205 GT 1992 Filipczaka

Prezentacje posiadanych 205tek, krótkie opisy, historia i zdjęcia posiadanych samochodów.
Awatar użytkownika
Filipczak
Junior
Posty: 484
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: Filipczak »

Gdybym nie ogladal juz XS'a woocasha, to bym pewnie jechal juz po nie laweta, ale przy obecnym stanie majatkowym, nie dam rady go doprowadzic do stanu "daily" :( (to nie jest antyreklama)

Czary mary Bialystok :Y
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: grzesiek309 »

Nie zajarzyłem wątku :oops: Pomyślałem, że Łukasz pyta o kupca 8)7
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: woocash »

Grzesiu, nie Ty jeden tam mieszkasz ;)

A xs znalazł bardzo, bardzo dobrego kupca z Wieliczki. Na 99% tam pojedzie na odmładzanie.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Filipczak
Junior
Posty: 484
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: Filipczak »

woocash pisze:Grzesiu, nie Ty jeden tam mieszkasz ;)

A xs znalazł bardzo, bardzo dobrego kupca z Wieliczki. Na 99% tam pojedzie na odmładzanie.
Innego Grzeska? :D
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: grzesiek309 »

No wiem :wink: Ale ten drugi klubowicz, który mam brata też go nie wziął :N
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
Awatar użytkownika
simon3
Maniak
Posty: 1082
Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: simon3 »

woocash pisze:Grzesiu, nie Ty jeden tam mieszkasz ;)

A xs znalazł bardzo, bardzo dobrego kupca z Wieliczki. Na 99% tam pojedzie na odmładzanie.
Alimantado?
Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: woocash »

Innego Grzeska?


Właśnie tak!
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
FRodo

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: FRodo »

Tajemnica rozwiewa się :D
ja jestem "tym bratem" dołączyłem jak widać do tego forum i jestem już po odbyciu drogi powrotnej tym lwiątkiem do warszawy :)
Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1892
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: nowak68 »

"Tym" czy "tamtym" :wink: ważne żeby auto w dobre ręce trafiło, bo godne jest :Y Pozdrawiam i życzę zadowolenia z jazdy.
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
FRodo

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: FRodo »

Jak będę mieć trochę czasu i będzie ładniejsza pogoda, to narobię trochę fotek i zacznę swój temat. :Y

muszę jednak wspomnieć o tym, że GT'ek jest u mnie tydzień i już zdążył mnie zaskoczyć (w dobrym i tym drugim znaczeniu)... prowadzi się cudownie, po wymianie wahaczy - co wiedziałem że trzeba zrobić kupując, ale przy okazji okazało się że hamulce z tyłu też musiałem zrobić :D Jednak to jest chyba pierwszy samochód, który prowadziłem, którego w żaden sposób nie znosi na żadną stronę(to chyba nie tylko kwestia ciśnienia w oponach). No i ta cudowna mała kierownica (mówię o oryginalnej oczywiście, żadnego "tunigowego" czegoś nie będę tu pakować, to zbrodnia!!) ma niestety parę wad z czego najpoważniejszą jest to że czasem jak się go zgasi to nie ma ochoty zapalić. np. pod supermarketem po zrobieniu zakupów, jeszcze nie ostygł, ale nie ma już swojej nominalnej temperatury pracy...

no ale to temat na kiedy indziej. teraz mam inny mały kłopot: nie światła ma wstecznego, a zaraz przegląd trzeba będzie przejść. żarówkę wymieniłem, bezpiecznik też nie jest problemem. jako nowicjusz prosiłbym o jakieś rady gdzie dalej szukać. :)
Ostatnio zmieniony 13 lut sob, 2016 4:53 pm przez FRodo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Filipczak
Junior
Posty: 484
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: Filipczak »

Stuki w zawieszeniu ustaly po wymianie wahaczy? Tylne hamulce dostaly rok temu nowe zestawy naprawcze i cylinderki, bylo wtedy jeszcze duzo miesa na szczekach i bebnach.
Juz kiedys byl problem ze swiatlem cofania, ale pomoglo przeczyszczenie kostki w dokladce.

Moje rady:

- przeczysc styki
- sprawdz czy na wyjsciu na kostke, na skrzyni biegow jest przejscie
- sprawdz, czy ta kostka jest w ogole podpieta, bo z tego co pamietam, miala urwana taka blaszke, czy tam drut, ktory ja powinien zakleszczac, wiec mogla wypasc
- sprawdz napiecie na obu kostkach, (tej na skrzyni i tej w dokladce)

ogolnie multimetr w dlon i trzeba szukac :(

Do kostki na skrzyni dostaniesz sie rozkrecajac pierwsza metalowa opaske na dolocie i odkrecajac taka plastikowa srube, ktora trzyma dolot chyba do cewki. Nastepnie zlap za rure od dolotu i ja "przekrec"

Powodzenia :)

PS.
Co do zapalania, to ten typ tak ma, paliwo skrapla sie w dolocie, trzeba nim chwile pokrecic z lekko wcisnietym gazem, zeby przewalil mieszanke przez siebie i zassal swieza. Czasem lapie za drugim razem dopiero. Jak bedzie troche cieplej to ustaw sobie tez przerwe na swiecach, obecnie jest 0.6, jesli dobrze pamietam powinno byc 0.8

Prosze mnie poprawic, jesli zle rozumuje, z tym gaznikiem :D
FRodo

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: FRodo »

Ok popróbuję dzięki :)

z tymi hamulcami to prawy cylinderek był jakiś rozszczelniony/pęknięty/uszkodzony, przez co płyn zalał szczęki(to chyba ta woda co ciekła po tłumiku). niestety mimo iż szczęki nie były jeszcze zużyte, to były całe nasiąknięte i trzeba było je też zmienić. a że hamulce zmienia się parami, to z obu stron trzeba było zmienić.

zmiana wahaczy uciszyła zawieszenie (na razie ;) )
Awatar użytkownika
Filipczak
Junior
Posty: 484
Rejestracja: 25 sty sob, 2014 9:32 pm
Posiadany PUG: Był: GT 1992 1.4, Green 1991 1.4, CTI 1990 1.9, Junior 1987 1.1 Jest: XR 1.1 '91
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: Filipczak »

FRodo pisze:Ok popróbuję dzięki :)

z tymi hamulcami to prawy cylinderek był jakiś rozszczelniony/pęknięty/uszkodzony, przez co płyn zalał szczęki(to chyba ta woda co ciekła po tłumiku). niestety mimo iż szczęki nie były jeszcze zużyte, to były całe nasiąknięte i trzeba było je też zmienić. a że hamulce zmienia się parami, to z obu stron trzeba było zmienić.
Dziwna sprawa z tymi hamulcami, cyliderki mialy niecaly rok, wydaje mi sie ze jakos na wiosne je robilem. A i nie zakladaj tematu nowego, mozesz poprosic tu o zmiane nazwy, zeby pozbyc sie z niej mojego nicku i kontynuowac ten watek, jednak ciaglosc historii auta bedzie duzym plusem jakbys chcial go kiedys sprzedac, czy cos :)
FRodo

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: FRodo »

Filipczak pisze:A i nie zakladaj tematu nowego, mozesz poprosic tu o zmiane nazwy, zeby pozbyc sie z niej mojego nicku i kontynuowac ten watek, jednak ciaglosc historii auta bedzie duzym plusem jakbys chcial go kiedys sprzedac, czy cos :)
Poproszę ^^
FRodo

Re: 205 GT 1992 Filipczaka

Post autor: FRodo »

a ta kostka od światła wstecznego gdzie jest?
ODPOWIEDZ