Czy warto...

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
DUŻY

Czy warto...

Post autor: DUŻY »

Mam pytanko czy w silniku 1,9 powinny być przed chłodnicą dwa wentylatory czy jeden. Miejsce jest więc nie wiem czy ktoś czegoś po prostu nie wymontował a z mojej książki gówno się dowiedziałem. A jeśli powinien być jeden to czy nie warto zamontować drugiego odpalanego z przycisku zawsze pozwoli ochłodzić maszynerie.
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Dowiadywalem sie ze byly dwa warianty, dwa wiatraki albo w miejsce jednego z wiatrakow chlodnica oleju (ja tak mam).
Awatar użytkownika
Misiek
Site Admin
Posty: 609
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 3:33 am
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI, a był kiedyś Junior 1.0
Numer Gadu-gadu: 8179447
Login tlen: misiektt
Kontakt:

Post autor: Misiek »

Hmm a mocno się auto grzeje ?? Bo to tu ma kluczowy wpływ
DUŻY

Post autor: DUŻY »

Więc tak jak jeżdże w miare normalnie to jest w pożądku. Jak stane w korku to po 3 minutach mam w granicach 90 stopni czasami troszke wiecej ale z regóły nie dochodzi do setki. Jak jeżdże wolno po osiedlowych uliczkach (wcale nie długo) to tez temperatura skacze
(jade to za wiele powiedziane tocze sie 10-15 na godzine) poziom płynu mam ok wczoraj sprawdzałem. W sumie nie mam z nim wiekszego problemu ale kiedyś wpakuje sie w pożądny korek i dopiero bedzie sie działo
Awatar użytkownika
Misiek
Site Admin
Posty: 609
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 3:33 am
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI, a był kiedyś Junior 1.0
Numer Gadu-gadu: 8179447
Login tlen: misiektt
Kontakt:

Post autor: Misiek »

90 stopni to troche duzo no nie wiem a jak stoisz w korkach wlacza ci sie wentylator ??
WINKiel
Uzalezniony
Posty: 513
Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: WINKiel »

Moja wersja z '89 miala jeden wentylator. Po wypadku znalazlem chlodnice z 2 wentylatorami i po małych przeróbkach ją założylem. Generalnie moj silnik byl z kolei wiecznie niedogrzany i nie moglem sobie z tym poradzic.
Marcinos

Post autor: Marcinos »

a moj ma 90 jak sie nagrzeje i to jest standardowa temperaturka. Raz mi doszlo do 110, wszystkie lampki sie zapalily, pelna dyskoteka, ale teraz juz wszystko ok zwykla temperatura to 90-93
DUŻY

Post autor: DUŻY »

Raczej się włącza ale tego nie słysze. Z działaniem entylatora nie ma problemu. Jednak mógłby być troszke skuteczniejszy.
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

2 wentylatory sa w dislach :) , a GTI sie tak grzeja :|
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Wskażnik

Post autor: robakkk »

A moze wie ktos,czy da rade zalozyc wskaznik temperatury i obrotomierz do P205 1.1 na wtrysku??
Awatar użytkownika
Misiek
Site Admin
Posty: 609
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 3:33 am
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI, a był kiedyś Junior 1.0
Numer Gadu-gadu: 8179447
Login tlen: misiektt
Kontakt:

Post autor: Misiek »

Obrotomierz się da, co do wskaźnika temperatury raczej nie ma sensu.
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

to prawda diesle maja dwa wentylatory ktore radza saobie z temperatura bez problemu :P a tak a' propos obrotomierza (bo widzialem ze taki watek sie pojawil) to gdzie w poznaniu (o ile to mozliwe) zalozyliby mi to do mojej wersji (gdybym oczywiscie zmienil deske rozdzielcza) pozdr.
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
DZIKU

Post autor: DZIKU »

Ja mam 1,9 i mam dwa wentylatorki :?
ODPOWIEDZ