Remontować starego "składaczka", czy włożyc gaz do GTI 1.9 ?
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Remontować starego "składaczka", czy włożyc gaz do GTI 1.9 ?
Witam.
Potrzebuję pomocy w podjęciu decyzji.
Mój green jest już bardzo bardzo zmęczony, w zasadzie w czym by nie pogrzebać to cos do zrobienia, a samochód jest mi niezbędny, nie mamy z Małżowinką teraz kasy na coś lepszego. W garażu stoi i sie kurzy oryginalny 205 1.9 GTI z silnikiem XU9JAZ, bo jazda nim jest za droga, bo to około 10/ 100 pali, a w greenie mamy gaz.
Pytanie: Czy remontować greena ( reanimacja trupa...) koszt około 3000 zł, czy lepiej rozsprzedać na części i założyc gaz do GTI ( dobra sekwencja to tez koszt rzędu 2500 - 3000 zł)
W greena włożyłem naprawdę masę kasy, czasu, potu, krwi i łez, ale już nie mam sił do niego a nie chcę rezygnować z 205 bo to fajne auto a poza tym z powodów osobistych jestem przywiązany do 205...
Do zrobienia jest wymiana skrzyni biegów, półosi, sprzęgła - mam te części na zapasie, ale poza tym silnik ma problemy diagnostyczne, zalewa sie paliwem, chodzi na 3 cylindrach, zawieszenie też się tłucze, belka załamana na jedną stronę, przednia szyba do wymiany, alternator do regeneracji, tapicerka potargana, buda powgniatana i z pierwszymi oznakami korozji, podłużnice tez już gniją, cieknie szyberdach, łożyska kół do wymiany, dmuchawa sie zaciera... i wiele innych wrednych pierdół a GTI jest w niemal idealnym stanie ( miałem już wiele ofert kupna na GTI'ka, ale go nie sprzedam )
Czekam na waszą pomoc i pozdrawiam wszystkich 205 maniaków.
Potrzebuję pomocy w podjęciu decyzji.
Mój green jest już bardzo bardzo zmęczony, w zasadzie w czym by nie pogrzebać to cos do zrobienia, a samochód jest mi niezbędny, nie mamy z Małżowinką teraz kasy na coś lepszego. W garażu stoi i sie kurzy oryginalny 205 1.9 GTI z silnikiem XU9JAZ, bo jazda nim jest za droga, bo to około 10/ 100 pali, a w greenie mamy gaz.
Pytanie: Czy remontować greena ( reanimacja trupa...) koszt około 3000 zł, czy lepiej rozsprzedać na części i założyc gaz do GTI ( dobra sekwencja to tez koszt rzędu 2500 - 3000 zł)
W greena włożyłem naprawdę masę kasy, czasu, potu, krwi i łez, ale już nie mam sił do niego a nie chcę rezygnować z 205 bo to fajne auto a poza tym z powodów osobistych jestem przywiązany do 205...
Do zrobienia jest wymiana skrzyni biegów, półosi, sprzęgła - mam te części na zapasie, ale poza tym silnik ma problemy diagnostyczne, zalewa sie paliwem, chodzi na 3 cylindrach, zawieszenie też się tłucze, belka załamana na jedną stronę, przednia szyba do wymiany, alternator do regeneracji, tapicerka potargana, buda powgniatana i z pierwszymi oznakami korozji, podłużnice tez już gniją, cieknie szyberdach, łożyska kół do wymiany, dmuchawa sie zaciera... i wiele innych wrednych pierdół a GTI jest w niemal idealnym stanie ( miałem już wiele ofert kupna na GTI'ka, ale go nie sprzedam )
Czekam na waszą pomoc i pozdrawiam wszystkich 205 maniaków.
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
zagazuj Gti, nie wiem skąd jesteś ale mogę załatwić wstawienie sekwencji dużo taniej niż piszesz
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Jestem z Pszowa, woj śląskie, powiat wodzisławski, okolice rybnika :p
Zaciekawiłeś mnie tą tańszą sekwencją... Ojciec ma renie espace 2.8 V6 też by mu się gaz przydał... oczywiście sekwencja.
Wszelkie wynalazki typu rurka doprowadzania gazu w dolot powietrza czy blos mnie nie przekonują, widziałem już blosa fruwającego po podwórku... nic miłego, wszyscy sąsiedzi do okien wyszli jak rąbnęło
Zaciekawiłeś mnie tą tańszą sekwencją... Ojciec ma renie espace 2.8 V6 też by mu się gaz przydał... oczywiście sekwencja.
Wszelkie wynalazki typu rurka doprowadzania gazu w dolot powietrza czy blos mnie nie przekonują, widziałem już blosa fruwającego po podwórku... nic miłego, wszyscy sąsiedzi do okien wyszli jak rąbnęło
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
- Czak
- Uzalezniony
- Posty: 703
- Rejestracja: 30 lip czw, 2009 4:12 pm
- Posiadany PUG: 205 1.9 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 2757168
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Ja też bym zagazował, miałem GTI z gazem i nie żałuje, tanio jeździłem wszędzie i się nie martwiłem . Siostra kiedyś sekwencje wkładała do Xsary za 2tys i już się 2 razy zwróciła na to ile jeździ. Gdybyś tak już zakładał to nie daj sobie wrzucić butli do bagażnika tylko diploidalną w miejsce koła zapasowego. Szkoda miejsca w bagażniku tym bardziej, że jest mały .
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Cieszy mnie to że jesteście za tym aby GTI zagazować Mam teraz butlę w bagażniku i wiem że to porażka... spakować się z Małżowinką na wczasy to problem był niemały bo butle mam 50 litrów na cały bagażnik. do GTI mam koło dojazdowe także butla zamiast koła na 100%
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
- Martinoo
- Moderator
- Posty: 4031
- Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
- Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
- Numer Gadu-gadu: 8330169
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Wg. mnie zagazowywanie auta o sportowych aspiracjach to juz jest porażka.
