CTI by RafGentry
- Wlolas
- Nowicjusz
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 mar wt, 2013 11:49 pm
- Posiadany PUG: 1.0 Junior 91
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/Świnoujście
Re: CTI by RafGentry
Te felgi są prze-ko-zac-kie! Miażdżo!
- jarema205
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 08 wrz sob, 2012 7:58 pm
- Posiadany PUG: GTI, CJ, XR, XRD, XRD, LOOK
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: CTI by RafGentry
Dawno nie widziałem tak dobrego ujęcia . Wygląda jak z prospektu
XR in PROGRESS
Re: CTI by RafGentry
Jest dobrze.RafGentry pisze:Tym razem przedstawiam efekty sesji zdjęciowej CTI z moim ulubionym fotografem - Kubą Szafarzem.
No, bo tak się zdjęcia robi. A nie na o...dol pod krzakiem.RafGentry pisze:Cztery godziny pracy i dwa ujęcia. Ale za to jakie!
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
Re: CTI by RafGentry
pięknie!
ale nie zachęcajmy dalej Rafa, bo na następnym zlocie będzie ustawiał samochody tak by się wentylki zgadzały..
ale nie zachęcajmy dalej Rafa, bo na następnym zlocie będzie ustawiał samochody tak by się wentylki zgadzały..
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Kurde, a przecież gdzieś w Grecji kupiliśmy z Józkiem chromowane nakrętki wentyli ze znaczkiem Peugeota. Byłoby co ustawiać...
Minął tydzień, artysta-fotograf dosłał mi kolejne foty.
Minął tydzień, artysta-fotograf dosłał mi kolejne foty.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Trochę z ciekawości, trochę w celach dydaktyczno-instruktażowych, a trochę z konieczności - na pokład wjechały Exipy Gutmanna 7x15 z ET13.
Miałem kiedyś takie, ale bez polerki. Jeździły na CTI, jak jeszcze było kozą W końcu po namowach zacnego forumowicza sprzedałem je i kupiłem ten zestaw. Felgi są w oryginalnym stanie, choć gdzieniegdzie już poobdzierane. W końcu mają już 25 lat na karku (rancie, rotorze, whatever).
Kilka poglądowych fotek. Opona to zacny kartofel 185/55 Bridgestone Turanza.
Przód obniżony jest -30 mm, tył -40. Zwłaszcza z tyłu mało miejsca na spokojną pracę zawieszenia. Opona jeszcze nie obciera o wewnętrzny rancik poszerzeń, ale raczej będzie.
Miałem kiedyś takie, ale bez polerki. Jeździły na CTI, jak jeszcze było kozą W końcu po namowach zacnego forumowicza sprzedałem je i kupiłem ten zestaw. Felgi są w oryginalnym stanie, choć gdzieniegdzie już poobdzierane. W końcu mają już 25 lat na karku (rancie, rotorze, whatever).
Kilka poglądowych fotek. Opona to zacny kartofel 185/55 Bridgestone Turanza.
Przód obniżony jest -30 mm, tył -40. Zwłaszcza z tyłu mało miejsca na spokojną pracę zawieszenia. Opona jeszcze nie obciera o wewnętrzny rancik poszerzeń, ale raczej będzie.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: CTI by RafGentry
Wyglądają rewelacyjnie Mam takie exipy 15x7 z et 18 Muszę je doprowadzić do takiego stanu
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Ale moje wcale nie są w jakimś rewelacyjnym stanie.
W ogóle uważam, że trzeba sporo zachodu, żeby te Exipy dobrze siadły na 205-tce. Odpowiednio zgrane zawieszenie, dobrana opona z agresywnym bieżnikiem i niskim profilem. No i dobrze byłoby żeby miała też rant ochronny.
Z tego setupu nie do końca jestem zadowolony.
W ogóle uważam, że trzeba sporo zachodu, żeby te Exipy dobrze siadły na 205-tce. Odpowiednio zgrane zawieszenie, dobrana opona z agresywnym bieżnikiem i niskim profilem. No i dobrze byłoby żeby miała też rant ochronny.
