Hej!!
Wlasnie wrzucilem na stronke pare filmow z treningow.
Jest tam miedzy innymi, klip, onboard, oraz pare filmow z moich przejazdow.
Zapraszam na http://www.krawczyk.w.pl
Milego ogladania.
Nowe filmy + OnBoard!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nowe filmy + OnBoard!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
kierowca jest troche nadsterowny 
te wszystkie uslizgi byly planowane, aby "piloci" mieli frajde itp. chociaz teraz wiem ze troszke mi w tym pomagalo lewe tylne kolo, ktore ciezko sie krecilo - hamowalo je cos, przez co 2 razy, przy 130-140 wykrecilem niechcianego ALTONENA czyli obrocik o 360 stopni! Dobrze ze dzialo sie to na szerokiej i pustej drodze... to dalo mi do myslenia.
Wymienilem szczeki, wymienilem bebny, lozyska, zlozylem wszystko itp, i kola z tylu nareszcie sie lekko krecily
Jednak pozniej ponownie to jedno przestalo!!
Diagnoza - pekniety pancerz linki recznego, i jak rekaw byl zaciagniety, to pozniej szczeki nie odbijaly w jednym kole.

te wszystkie uslizgi byly planowane, aby "piloci" mieli frajde itp. chociaz teraz wiem ze troszke mi w tym pomagalo lewe tylne kolo, ktore ciezko sie krecilo - hamowalo je cos, przez co 2 razy, przy 130-140 wykrecilem niechcianego ALTONENA czyli obrocik o 360 stopni! Dobrze ze dzialo sie to na szerokiej i pustej drodze... to dalo mi do myslenia.
Wymienilem szczeki, wymienilem bebny, lozyska, zlozylem wszystko itp, i kola z tylu nareszcie sie lekko krecily

Diagnoza - pekniety pancerz linki recznego, i jak rekaw byl zaciagniety, to pozniej szczeki nie odbijaly w jednym kole.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
No i tylko taki tor jest jedynie sluszny. I takiego toru staram sie trzymac na rajdach/wyscigach.
A na co-drive to juz co innego
A na co-drive to juz co innego

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora