XS ph1 AM 1987
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
XS ph1 AM 1987
samochód kupiony w stanie - bez hamulców /fizyczna nieobecność/ oraz nie palący wcale.
stan - blacharsko - z tyłu dokładka pęknięta - brakuje kawałka dokładki, nie było lampy tylnej - założyłem piękną sztukę regenerowaną z moich żelaznych zapasów, bagażnik cały, w bagażniku dziury po montażu-demontażu LPG.
podłoga jest - mata jest niestety jakoś przyklejona /przywarła, cholera ją wie/ do podłogi więc głęboko nie zajrzałem, ale podłoga jest - tego jestem pewien.
progi są, prawy próg wgnieciony na długości 30 cm. drzwi pasażera do wymiany - mam takie drzwi plug and play /białe/
przód - na oko okulary całe, pod maską rdzy mało - na łączeniu prawego błotnika w miejscu lewarka w rogu delikatnie jest rdzawo - dziur brak.
prawy błotnik... do wymiany - był poszpachlowany chyba przez pijanego tynkarza - zeszlifowałem ten centymetr szpachli - mogę to pomalować tak, że jako rajdówka ujdzie
w nadkolu blacha wewnętrznego błotnika do pospawania - w tym miejscu była jakaś przygoda - i ten parchowaty błotnik nie ma już naklejek XS zresztą.
lewy błotnik ok.
zderzak przód ok, dokładka pęknięta - ale pęknięta tylko! w jednym rogu - spokojnie do odratowania przez "spawanie na ciepło" - jak coś mogę to "pospawać"
maska ciut pofalowana - chyba jakiś pacan rzucił się na maskę - bo wzmocnienie pod spodem jest ciut wygięte... ale z zewnątrz się to nie rzuca w oczy.
środek - bardzo fajny - deska ph1 trzyma się kupy, daszek lux - w miejscu gdzie w większości ludzie nie mają tej przedniej części u mnie jest lekkie pękniecie - trzeba daszek zdemontować i od spodu podkleić porządnie co by nie pękło to i nie odpadło jak to się dzieje w 90% tych daszków.
fotel pasażera idealny, fotel kierowcy średnio - gąbka boczka siedziska wypierdziana, ale materiał tylko lekko rozerwany - trzeba uzupełnić gąbkę /mam gąbkę całą/ i zeszyć - nie powinno być nic widać. boczek oparcia - jest dziura - ale mam oparcie w stanie lux z gąbką całą.
silnik - jak widać pali, są nowe świece, nowe przewody, nowa kopułka i sprawny aparat z megazapasów - ze sprawnym przyspieszaczem podciśnieniowym. cewka nówka valeo.
silnik pali, ochoczo się wkręca - lepiej niż xy7 w GR - w końcu tam siedzi inny wałek.... przekładnia pośrednia grzechocze jak zawsze, ale zawory nie klepią i łańcuch się nie tłucze.
gaźnik - założony jest regenerowany solex 32 - opcja ekono.
silnik zajebbbb.... syfem nieźle - nie mam jak tego umyć.. chociaz...
wodziki mają najlepsze lata za sobą - trzeba wymienić.
manszeta prawej półosi do wymiany, albo cała półoś.
więcej grzechów nie pamietam.
______________________________________________
ktoś chętny do kupna?
tylko jeszcze dobry klucz do świec muszę kupić, bo pali na 3 garki /o ciśnieniu sprężania ok 11.5 na każdym/
co będzie na 4-tym.. cholera go wie, ale z tą przerwą na świecach... to ... nic by nie zapaliło to raz, zapłon wyprzedzony w cholerę na tyle że prawie odbijał silnik "w lewo" no i... kolejność kabli na kopułce powiedzmy "autorska". <-- widać było czyjeś działanie .. chyba w panice /znam to, wtedy należy iść spać/
do tego w gaźniku jedna z dysz zamieniona na .. śrubkę - tzn.. jakby dysza, ale ślepa.
https://youtu.be/7vD2pkoubi0
stan - blacharsko - z tyłu dokładka pęknięta - brakuje kawałka dokładki, nie było lampy tylnej - założyłem piękną sztukę regenerowaną z moich żelaznych zapasów, bagażnik cały, w bagażniku dziury po montażu-demontażu LPG.
podłoga jest - mata jest niestety jakoś przyklejona /przywarła, cholera ją wie/ do podłogi więc głęboko nie zajrzałem, ale podłoga jest - tego jestem pewien.
progi są, prawy próg wgnieciony na długości 30 cm. drzwi pasażera do wymiany - mam takie drzwi plug and play /białe/
przód - na oko okulary całe, pod maską rdzy mało - na łączeniu prawego błotnika w miejscu lewarka w rogu delikatnie jest rdzawo - dziur brak.
prawy błotnik... do wymiany - był poszpachlowany chyba przez pijanego tynkarza - zeszlifowałem ten centymetr szpachli - mogę to pomalować tak, że jako rajdówka ujdzie
w nadkolu blacha wewnętrznego błotnika do pospawania - w tym miejscu była jakaś przygoda - i ten parchowaty błotnik nie ma już naklejek XS zresztą.
lewy błotnik ok.
zderzak przód ok, dokładka pęknięta - ale pęknięta tylko! w jednym rogu - spokojnie do odratowania przez "spawanie na ciepło" - jak coś mogę to "pospawać"
maska ciut pofalowana - chyba jakiś pacan rzucił się na maskę - bo wzmocnienie pod spodem jest ciut wygięte... ale z zewnątrz się to nie rzuca w oczy.