Z tego setupu nie do końca jestem zadowolony.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: CTI by RafGentry
Uważam że lepiej nie może być Wzór na exipach jest na tyle świetny że robi robotę Sądzę że kolor auta też ma wiele na rzeczy, oraz wstawki w zagłębieniach wzoru felgi
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Dorzucę jeszcze kilka aktualnych fotek wnętrza. Rzadko tu goszczą, a znając życie kiedyś się zapodzieją, więc lepiej, żeby były w temacie pod ręką
Właściwie nic tam się nie zmieniło, podmieniłem tylko dywaniki na takie z Rolanda Garrosa cabrio. Podoba mi się ta biała lamówka...
Właściwie nic tam się nie zmieniło, podmieniłem tylko dywaniki na takie z Rolanda Garrosa cabrio. Podoba mi się ta biała lamówka...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Odkopuję temat z czeluści, bo po prawie roku znów pojeździłem sobie moim ukochanym CTI
Z konieczności pod koniec października zeszłego roku byłem zmuszony odstawić auto do Zakopanego, gdzie mój kolega, właściciel Nowotarska24.com, udostępnił mi garaż na okres zimowy. Traf jednak chciał, że budowa garażu przeciągała się, w międzyczasie park maszynowy uległ powiększeniu i jakoś tak nie było okazji, żeby zająć się białą strzałą, a z paru miesięcy zrobiło się ich... dwanaście. W końcu nadszedł ten dzień, słoneczna niedziela i wyruszyliśmy z samego rana z Józkiem w stronę Tatr, aby odzyskać CTI z góralskiej niewoli
Po roku stania w suchym garażu auto było oblepione kurzem. Akumulator oczywiście zdechł, ale po podmianie baterii silnik zagadał od razu. Żadnych niepokojących objawów - równa praca od pierwszej minuty. Zalałem brudasa świeżą wachą i pognaliśmy z powrotem do Krakowa trasą przez Kościelisko i Chochołów. W Krakowie przed niedzielnym rosołem jeszcze obowiązkowe mycie z pianowaniem, żeby pozbyć się niepożądanej skorupy kurzu i pajęczyn. No i można było udać się w stronę garażu. Myślę, że jak pogoda dopisze, to w tym roku trochę jeszcze pośmigam. Właśnie minęło 6 lat odkąd kupiłem CTI od Xonaxa i naprawdę jestem zachwycony zakupem. Oprócz wymian oleju i filtrów, przewodów hamulcowych i obniżenia belki, właściwie zmieniałem tylko felgi i jeździłem
Na ten sezon nie planuję już większych szaleństw, choć na stryszku kusi już kolejny zestaw felg do przymiarki. Jak budżet pozwoli, to w 2017 spróbuję powalczyć o nowy, ory dach z dymioną tylną szybą. No i spróbuję przód opuścić -10 mm, żeby zgrał się z tyłem.
Aha - te Bridgestone też wylatują, bo wyglądają jak ziemniaki.
Do tego trzeba wymienić licznik - przy 150 km/h obrotomierz wskazuje 4000 rpm
Jest co robić...