Zostaw GTI w takim stanie jakim jest a w przyszłości odwdzięczy ci sie wzrostem wartości.
Wyremontuj Greena i sie ciesz
Zostaw GTI w takim stanie jakim jest a w przyszłości odwdzięczy ci sie wzrostem wartości.
Wyremontuj Greena i sie ciesz
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
GTI już jest sporo warty hehe, od dłuższego czasu śledzę ogłoszenia na necie i takiego GTI to nie widziałem jak mój wiem ze to trochę profanacja z tym gazem ale jazda na waszce za 5 zeta to trzeba mieć ojca premiera czy cóś ....
Poza zagazowaniem nie mam zamiaru nic w nim zmieniać tylko utrzymywać w oryginale bo tak jest najlepiej dla GTI'ka
Poza zagazowaniem nie mam zamiaru nic w nim zmieniać tylko utrzymywać w oryginale bo tak jest najlepiej dla GTI'ka
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Muszę zrobić fotki GTI a to nie będzie łatwe bo zimuje w garażu u rodziców kilka wiosek dalej :p ale postaram się wrzucić jak tylko zrobię.
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Skoro to Twoje GTI jest takie ładne to musisz je pokazać I to jak najszybciej
Poza tym różnica w cenie paliwa między 4,70 a 5 zł to - bez przesady - nie jest tragedia. Nigdy w życiu nie zagazowałbym auta o zacięciu sportowym, a tym bardziej GTI, choćby miało stać w garażu.
Poza tym różnica w cenie paliwa między 4,70 a 5 zł to - bez przesady - nie jest tragedia. Nigdy w życiu nie zagazowałbym auta o zacięciu sportowym, a tym bardziej GTI, choćby miało stać w garażu.
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Z chęcią kupie Twojego GTI, jeśli jest w taki stanie jakim opisujesz. A Ty za takie pieniądze będziesz miał dużo młodszego kompakta
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Nie kalecz GTi gazem, (nie bedzie juz tak trzymal wartosci-zwlaszcza jak jest ladny) jak nie chcesz sie rozstawac z 205 zamien GTi na TD i bedziesz zadowolony i bedzie tanio
Car Valeting, Car Detailing.
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Chyba jednak Macie rację żeby nie zagazowywać GTI... Fakt faktem kiedyś będzie naprawdę sporo wartym young timerem i to z dużą dawką frajdy z jazdy
Rozważam remont greena, pewnie nie obejdzie się bez Waszej pomocy, na początek musze mu wyjąć serducho, zmienić skrzynię biegów i prawą ośkę żeby się dało nim wogóle kulać w miarę bezpiecznie, no i uszczelnić dach bo mi się leje na fotel jak deszcz pada w dodatku nie wiem z czego za bardzo, na pewno nie z uszczelki szyber dachu ani nie z anteny, wydaje mi się ze z okolić szyn od szyberdachu... miał ktoś już tak??
Rozważam remont greena, pewnie nie obejdzie się bez Waszej pomocy, na początek musze mu wyjąć serducho, zmienić skrzynię biegów i prawą ośkę żeby się dało nim wogóle kulać w miarę bezpiecznie, no i uszczelnić dach bo mi się leje na fotel jak deszcz pada w dodatku nie wiem z czego za bardzo, na pewno nie z uszczelki szyber dachu ani nie z anteny, wydaje mi się ze z okolić szyn od szyberdachu... miał ktoś już tak??
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Remontowanie na dobre rozpoczęte.
Wymieniłem skrzynię biegów na baaardzo długą (chyba od 106 XSI) sprzęgło z dociskiem i prawą półoś bez podpory. Przed pracą poczytałem co trzeba na forum i w książce Etzolda.
Poszło w miarę gładko, biorąc pod uwagę że robiłem to sam w blaszaku bez kanału i bez wyciągarki... Przydatna była ponad metrowa brecha do wypięcia wahaczy i ... ciężki młotek do wybicia starej półosi z podpory, poszła za trzecim uderzeniem :p
Skrzynię wyjąłem dołem, potem wybiłem półoś
czeka mnie jeszcze dużo pracy przy pugu ale odzyskałem radość z jazdy, no i jest ciszej bo silnik ma niższe obroty, tylko muszę się przyzwyczaić do redukowania biegów przed górką i jazdy po mieście na 3 i 4 a nie 5 jak dotychczas na krótkiej skrzyni
Wymieniłem skrzynię biegów na baaardzo długą (chyba od 106 XSI) sprzęgło z dociskiem i prawą półoś bez podpory. Przed pracą poczytałem co trzeba na forum i w książce Etzolda.
Poszło w miarę gładko, biorąc pod uwagę że robiłem to sam w blaszaku bez kanału i bez wyciągarki... Przydatna była ponad metrowa brecha do wypięcia wahaczy i ... ciężki młotek do wybicia starej półosi z podpory, poszła za trzecim uderzeniem :p
Skrzynię wyjąłem dołem, potem wybiłem półoś
czeka mnie jeszcze dużo pracy przy pugu ale odzyskałem radość z jazdy, no i jest ciszej bo silnik ma niższe obroty, tylko muszę się przyzwyczaić do redukowania biegów przed górką i jazdy po mieście na 3 i 4 a nie 5 jak dotychczas na krótkiej skrzyni
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Re: Remontować starego "składaczka" czy włożyc gaz do GTI 1.
Obiecane zdjęcie GTI, jak będzie więcej czasu to dam więcej lepszych zdjeć.
205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p