205 GTI Sorrento Green

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

tak zdecydowanie pozytywne zakończenie roku :) dziękuje za miłe słowa:) akurat udało się dzisiaj to zrobić :) napawa mnie to optymizmem na nowy rok i dodaje jeszcze większego zapału do pracy nad nim
Awatar użytkownika
pyzio_dawca
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina/Krk

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: pyzio_dawca »

I tak cie wyprzedze :P
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

Witojcie forumowicze!, chyba muszę się jeszcze raz przedstawić ^^ tak dawno nie pisałem....

Generalnie projekt można powiedzieć został zawieszony na ponad pół roku, z różnych przyczyn, w każdym razie teraz wracamy i pracujemy na Gitem, a dużo zostało jeszcze pracy, ale po kolei.

co zostało zrobione? w sumie nic, oprócz tego ,że rozrząd ustawiony po 11 barów kompresji, więc chyba dobrze nie? Natomiast potrzebuje pomocy w tym momencie. Potrzebuję dobrych zdjęć silnika najlepiej z opisem, które węże "powietrzne" gdzie idą + wodne, nie szukałem dokładnie na forum, piszę na szybko teraz z racji telefonu i prośby od mechanika, bo tak będzie łatwiej i szybciej, niż samemu dochodzić co gdzie idzie. Najbardziej się cieszył bym, gdyby ktoś uprzejmy z Krakowa, byłby skłonny podjechać swoim GTI do Skawiny wiadomo na żywo wszystko widać lepiej:) (Polska woda ognista w nagrodę^^)

Panowie stoi już taki smutny ponad rok pomóżmy temu zniewolonemu lewkowi wyruszyć :)

Pozdrawiam:)
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

Znalazłem, większość podpięta, tylko nie wiem gdzie podpiąć wąż idący z kolektora dolotowego z samego przodu, czy ktoś mi powie gdzie on ma być?
Awatar użytkownika
pyzio_dawca
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina/Krk

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: pyzio_dawca »

Jak prace? :)
Pojezdzilibysmy cos :twisted:
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

Powoli do przodu chyba problem z wężami rozwiązany dziś planuje zalać go wodą, silnik pracuje i wkreca się ładnie ale coś dawka paliwa szwankuje, zobaczymy jak będzie po podłączeniu wszystkiego jak należy
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

Mam problem, ktoś może poradzi, wszystkie węże podciśnienia są podpięte prawidłowo, auto pali na dotyk, obroty na biegu jałowym oscylują w granicy 2400, silnik po dodaniu gazu ładnie się wkreca, ale jeśli puszcze gaz gaśnie, i potem nie zapala, po rozruchu tak jak by chcial złapać kilka razy mruknie i gaśnie potem już zero reakcji, jeśli odczekam kilka min sytuacja się powtarza, pali na dotyk po dodaniu gazu ładnie pracuje, gdy puszcze pedał to gaśnie, i znowu nie pali ... ktoś miał podobny problem?
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

Witam mam problem, czy jest ktoś w stanie mi opisać co ma być podłączone do przepustnicy? tj jakie węże od gory, a jakie od dołu

dzięki za pomoc

Ok, od góy mam jeden otwór, do niego wchodzi wąż od "puszki" wlewu oleju od dolu jest trochę gorzej bo mam 4, 2 większe i 2 mniejsze, te mniejsze są zaślepione, tak więc je pozostawie.

kwestia pozostałych dwóch, o ile mi wiadomo jeden należy połączyć ze zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego, pytanie moje po co wąż od przepustnicy do zbiornika, zwłaszcza ,że usytowany otwór jest wysoko, i raczej płyn tam się nie dostanie?
Drugi o ile się nie mylę służy do "oddzyskania paliwa z oparów" mam nawet taki wąż z zaworkiem, ale nie mam tego pudełka co idzie na błotnik, więc zaślepie też tą dziure jedyny problem pojawia się z kostką co z nią zrobić, bo na tym zaworku jest wpięcie na kostkę, czy jeżęli pozostawię ją luźno nie będzie miało to wpływu na pracę silnika?
Awatar użytkownika
pyzio_dawca
Junior
Posty: 328
Rejestracja: 16 sty czw, 2014 7:05 pm
Posiadany PUG: Accent 1.6 TU
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina/Krk

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: pyzio_dawca »

Bykuuu, a silnik krokowy???
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

Praca z silnikiem dobiega niemal końca, niestety chłodnica padła, oraz przepływka, na szczęście udało się mi szybko dostać obydwie części w całkiem niezłej cenie( zobaczymy czy wszystko sprawne ), na filmiku widać co się dzieje gdy podepnie przepływomierz, do końca prac coraz bliżej, pozostanie konserwacja, elektryka oświetlenia, maska do malowania, środek do złożenia, i polerka! co dalej? koc i zimujemy sie^^ kiedy już uda mi się zaciągnąć do swojego garażu gorąco zapraszam wieczorami, mi będzie się lepiej składało jeśli któryś z forumowiczów zawita w moje skromne progi^^, a i może dostanę jakieś cenne wskazówki

https://www.facebook.com/dawid.ozog.1 jeśli chce ktoś obczaić jak brzmi, post na moim profilu fb,
Załączniki
20151006_182028.jpg
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

Mam problem, zakupiłem drugi przepływomierz a usterka nie znikła, mianowicie silnik bez przeplywki trzyma stałe 2000 obrotów, gdy podepne kostkę obroty wzrastają gdzieś do 3000 po dodaniu gazu rosną normalnie, natomiast gdy go puszcze auto gaśnie, nie zapalę go. Jedynie odpiecie kostki od przeplywki umożliwia powtórne uruchomienie silnika. Czy ktoś kiedyś spotkał się z podobnym problemem?
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: sekator »

poszukaj lewego powietrza w dolocie, np. pęknięcie tego gumowego węża, którego podłączasz pod kolektorem dolotowym.
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

Sprawdzone, wszystko szczelne, czy brak podpiętej sondy może mieć wpływ na tak wysokie obroty? czy może jakieś sugestie ktoś ma?
Awatar użytkownika
VallaR
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: 17 gru wt, 2013 11:29 pm
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI Sorrento green
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Skawina

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: VallaR »

Zmieniłem przepustnice, silnik lepiej się wkręca, na poprzedniej był kompletny brak reakcji na regulację obrotów, natomiast problem po podpięciu przepływomierza pozostał ten sam, dodatkowo mam wrażenie że pracuje na 3 tłokach oraz jest zbyt bogata dawka paliwa, (bardzo szybko zjadł 10 l paliwa), ciągle strzały z wydechu, już sam nie wiem do czego włożyć ręce aby zaczęło się poprawiać, jakieś sugestie? prosiłbym kogoś o podanie kolejności podpięcia wtryskow, bo nie wiem czy nie jest czasem któryś zamieniony. Ponawiam pytanie czy ktoś z Krakowa byłby pomocny umówić się i podjechać swoim GTI obejrzymy czy wszystko jest tak jak należy podłączone. Brakuje mi już pomysłów... :/
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Re: 205 GTI Sorrento Green

Post autor: pawel »

kable o numerach 161 i 162 to pierwsze dwa wtryskiwacze pracują razem, kable o numerach 171 i 172 to wtryskiwacz 3 i 4 one też pracują razem więc zamiana między nimi nie ma znaczenia. Dla ułatwienia sprawdzania dodam że kable 161 i 162 wchodzą na pin 16 sterownika silnika a 171 i 172 na pin 17 sterownika silnika
P205
ODPOWIEDZ