Z konieczności pod koniec października zeszłego roku byłem zmuszony odstawić auto do Zakopanego, gdzie mój kolega, właściciel Nowotarska24.com, udostępnił mi garaż na okres zimowy. Traf jednak chciał, że budowa garażu przeciągała się, w międzyczasie park maszynowy uległ powiększeniu i jakoś tak nie było okazji, żeby zająć się białą strzałą, a z paru miesięcy zrobiło się ich... dwanaście. W końcu nadszedł ten dzień, słoneczna niedziela i wyruszyliśmy z samego rana z Józkiem w stronę Tatr, aby odzyskać CTI z góralskiej niewoli
Po roku stania w suchym garażu auto było oblepione kurzem. Akumulator oczywiście zdechł, ale po podmianie baterii silnik zagadał od razu. Żadnych niepokojących objawów - równa praca od pierwszej minuty. Zalałem brudasa świeżą wachą i pognaliśmy z powrotem do Krakowa trasą przez Kościelisko i Chochołów. W Krakowie przed niedzielnym rosołem jeszcze obowiązkowe mycie z pianowaniem, żeby pozbyć się niepożądanej skorupy kurzu i pajęczyn. No i można było udać się w stronę garażu. Myślę, że jak pogoda dopisze, to w tym roku trochę jeszcze pośmigam. Właśnie minęło 6 lat odkąd kupiłem CTI od Xonaxa i naprawdę jestem zachwycony zakupem. Oprócz wymian oleju i filtrów, przewodów hamulcowych i obniżenia belki, właściwie zmieniałem tylko felgi i jeździłem
Na ten sezon nie planuję już większych szaleństw, choć na stryszku kusi już kolejny zestaw felg do przymiarki. Jak budżet pozwoli, to w 2017 spróbuję powalczyć o nowy, ory dach z dymioną tylną szybą. No i spróbuję przód opuścić -10 mm, żeby zgrał się z tyłem.
Aha - te Bridgestone też wylatują, bo wyglądają jak ziemniaki.
Do tego trzeba wymienić licznik - przy 150 km/h obrotomierz wskazuje 4000 rpm
Jest co robić...
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Znalazłem w garażu radio niewiadomej proweniencji, więc zamontowałem je do CTI, bo tam straszyła dziura z wystającymi kablami.
Niby stary Kenwood, jakich pełno na OLX po 30 złotych, ale gra lepiej niż niektóre o wiele droższe radia z USB.
Dodatkowo, po podpięciu smartfona do kablo-kasety, mam elegancki zestaw głośnomówiący. Prezesura normalnie
Tym samym w zimującym CTI zostały wykonane działania pozorowane. Zawsze coś
Niby stary Kenwood, jakich pełno na OLX po 30 złotych, ale gra lepiej niż niektóre o wiele droższe radia z USB.
Dodatkowo, po podpięciu smartfona do kablo-kasety, mam elegancki zestaw głośnomówiący. Prezesura normalnie
Tym samym w zimującym CTI zostały wykonane działania pozorowane. Zawsze coś
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: CTI by RafGentry
Świetne radio i dobra stacja
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: CTI by RafGentry
Wizyta kolegi z jednoosobowego klubu 205 na Łotwie skłoniła mnie do wytoczenia CTI z najdalszych czeluści stodoły. Po kolejnej rozłące przypomniałem sobie, jak to jest czuć wiatr we włosach, zwłaszcza w drodze do pracy, podczas stania w korkach
Z listy rzeczy do zrobienia, nie zrobiłem za wiele. Ogarnąłem tylko wnętrze i "oczerniłem" brudny i zakurzony już brezentowy dach specyfikiem Meguiarsa.
Pasowałoby w końcu zmienić koła, bo obecny setup to raczej taki do przetaczania po garażu. Nie wiem tylko, czy do alternatywnej felgi 7x15 zakładać 185/55, czy może poeksperymentować z rozmiarem 175/55. Ta guma, która jest trochę wygląda jak kartofel.
Wrzucam do dziennika pokładowego parę fot z ostatniego tygodnia, żeby coś się działo.
Z listy rzeczy do zrobienia, nie zrobiłem za wiele. Ogarnąłem tylko wnętrze i "oczerniłem" brudny i zakurzony już brezentowy dach specyfikiem Meguiarsa.
Pasowałoby w końcu zmienić koła, bo obecny setup to raczej taki do przetaczania po garażu. Nie wiem tylko, czy do alternatywnej felgi 7x15 zakładać 185/55, czy może poeksperymentować z rozmiarem 175/55. Ta guma, która jest trochę wygląda jak kartofel.
Wrzucam do dziennika pokładowego parę fot z ostatniego tygodnia, żeby coś się działo.
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich