
mulec |
|
|||||||||||
![]() Junior
![]() Dołączył(a): 07 sty Wt, 2014 8:29 pm Posty: 368 Lokalizacja: Kraków Car that you have:: 205 1.1 XR (91'), 205 1.8D Mito (95') |
Plan jest taki:
- mycie podwozia karcherem - czyszczenie mechaniczne podwozia, szczotka druciana, papier ścierny głównie miejsca z rdzą oraz zmatowienie starego fabrycznego zabezpieczenia, które będzie w przyzwoitym stanie. - następnie planuje dać podkład reaktywny na całe podwozie, pewnie coś Novola - kolejny krok to podkład akrylowy na całość podwozia APP/Novol - dalej masa konserwująca BOLL (nie baranek) - i na końcu coś do profili zamkniętych Czy taki plan jest realny jeśli nie dysponuje kompresorem? Niestety z nielicznych opinii z forum lakierniczego wynika że bez kompresora się nie obejdzie... ![]() ![]() |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
pug205gti |
|
|||||||||||
![]() Junior
![]() Dołączył(a): 24 maja Cz, 2007 10:13 am Posty: 337 Lokalizacja: Malbork Car that you have:: 205 |
Bez kompresora da się to ogarnąć tym się nie przejmuj .
Po oczyszczeniu z korozji daj na te miejsca konwerter rdzy najlepiej FERTAN ( sprawdzony lepszego nie ma ) po tym możesz pojechać a kolejności W/W |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
bugi |
|
|||||||||||
![]() Nowicjusz
Dołączył(a): 27 gru Cz, 2012 4:11 pm Posty: 64 Lokalizacja: Bytom Car that you have:: szukam... |
Witajcie, ostatnio robiłem konserwację golfa mk4. Był w stanie fabrycznym 44tkm 2001 bezwypadkowy więc rdzy jeszcze nie było
Proces polegał na: -demontażu wszystkich plastików z podwozia + zderzaki i koła. - dokładne mycie podwozia z użyciem APC + Piana aktywna - odtłuszczeniu podwozia benzyną ekstrakcyjną; - osuszenie pojazdu kompresorem; - Wydrapanie łuszczącej się farby skrobakiem - oczyszczenie ognisk korozji - konserwacja podkładem epoksydowym (karoseria) oraz minią (zawieszenie) - oklejenie nadwozia, szczelin, osprzętu oraz wydechu -konserwacja środkiem OVER 4 SPG -Konserwacja newralgicznych punktów woskiem transparentnym UBS 220 - konserwacja zawieszenia Bollem koloru czarnego do podwozia - poskładanie po upływie 2 dni w całość Relacja z zakończonej konserwacji: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Środki: dostępne na: www.fertan.pl lub (ja zamawiam u nich) http://sklep.lr.pl/sklep/clientcatalogue/clientsearchresult.aspx?g=0014&c1=zz00&c2=&c3=&c4= |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
Bartek4 |
|
|||||||||||
![]() Junior
![]() Dołączył(a): 30 cze Wt, 2015 8:13 am Posty: 234 Lokalizacja: Frankfurt / Sosnowiec Car that you have:: 205 Green, ex.205 RG |
czy ktos mial moze doswiadczenia z konserwacja podwozia na bazie wosku ?
|
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
hans |
|
|||||||||||
![]() Junior
![]() Dołączył(a): 18 maja Śr, 2016 10:01 pm Posty: 276 Lokalizacja: panki Car that you have:: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, GL 1,1 1991, 307 2.0 hdi 136 KM 2005, MB A170 2001 |
nie wosku tylko parafiny rozmieszany z ropa i biteksem po podgrzabiu kiedys dawno do profili zamknietych sie uzywalo. wada bylo to ze podczas upalow wszystkimi mozliwymi odplywami wyplywalo, a jak zastyglo to woda sie zbierala i dopiero ruda DZIALALA
_________________ En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!! |
|||||||||||
Góra |
|
|||||||||||
|


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
