Strona 1 z 1
Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostki
: 26 lip czw, 2012 7:00 pm
autor: Para
Redaktor ze strony
http://autokult.pl/ zwrócił się do nas z prośbą o pomoc. W najbliższy weekend będą kończyć artykuł o 205 T16 który wklejam poniżej. Potrzebne są ewentualne korekty, ciekawostki, dodatkowe informacje i ewentualnie linki do stron z dobrymi zdjęciami T16... Pomożemy ?
--------------
Re: Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostk
: 26 lip czw, 2012 9:29 pm
autor: Szafa45
Dobrze napisany artykuł. A co do zdjęć to jest ich pełno, tą sportową wersje możnaby wyróżnić, jest godna podziwu.

Re: Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostk
: 26 lip czw, 2012 11:23 pm
autor: MiceK
...ale parę błędów stylistycznych jest

Re: Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostk
: 27 lip pt, 2012 6:32 am
autor: 2mouse
Ja myślę, że to w ogóle surówka jeszcze przed redakcją. Michał, uwagi i propozycje do Ciebie? Czy jakoś inaczej?
Re: Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostk
: 27 lip pt, 2012 7:35 am
autor: Lord Devil
Rzuce okiem po 9 i ewentualnie dodam cos od siebie.
Re: Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostk
: 27 lip pt, 2012 8:23 am
autor: Orfister
Ja służę zdjęciami z jazd testowych fabrycznymi 205 T16 - i opisami tych zdjęć

Re: Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostk
: 27 lip pt, 2012 9:52 am
autor: Lord Devil
Warto by nadmienic, ze przy skrzyni biegow i napedzie Francuzi wspolpracowali ze znana japonska firma i osiagneli majstersztyk inzynierii motoryzacyjnej. Gdzies na kompie mam zdjecia napedu jak i czesci uzytych do jego budowy.
Re: Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostk
: 27 lip pt, 2012 10:42 am
autor: Para
Ok dzieki, jakieś inne sugestie ?
Re: Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostk
: 27 lip pt, 2012 11:08 am
autor: Orfister
Michał - wysłałem to o co mnie prosiłeś

Re: Artykuł o 205 T16 potrzebna pomoc / zdjecia / ciekawostk
: 27 lip pt, 2012 9:34 pm
autor: Manwe
nie wiem czy jest w artykule (za stary word) ale t16 była pierwszą maszyną z regulowanym rozkładem napędu pomiędzy osie