
Na pierwszy ogień poszło pompowanie uszczelki szyberdachu - wymiana uszkodzonego trójnika przy serwie hamulcowym przywróciła dźwięk sapiącego Lorda Vader'a, który znów towarzyszy każdemu otwarciu dachu

W czasie gdy przypominałem sobie którędy oryginalnie wędrowały gumowe wężyki do szybra, na stojaku czekała na mnie plastikowa kieszeń drzwi kierowcy w kolorze szarym, która po kilku użyciach szpraju w puszce zmieniła kolor na taki jak reszta mojego wnętrza w aucie, czyli na kolor czarny.
Ofiarą wspomnianego czarnego sprayu padł również wkład popielniczki, który również odstawał kolorystycznie od reszty swoich plastikowych kolegów z sąsiedztwa.
Gdy już trafiłem do środka puga, nadszedł czas zdiagnozowanie mocno denerwującej usterki, a mianowicie całkowitego braku oświetlenia zegarów (wszystkie żarówki sprawne) . Pierwsze podejżenie - wypięta kostka przy ściemniaczu oświetlenia - pudło. Jako że w zasięgu ręki leżały kompletne drugie zegary, stwierdziłem że dokonam podmianki na próbe. Odziwo na drugim zestawie działa wszystko. Szybka przekładka prędkościomierza z licznikiem do nowych zegarów, skręcanie daszka i po problemie.
Fotel w czasie powyższej wymiany stał się niezwykle wygodny więc doszedlem do wniosku że poszukam jeszcze jakiś pierdół do zrobienia, ale nie wymagających wychodzenia ze środka

W celu rozprostowania kości wybrałem się na krótki spacer na przód pojazdu i wyregulowałem wysokość prawej lampy do poziomu, który nie zagraża już przelatującym w pobliżu samolotom.
Żeby nie robić pustych kursów, rozgościłem śie pod maską na kolejną chwilę i drapiąć się po głowie doszedłem do wniosku że jest to dobra pora żeby poszukać przyczyn wypadających od czasu do czasu zapłonów. Kable WN nowe, świece nowe - obstawiłem cewkę. Napis "zdziełano w Jugosławi" sugerował mi że to urządzenie może być przyczyną tej pugowej dolegliwości. W miejsce jugosłowianskiego produktu trafiła zakupiona dziś cewka Boscha... która nic nie zmieniła

Potem wybiła godzina dwudziesta czyli pora na "Mam talent i inne bzdury" co było równoznaczne z końcem prac na dzisiaj.