205 vs. Golf
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
i tak trzymaj a golf aby mieć szanse musi mieć pojemność conajmniej 2.0  
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- 
				toffi
 
golfy MK# maja ocynk czesciowy a MK3 GTi maja pelny ocynkMarin205 pisze:dobry filmik - GOLF I II i III nie mają blachy ocynkowanej - więc nie dziw że taką zamocowali w golfie II - żal mi blacharza który musi się namęczyć żeby to coś poprostować -
przypomina mi się pewna historia którą mnie w liceum zanudzał mój historyk - w czasach zimnej wojny - amerykański samolot dalekiego zasięgu musiał awaryjnie lądować w rosji - ruscy zanim go oddali ( a nie mieli czegoś takiego) to pomierzyli (zrobili kopię dokumentacji na podstawie oryginału) i zrobili sobie swój - i było by OK gdyby nie system metryczny w stanach gdzie mierzy się w calach, jak dawali za cienką blachę to się rozpadał a jak dećko grubszą - a musieli taką dać bo ich poszycia nie były tak wytrzymałe przy podobnych grubościach - to wyszedł im tak ciężki latający klocek - że nie dość że nie osiągał pułapu i zasięgu to nie latał tak jak trzeba- niemcy postawili w golfie na dłuższy proces gnicia