Witam! Zastanawiam się nad zakupem 205 Green 1989r, moge kupić taki za 4400 z instalacją gazową(może jeszcze coś utarguję). Przebieg pokazuje 220tyś, autko jest składakiem (przekładka silnika). Stan zewnętrzny - parę odprysków i trochę pęknięty zderzak przedni. Przednie amorki do wymiany. Chyba warto za taką kasę?
A pytanko mam w związku ze skrzynią biegów - interesuje mnie czy to normalne że gałka do zmiany biegów jest całkiem luźna, chodzi sobie z naprawdę niewielkimi oporami. Poza tym minimalnie żarzą się czerwone kontrolki - stop i temperatura(są obok siebie) i dzieje się tak od momentu odpalenia - podobno tak się dzieje i tyle, nie ma żadnych problemów przez to...
Na co jeszcze zwrócić uwagę przy tym modelu? Jeżeli macie jakieś własne sugestie to proszę pisać. Pozdrawiam!
205 w wersji Green - kilka pytań
-
- Junior
- Posty: 149
- Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 w wersji Green - kilka pytań
Autko dosyc spory przebieg ma,jest skladakiem i troche stare juz jest.Dla mnie to auto warte jest ok.2000 zl.Mialem niedawno diesla ktorego mialem wyszedl mnie 500 zl z 89 roku.Sprzedalem go za 1800 zl,przebiek ok.180000...
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Pomyśl
Witam
Nie uważam się wcale za specjalistę od 205 ale tak się składa, że miałem takich samochodów pare a obecne cabrio jest szóste z kolei, pare lat ścigałem się tymi autami.
Fabryka w jakimś celu zainstalowała na tablicy rozdzielczej kontrolki i nie dlatego, żeby się świeciły" przyczyn może być kilka od najprostszej jak "masujący się" przewód - zwarcie w instalacji kontrolek to częsty i przypadek i wtedy rzeczywiście tak sie dzieje. Jeżeli skrzynia biegów-lewarek dobrze i precyzyjnie wybiera biegi to nie ma problemu.
Za taką kasę to jak mówili moi poprzednicy - drogo.
Decyzja oczywiście należy do Ciebie. Pozdrawiam.
Nie uważam się wcale za specjalistę od 205 ale tak się składa, że miałem takich samochodów pare a obecne cabrio jest szóste z kolei, pare lat ścigałem się tymi autami.
Fabryka w jakimś celu zainstalowała na tablicy rozdzielczej kontrolki i nie dlatego, żeby się świeciły" przyczyn może być kilka od najprostszej jak "masujący się" przewód - zwarcie w instalacji kontrolek to częsty i przypadek i wtedy rzeczywiście tak sie dzieje. Jeżeli skrzynia biegów-lewarek dobrze i precyzyjnie wybiera biegi to nie ma problemu.
Za taką kasę to jak mówili moi poprzednicy - drogo.
Decyzja oczywiście należy do Ciebie. Pozdrawiam.
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Ja jezdze czesto 205 green z tego roku, z cala rejestracja, sprowadzeniem, itd. wyszlo to ok. 5000zl ale stan jest cudowny...
A skrzynia chodzi bardzo leciutko...(wiem, bo na codzien jezdze 405 w ktorej lewarek skrzyni chodzi jak...bez komentarza) Poza tym przebieg ma nieco wysoki, a jak to samochod jezdzacy po Polskich drogach, to nie radze...nie za taka cene
Poza tym skladak...raczej sie zastanow.


Peugeot 205 Roland Garros Cabrio

