Wartość silnika XU9JAZ po remoncie
: 21 gru wt, 2010 8:47 pm
Ubiegłego lata zrobiłem z ojcem remont silnika z mojego GTi, które mieliśmy odbudowywać. Niestety zrezygnowaliśmy ze względu na brak czasu i kasy
Silnik tak sobie stoi i miał czekać na lepsze czasy ale ostatnio coraz poważniej myślę o jego sprzedaży. Tu pojawia się pytanie ile jest warty? Wymienione są:
-pierścienie(goetze),
-panewki(firm nie pamiętam ale na pewno dobre
) wał na głównych był przeszlifowany,
-pierścienie centrujące wału,
-zawory wydechowe,
-uszczelniacze zaworowe,
-uszczelniacze, uszczelki(elring, goetze, Victor reinz),
-rozrząd: pompa, pasek i napinacz.
Głowica jest po planowaniu ok 0.2mm, lekko obrobiona, zawory dotarte. Luzy tłoków w normie.
Silnik chciałbym sprzedać cały z osprzętem. Uszkodzona przepływka i brakuje kilku detali: osłonki rozrządu i czegoś jeszcze ale nie pamiętam teraz. Komp jest, wiązka też ale wymaga przeglądu i lekkich napraw.
Powtórzę więc pytanie: jaka jest teraz jego realna wartość?

-pierścienie(goetze),
-panewki(firm nie pamiętam ale na pewno dobre

-pierścienie centrujące wału,
-zawory wydechowe,
-uszczelniacze zaworowe,
-uszczelniacze, uszczelki(elring, goetze, Victor reinz),
-rozrząd: pompa, pasek i napinacz.
Głowica jest po planowaniu ok 0.2mm, lekko obrobiona, zawory dotarte. Luzy tłoków w normie.
Silnik chciałbym sprzedać cały z osprzętem. Uszkodzona przepływka i brakuje kilku detali: osłonki rozrządu i czegoś jeszcze ale nie pamiętam teraz. Komp jest, wiązka też ale wymaga przeglądu i lekkich napraw.
Powtórzę więc pytanie: jaka jest teraz jego realna wartość?