Znaleziono 202 wyniki

autor: elvispro
12 sty czw, 2017 7:13 pm
Forum: Silniki XU,skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
Temat: aparat zaplonowy komputer a przeplywka
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 7174

Re: aparat zaplonowy komputer a przeplywka

NIE KUMAM TEGO SERVIC BOXA... WYSKAKUJE MI ZE TAKIEGO VINU NIE MA...

VF320DB6207979819

ktoś jest w stanie mi pomóc i ustalić nr prawidlowego aparatu zapłanowego ??
autor: elvispro
29 lis wt, 2016 5:21 pm
Forum: Silniki XU,skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
Temat: przepustnice w 1.6 1.9 gti
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 4066

Re: przepustnice w 1.6 1.9 gti

wiec dla potomnosci. wersji jest pare. trzeba liczyc ilość wężyków -> teraz pytania nr 1. czy jak mam przepustnice z wieksza niz potrzeba ilością węży (minimum dwa dla węzy wodnych) i górny dla zaworu. + wężyk dla przyspieszacza. mam przepustnice z 1.9 gti. zostaje mi zatkać jeden króciec dolny i je...
autor: elvispro
26 lis sob, 2016 4:47 pm
Forum: Silniki XU,skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
Temat: przepustnice w 1.6 1.9 gti
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 4066

przepustnice w 1.6 1.9 gti

Czy przepustnice poza czujnikiem poloeznia czyms sie roznia?? -> mam na mysli te tylko z silnikami XU benzyna.

przepustowość króców itp ??:>
autor: elvispro
17 paź pn, 2016 2:22 pm
Forum: Silniki XU,skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
Temat: Problem z silnikiem 1.6 cti
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 24408

Re: Problem z silnikiem 1.6 cti

temat ciag dalszy. Wtyczka to czujnik z skrzynie biegów :)

Aktualnie pug jest uziemiony :)
autor: elvispro
11 paź wt, 2016 5:06 pm
Forum: Silniki XY, XW - skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
Temat: Utwardzanie gniazd zaworów silnika/benzyna bezołowiowa
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 6199

Re: Utwardzanie gniazd zaworów silnika/benzyna bezołowiowa

z tego co wiem :) fani motocrossu i dwusów korzyttaja z azotowania glowicy i bloku silnika :) ale tam są stopy aluminium jakieś. Nie dam sobie ręki uciąć. Ale wplwa to na żywotność silnika na duży plus :) powloka z azotu jest odporna na wysokie ciśnienie. Sam tą metode wykorzystwałem w wytłaczarkach...
autor: elvispro
11 paź wt, 2016 3:57 pm
Forum: Silniki XY, XW - skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
Temat: Utwardzanie gniazd zaworów silnika/benzyna bezołowiowa
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 6199

Re: Utwardzanie gniazd zaworów silnika/benzyna bezołowiowa

możesz zlecic azotowanie stali :) zalezy z czego jest wykonana glowica. trzeba by miec próbke do badan albo znac stop. wtedy moża sie dowiedziec czy stal jest azotowalna, do azoto-siarczanu czy do bromowania :) jest to nazwt mozliwe ochrona gwintow itp :) Polecam harttech w lodzi albo platona w wars...
autor: elvispro
12 wrz pn, 2016 6:39 pm
Forum: Silniki XU,skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
Temat: aparat zaplonowy komputer a przeplywka
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 7174

Re: aparat zaplonowy komputer a przeplywka

Więc jaki mam teraz szukać aparat zapłonowy? :) Lista długa...
autor: elvispro
05 wrz pn, 2016 4:02 pm
Forum: Silniki XU,skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
Temat: aparat zaplonowy komputer a przeplywka
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 7174

Re: aparat zaplonowy komputer a przeplywka

czyli komp i aparat z innej parafi ??

gdzie to znalazles moze dla CTI jest kapke inaczej ??:P
autor: elvispro
04 wrz ndz, 2016 2:04 pm
Forum: Silniki XU,skrzynie biegow serwis / naprawa / modyfikacje.
Temat: aparat zaplonowy komputer a przeplywka
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 7174

aparat zaplonowy komputer a przeplywka

Wiec panowie chcialbym sie dowiedziec jesli ktos taka wiedze ma.
Silnik: 180A (XU5J)

Czy przeplywka 0280202056 aparat zaplonowy 0237009062 i komputer 333 końcówka to dobry zestaw?? :>
szukam winnego porannego gaśnięcia. na zimnym.
autor: elvispro
29 sie pn, 2016 4:16 pm
Forum: Zloty / Spoty / Zawody
Temat: X Ogólnopolski Zlot Peugeot Klub Polska
Odpowiedzi: 140
Odsłony: 74184

Re: X Ogólnopolski Zlot Peugeot Klub Polska

szykujcie 5 złotych na wjazd na ośrodek :P A co do stania aut pod domkiem w ten weekend bylem na wawrzkowiznie i auta wpuszczano. był jakiś pokaz psów czy coś :)
autor: elvispro
27 sie sob, 2016 1:30 pm
Forum: Zloty / Spoty / Zawody
Temat: X Ogólnopolski Zlot Peugeot Klub Polska
Odpowiedzi: 140
Odsłony: 74184

Re: X Ogólnopolski Zlot Peugeot Klub Polska

to kiedy w koncu to jest ??:>
autor: elvispro
24 sie śr, 2016 7:33 pm
Forum: Zloty / Spoty / Zawody
Temat: X Ogólnopolski Zlot Peugeot Klub Polska
Odpowiedzi: 140
Odsłony: 74184

Re: X Ogólnopolski Zlot Peugeot Klub Polska

ja sie pojawię :D daleko nie mam :D tzn jak zjade z wrocka do domu rodzinnego
autor: elvispro
16 cze czw, 2016 5:45 pm
Forum: Większe Projekty Forumowiczów
Temat: CTI "perełka"
Odpowiedzi: 106
Odsłony: 87824

Re: CTI "perełka"

Perła stoi na hali i sie kurzy :)
autor: elvispro
14 cze wt, 2016 6:38 pm
Forum: Nadwozie, wnetrze oraz modyfikacje wewnatrz auta
Temat: Bezpieczne ściąganie poszerzeń z GTI
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 7980

Re: Bezpieczne ściąganie poszerzeń z GTI

roziwn myśl tych śrub i nakrętek :>
autor: elvispro
14 cze wt, 2016 6:04 pm
Forum: Większe Projekty Forumowiczów
Temat: CTI "perełka"
Odpowiedzi: 106
Odsłony: 87824

Re: CTI "perełka"

póki co wstrzymuje sie z pracami jak i zamiarem sprzedaży za praca przywiało mnie do Wrocławia gdzie zostałem korpo-szczurem :D