peugeot 205 rallye

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

sekator pisze:co do tego wciskania w fotel to wcale nie jestem taki pewien czy gti lepiej wciska. Pomimo całkowicie rozregulowanych gaźników (jeden nie działa na wolnych) to jak już wejdzie na obroty wrażenia są niesamowite i spokojnie zamykam obrotomierz a najlepiej się kręci od 7000 :twisted:

subiektywne wrazenie spowodowane dzwiekiem silnika :P

tak z ciekawosci zerwie na mokrym (nie zamarznietym oczywiscie) przyczepnosc przy przyspieszaniu na 2 ?? (bez zadnej zmiany biegow oczywiscie itp strzelania ze sprzegla :wink: )
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

chwilowo nie jestem w stanie tego sprawdzić bo nie chce jechać na niższych obrotach (gaźniki), jak nie strzelę ze sprzegla to nie jedzie ale na tym samym odcinku drogi rallye wycisnołem do 140km/h a gti do 130km/h.

Pamiętasz może ile oryginalnie gti ma na 400m, bo rallye chyba 16,6s. Wydaje mi się, że rallye może być niezłe w pewnym zakresie obrotów i prędkości ale bliżej porównam jak juz doprowadzę je do porządku
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

na bank >5.5K obrotow rally bedzie lepiej szlo- pow 6K moj to popierdolka

tu sa osiagi roznych fur, ale np 1.9GTi w tym tescie to jakis chory byl :roll:

http://duel.mymoto.pl/?1258_1045#
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

ale zobacz tu: http://gti.peugeot205.pl/osiagi.htm

ma tak samo jak rallye?

Wydaje mi się, ze do 100/h gti może być lepsze ale na 400m mogą być podobne a potem na maxymalnej rallye znowu dostanie ale jak na 1,3 to super motorek.
Ostatnio zmieniony 14 mar wt, 2006 11:37 pm przez sekator, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

tak wyglada...

musze gdzies odmierzyc dokladnie 400m i sprawdzic :)
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

pamiętaj, że patrzę na to chłodnym okiem bo mam też gti ale nie spodziewałem się po rallye takiego wigoru :mrgreen:
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

pamietam, ale gti -gti nie rowne -tak samo rallye -dokladnosc wykonywania silnikow w tamtym okresie nie byla na najwyzszym poziomie- model od modelu pewnie sie o 10 koni rozni
Adi205

Post autor: Adi205 »

16.667 sek miałem garrosem na 400m :P

dobre GTi (michała) robiło 14.66 sek
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sekator »

Adi, wyluzuj, te dane to dane katalogowe tak jak przyśpieszenie do 100/h, w rzeczywistości zawsze jest trochę lepiej a Michał miał samochód wybebeszony i zawsze jednak trochę podregulowany.

Moje rallye ma 119tyś przebiegu ale przy 40tyś miało mały remont (w tamtych czasach jeszcze na oryginalnych częściach), może było coś dłubnięte :?:
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
Adi205

Post autor: Adi205 »

uświadamiam was tylko jaka jest róźnica między dobrym GTi a dobrym 1.4 75KM

to że Rallye zmiata Garrosa to pewne więc klasuje się wg mnie gdzięś tuż za GTi 122KM bo jest lżejszy a i moc nie mała :P
hryno
Junior
Posty: 261
Rejestracja: 04 lip pn, 2005 8:12 am
Posiadany PUG: 205 rallye,205 rallye bikera,było 309GTI,405srd-t 405grd-t
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: hryno
Lokalizacja: Bystrzyca klodzka

Post autor: hryno »

OGOLNOPOLSKI ZLOT POKAZE CO LEPIEJ JEDZIE :mrgreen:
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

ostre słowa :P
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

e tam ostre- prawdziwe :)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

że prawdziwe to wiem :roll: ale rallye rzuciły wam Gitom wyzwanie :W
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Adi205

Post autor: Adi205 »

to bedzie cieżkawo :wink: :wink: nie michał :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ODPOWIEDZ