środek - bardzo fajny - deska ph1 trzyma się kupy, daszek lux - w miejscu gdzie w większości ludzie nie mają tej przedniej części u mnie jest lekkie pękniecie - trzeba daszek zdemontować i od spodu podkleić porządnie co by nie pękło to i nie odpadło jak to się dzieje w 90% tych daszków.
fotel pasażera idealny, fotel kierowcy średnio - gąbka boczka siedziska wypierdziana, ale materiał tylko lekko rozerwany - trzeba uzupełnić gąbkę /mam gąbkę całą/ i zeszyć - nie powinno być nic widać. boczek oparcia - jest dziura - ale mam oparcie w stanie lux z gąbką całą.
silnik - jak widać pali, są nowe świece, nowe przewody, nowa kopułka i sprawny aparat z megazapasów - ze sprawnym przyspieszaczem podciśnieniowym. cewka nówka valeo.
silnik pali, ochoczo się wkręca - lepiej niż xy7 w GR - w końcu tam siedzi inny wałek.... przekładnia pośrednia grzechocze jak zawsze, ale zawory nie klepią i łańcuch się nie tłucze.
gaźnik - założony jest regenerowany solex 32 - opcja ekono.
silnik zajebbbb.... syfem nieźle - nie mam jak tego umyć.. chociaz...
wodziki mają najlepsze lata za sobą - trzeba wymienić.
manszeta prawej półosi do wymiany, albo cała półoś.
więcej grzechów nie pamietam.
______________________________________________
ktoś chętny do kupna?
tylko jeszcze dobry klucz do świec muszę kupić, bo pali na 3 garki /o ciśnieniu sprężania ok 11.5 na każdym/
co będzie na 4-tym.. cholera go wie, ale z tą przerwą na świecach... to ... nic by nie zapaliło to raz, zapłon wyprzedzony w cholerę na tyle że prawie odbijał silnik "w lewo" no i... kolejność kabli na kopułce powiedzmy "autorska". <-- widać było czyjeś działanie .. chyba w panice /znam to, wtedy należy iść spać/
do tego w gaźniku jedna z dysz zamieniona na .. śrubkę - tzn.. jakby dysza, ale ślepa.
https://youtu.be/7vD2pkoubi0
Ostatnio zmieniony 04 lut czw, 2016 6:40 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: XS ph1 AM 1987
Gratki z zakupu. Widać żyć będzie Powodzenia w pracach.
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4907
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: XS ph1 AM 1987
Ja bym z tym nic nie robil brzmi jak stary czolg z silnikiem v12
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: XS ph1 AM 1987
Ja bym z tym nic nie robił brzmi jak stary czołg z silnikiem v12
w sam raz na zloty miłośników militariów
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: XS ph1 AM 1987
Nic dziwnego, że chodzi jak ciężarówka. W końcu to XS z fabryki kiosków warzywnych
A tu jeszcze takie smaczki:
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- ElectricYouth
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 25 lut wt, 2014 5:33 pm
- Posiadany PUG: 84' Phase I 205 GRD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Toruń
Re: XS ph1 AM 1987
Umieram z ciekawości cóż tam ciekawego przytargałeś. Kolejna katowicka rewolucja?
- ElectricYouth
- Junior
- Posty: 226
- Rejestracja: 25 lut wt, 2014 5:33 pm
- Posiadany PUG: 84' Phase I 205 GRD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Toruń
Re: XS ph1 AM 1987
Camionnette, Gruau? Bardziej niż pewne - żabot w wersji dostawczej. Nowy biznes? Usługi transportowe WoocashTrans?
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: XS ph1 AM 1987
Z alarmem to chyba na Europę wschodnią
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: XS ph1 AM 1987
Nie ma to jak porządna nasadka do świec. Świeczka poprawiona, 4 gary palą, okazuje się, że wydech jest.... A jakby go nie było.
Ale z pewnością jest potencjał, moc jest, samochód przyspiesza, pali lacia z braku hamulców tylko tak można było sprawdzić czy jest jakaś moc.
Teraz OC, bagnet oleju, regeneracja zacisków, poskladanie hamulców /musze spryskać odpowietrzniki zawczasu..../
Będzie można sprawdzić jak to się odpycha.
Inny silnik z dwoma weberami mam umówiony za dwa tydnie, od razu zaopatrzę się w brakujące pierdoły, zderzak...
Powoli do przodu.
Ważne ze serducho sprawne.
Ostatnio zmieniony 25 sty pn, 2016 8:06 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- simon3
- Maniak
- Posty: 1082
- Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: XS ph1 AM 1987
A czy przypadkiem nie znalazłaby się tam decha Ph1? :pwoocash pisze: Inny silnik z dwoma weberami mam umówiony za dwa tydnie, od razu zaopatrzę się w brakujące pierdoły, zderzak...
Nawet halogeny w dokładce się ostały
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: XS ph1 AM 1987
Simon, marzenia
Wiem gdzie jest deska, ale popekana, i ile nie połamana...
Wiem gdzie jest deska, ale popekana, i ile nie połamana...
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- fila1223
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
- Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: XS ph1 AM 1987
jest potencjał trzymam kciuki