sekator pisze:co do tego wciskania w fotel to wcale nie jestem taki pewien czy gti lepiej wciska. Pomimo całkowicie rozregulowanych gaźników (jeden nie działa na wolnych) to jak już wejdzie na obroty wrażenia są niesamowite i spokojnie zamykam obrotomierz a najlepiej się kręci od 7000
subiektywne wrazenie spowodowane dzwiekiem silnika
tak z ciekawosci zerwie na mokrym (nie zamarznietym oczywiscie) przyczepnosc przy przyspieszaniu na 2 ?? (bez zadnej zmiany biegow oczywiscie itp strzelania ze sprzegla )
chwilowo nie jestem w stanie tego sprawdzić bo nie chce jechać na niższych obrotach (gaźniki), jak nie strzelę ze sprzegla to nie jedzie ale na tym samym odcinku drogi rallye wycisnołem do 140km/h a gti do 130km/h.
Pamiętasz może ile oryginalnie gti ma na 400m, bo rallye chyba 16,6s. Wydaje mi się, że rallye może być niezłe w pewnym zakresie obrotów i prędkości ale bliżej porównam jak juz doprowadzę je do porządku
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Wydaje mi się, ze do 100/h gti może być lepsze ale na 400m mogą być podobne a potem na maxymalnej rallye znowu dostanie ale jak na 1,3 to super motorek.
Ostatnio zmieniony 14 mar wt, 2006 11:37 pm przez sekator, łącznie zmieniany 1 raz.
pamietam, ale gti -gti nie rowne -tak samo rallye -dokladnosc wykonywania silnikow w tamtym okresie nie byla na najwyzszym poziomie- model od modelu pewnie sie o 10 koni rozni
Adi, wyluzuj, te dane to dane katalogowe tak jak przyśpieszenie do 100/h, w rzeczywistości zawsze jest trochę lepiej a Michał miał samochód wybebeszony i zawsze jednak trochę podregulowany.
Moje rallye ma 119tyś przebiegu ale przy 40tyś miało mały remont (w tamtych czasach jeszcze na oryginalnych częściach), może było coś dłubnięte
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej