Nowe filmy + OnBoard!

Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Nowe filmy + OnBoard!

Post autor: Kaktus »

Hej!!

Wlasnie wrzucilem na stronke pare filmow z treningow.

Jest tam miedzy innymi, klip, onboard, oraz pare filmow z moich przejazdow.

Zapraszam na http://www.krawczyk.w.pl

Milego ogladania.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

wciaz jest nadsterowny.... :D
Ale ladnie to jezdzi juz...
BTW, piknik zrobiliscie dla samych znajomych czy np. sponsorow tez?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Jakich sponsorow ? ;)

Dla znajomych i dla samego potrenowania.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

kierowca jest troche nadsterowny ;-)

te wszystkie uslizgi byly planowane, aby "piloci" mieli frajde itp. chociaz teraz wiem ze troszke mi w tym pomagalo lewe tylne kolo, ktore ciezko sie krecilo - hamowalo je cos, przez co 2 razy, przy 130-140 wykrecilem niechcianego ALTONENA czyli obrocik o 360 stopni! Dobrze ze dzialo sie to na szerokiej i pustej drodze... to dalo mi do myslenia.

Wymienilem szczeki, wymienilem bebny, lozyska, zlozylem wszystko itp, i kola z tylu nareszcie sie lekko krecily :) Jednak pozniej ponownie to jedno przestalo!!

Diagnoza - pekniety pancerz linki recznego, i jak rekaw byl zaciagniety, to pozniej szczeki nie odbijaly w jednym kole.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Ja statnio trenuje dosc wyscigowy tor jazdy...
Wszystko dociazane lewa noga, bez uslizgu wyszukuje idealnego toru jazdy, no chyba ze nawierzchnia luzna to pozwalam autu sie swobodniej prowadzic...
:mrgreen:
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

No i tylko taki tor jest jedynie sluszny. I takiego toru staram sie trzymac na rajdach/wyscigach.

A na co-drive to juz co innego ;)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