1.9 D – kilka pytań

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
lorentz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis wt, 2017 9:28 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 1.9D 1993
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 1.9 D – kilka pytań

Post autor: lorentz »

Hmm... a wyjąłem jakąś puszkę metalową spod kanapy, która wchodzi w bak i ma podłączenie elektryczne. Myślałem, że to pompa...
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 1.9 D – kilka pytań

Post autor: fila1223 »

to jest czujka poziomu paliwa pewnie
lorentz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis wt, 2017 9:28 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 1.9D 1993
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 1.9 D – kilka pytań

Post autor: lorentz »

Hmm... to wiele wyjaśnia. Czyli rozumiem, tak patrząc, pompa paliwa jest PO gruszce do pompowania ręcznego? W związku z tym nie dziwne, że jak zdjąłem przewód na wysokości gruchy to po przekręceniu zapłonu nie leciało paliwo... Ale jak uda się odpalić to silnik chodzi dopóki nie wypali tego co napompowane ręcznie, jak dodaje się gruchą to chodzi, kiedy przestaje gaśnie. Czy jest sposób żeby sprawdzić pompę bez podmieniania jej?
Awatar użytkownika
fila1223
Uzalezniony
Posty: 844
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 8:47 pm
Posiadany PUG: 205 zenith s16 in progres
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kielce

Re: 1.9 D – kilka pytań

Post autor: fila1223 »

zdejmij przewód zasilający paliwem, nalej do butelki ropy i inny przewód podłącz pod pompe a drugi jego koniec do butelki
lorentz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis wt, 2017 9:28 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 1.9D 1993
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 1.9 D – kilka pytań

Post autor: lorentz »

Właśnie na to wpadłem przeglądając forum :) Jutro ja będzie jasno to przetestuje...

Zastanawia mnie jeszcze to, że jak pompuje gruchą to podcieka tym otworem do odwadniania (nawet jak zakręcony) i taką śrubą z boku obudowy filtra. Nie wiem tylko czy to nie normalna reakcja na przepełnienie paliwem. Filtr wymieniałem, jest luzno włożony w obudowie i zakryty deklem.
Awatar użytkownika
hans
Junior
Posty: 361
Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
Numer Gadu-gadu: 3320593
Lokalizacja: panki

Re: 1.9 D – kilka pytań

Post autor: hans »

tam ci cieknie to i powietrze ciagnie
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
lorentz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis wt, 2017 9:28 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 1.9D 1993
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 1.9 D – kilka pytań

Post autor: lorentz »

Czyli wymiana obudowy filtra? Bo to cieknie tylko jak mocno napompuje gruchą, wtedy się sączy...
Awatar użytkownika
hans
Junior
Posty: 361
Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
Numer Gadu-gadu: 3320593
Lokalizacja: panki

Re: 1.9 D – kilka pytań

Post autor: hans »

mozesz ominac ten filtrt ik zalozyc jednorazowke. a grucha powinna byc przy silniku anie pod kanapa
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
lorentz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: 14 lis wt, 2017 9:28 pm
Posiadany PUG: Peugeot 205 1.9D 1993
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 1.9 D – kilka pytań

Post autor: lorentz »

Grucha jest przy silniku, kanape podniosłem bo myślałem że tam jest pompa – jak w benzynowych.
ODPOWIEDZ