Nowy zawias!!

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Tak! I co wazne, sa one ROZBIERALNE... wiec nadaja sie do regenracji, a jezeli nadaja sie do regeneracji, to Zerkopol na pewno potrafi takze je utwardzic...

Nie sa to amorki jednorazowego uzytku!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze: Sorki za wprowadzone male zamieszanie... na przyszlosc bede odpisywal troche pozniej, ale za to z wiarygodnymi cenami - jak sie dowiedzialem moj dostawca nie na kazde amorki ma az 50% znizki.
Fakt juz tak kolorowo nie jest..
chyba bedzie trzeba sie przeprosic z alko :(
Szkoda..mialo byc tak pieknie :D
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 27 gru śr, 2006 3:32 am przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Ja tam polecam Bilsteina!! :)

Ja z B6 Sport jestem cholernie zadowolony! Przy 175 (koncowka skrzyni) na kosteczce brukowej, gdzie kiedys autko skakalo bujalo itp, teraz autko jedzie jak po autostradzie :) A pamietac nalezy ze mam te amorki jeszcze seryjnie ustawione (po zimie zmienie im charakterystyke na rajdowa - utwardze, i skroce nieco skok)

Na innej kosteczce gdzie kiedys nie dalo rady przekroczyc 60 bo juz sie podwoziem o kamerdolce chaczylo, teraz smigalem okolo 90km/h i to skladajac sobie autko z lewego w prawy bok (bo bylo blotki :) )

Tak wiec za 1600zl + sprezynki mozna miec swietny zestawik ktory posluzy nam baaaardzo dlugo!!

Jezeli ma sie mniej kasy, to na pewno nie kupowal bym jakiego tam ALKO!! Tylko BILSTEIN B4 - dlaczego???

A no dlatego, ze ALKO za rok gora dwa bede musial wymienic, a BILSTEINA wysle do regeneracji!! I bede mial jak nowke i to duzo taniej!! Dlaczego jeszcze?? A no dlatego ze nawet w Bilsteinie B4 mozna zmienic charakterystyke (np. utwardzic go!) Wiec ma sie duze pole manewrowania.

Moim zdaniem lepiej odzalowac troszke grosza, i kupic lepszy towar, i byc z niego zadowolonym!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 27 gru śr, 2006 3:32 am przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Wszystkie Bilsteiny sa regenerowalne, wszystkie sa rozbieralne, wszystie da sie ustawic. Nawet olejowe B2

Czy rzeczywiscie B4 sa 2 razy drozsze od Alko??
Nie wiem ile Alko kosztuja, ale B4 gas wychodzi tyle samo co Sachs Gas.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Piweł
Junior
Posty: 424
Rejestracja: 03 lip czw, 2003 4:21 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Piweł »

...
Ostatnio zmieniony 27 gru śr, 2006 3:33 am przez Piweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex 205 GTi...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Regeneracja to 100zl/amorka chyba ze ma sie chody w Zerkopolu wtedy kosztuje to tylko 50zl/amorka! A po takim zabiegu amorki sa jak nowki!!

Regeneracja trwa chwile moment - cos okolo 1 godziny 1 amortyzator.

Do tego sa one w pelny rozbieralne, wiec w kazdej chwili mozna je dopelnic olejem i dopompowac gazu. Nie da sie w nich skrocic skoku amorka itp, ale twardosc smialo mozna wyregulowac.

Ja nie wiem jakie sa ALKO, ale wiem jakie sa Sachs'y i wiem ze komplet Sachsow (na przod) kosztuje 600zl, i w tym wypadku wolal bym Bilsteina B4 Gas...

Nie mialem doswiadczenia z Alko wiec nie bede sie na ich temat wypowiadal. Firma dla mnie zupelnie nie znana...
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Dzieki Piwel za podzielenie sie doswiadczeniami...
W tej chwili moj budzet rajdowy zacząl swiecic dnem, dlatego wybieram wersje budzetowe...
Kusi mnie strasznie bilstein, nie ukrywam ze bardzo, zobaczymy czy bedzie mnie na niego stac...
Alko nie sa takie zle, to twarde gazowki, mysle ze porownywalne jakoscia z bilsteinem...
pozyjemy zobaczymy, moze w nowym roku jakies fundusze sie znajda...? :roll:
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
rafxx
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 18 lip ndz, 2004 4:18 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: rafxx »

witam
odswierzam temat amorków jako przymierzam się za jakiś miesiąc do ich wymiany,

Chciałbym założyc te Bilsteiny B4, mam obniżony zawias wiec alko odpadają, z tego co znalazłem na forum nie nadają sie do krótkich sprężyn, wiec musiałbym kupić seryjne co wyszłoby pewnie na to samo gdybym kupił bilsteina.

Kaktus masz jeszcze do nich dostęp i jaka cena?

Teraz mam Sasha żółte ale juz są zjechane ze samochodzik buja się jak krążownik
z USA
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

w Warszawie jest hurtownia gdzie B6 (nie sport) do GTI kosztują ok 600zł/szt (przód), B4 do GTI nie występują a Zerkopol to starzy złodzieje u nich B6 kosztuje 2xtyle.
Awatar użytkownika
Przecinak
Junior
Posty: 336
Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:06 pm

Post autor: Przecinak »

sekator pisze:B4 do GTI nie występują.
Wystepuja :) tylko niema ich w katalagu jako pod 205'tke, zreszta kaktus napisal numery tych amorow na pierwszej stronie tego tematu.
Peugeot 205 GRIFFE :) Sliczny zielony i z sercem lwa :)
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Awatar użytkownika
rafxx
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 18 lip ndz, 2004 4:18 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: rafxx »

sory ale 600 stow za sztuke to nie dam napewno
Awatar użytkownika
mi
Maniak
Posty: 1017
Rejestracja: 28 lut pn, 2005 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: bytom

Post autor: mi »

b4 i b6 bilsteina są do normalnych sprężyn, dopiero b8 są do krótszych, ale ich nie ma do gtika w ofercie :cry:
ODPOWIEDZ