pogadajmy o dizelkach bo to fajne autka są ....
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
pogadajmy o dizelkach bo to fajne autka są ....
ale raczej użytkowe i takiego t-diesla to aktualnie dużo ciężej kupić niż GTI
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: pogadajmy o dizelkach bo to fajne autka są ....
O tak, też myślę o takim ale dodałem sobie jeszcze warunek utrudniający w postaci Multi lub Furgon
2.9 V6 ot co !
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6944
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: pogadajmy o dizelkach bo to fajne autka są ....
Bzyqu, powodzenia zatem życzę. Multi albo Furgon z silnikami Dturbo wyprodukowali tyle samo, ile T16 z tym motorem
One były wszystkie z wolnossakiem, bez turba. Jeśli jakieś są uturbione, to tylko po swapie
A co do DTurbo, to trzymają cenę we Francji, a poza Francją jest ich naprawdę bardzo mało.
Tutaj garść ogłoszeń:
2200 euro. Zielony DTurbo 3D: http://www.leboncoin.fr/voitures/360350554.htm?ca=21_s
1200 euro. Grafitowy DTurbo 5D: http://www.leboncoin.fr/voitures/339428548.htm?ca=21_s
1100 euro. Sacre Numero TD. Są pluszowe kubły, ale zegary straszna bida. No i nie wiem, czy Sacre Numero mają też zawieszenie z GTI, tak jak DTurbo. http://www.leboncoin.fr/voitures/360583979.htm?ca=21_s
2000 euro. Czerwone DTurbo, 5D. http://www.leboncoin.fr/voitures/357120425.htm?ca=21_s
2900 euro. Czarne DTurbo, 3D: http://www.leboncoin.fr/voitures/358831904.htm?ca=21_s
450 euro. Najtańszy, ale to XRDT. Poza tym, że jeszcze rzadszy, to ubogo wyposażony w stosunku do DTurbo. http://www.leboncoin.fr/voitures/359365403.htm?ca=21_s
Na Mobile.de nie ma żadnego Turbodiesla.
Wniosek jest prosty - jak pojawia się DTurbo, trzeba brać
Ja od kiedy kupiłem mojego XRD zakochałem się w starych dieslach Peugeota.
A Ciebie Sekator co tak wzięło na klekota?
One były wszystkie z wolnossakiem, bez turba. Jeśli jakieś są uturbione, to tylko po swapie
A co do DTurbo, to trzymają cenę we Francji, a poza Francją jest ich naprawdę bardzo mało.
Tutaj garść ogłoszeń:
2200 euro. Zielony DTurbo 3D: http://www.leboncoin.fr/voitures/360350554.htm?ca=21_s
1200 euro. Grafitowy DTurbo 5D: http://www.leboncoin.fr/voitures/339428548.htm?ca=21_s
1100 euro. Sacre Numero TD. Są pluszowe kubły, ale zegary straszna bida. No i nie wiem, czy Sacre Numero mają też zawieszenie z GTI, tak jak DTurbo. http://www.leboncoin.fr/voitures/360583979.htm?ca=21_s
2000 euro. Czerwone DTurbo, 5D. http://www.leboncoin.fr/voitures/357120425.htm?ca=21_s
2900 euro. Czarne DTurbo, 3D: http://www.leboncoin.fr/voitures/358831904.htm?ca=21_s
450 euro. Najtańszy, ale to XRDT. Poza tym, że jeszcze rzadszy, to ubogo wyposażony w stosunku do DTurbo. http://www.leboncoin.fr/voitures/359365403.htm?ca=21_s
Na Mobile.de nie ma żadnego Turbodiesla.
Wniosek jest prosty - jak pojawia się DTurbo, trzeba brać
Ja od kiedy kupiłem mojego XRD zakochałem się w starych dieslach Peugeota.
A Ciebie Sekator co tak wzięło na klekota?
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- BzyQ
- Uzalezniony
- Posty: 568
- Rejestracja: 01 maja ndz, 2011 1:00 am
- Posiadany PUG: chyba Ty
- Numer Gadu-gadu: 4534544
- Lokalizacja: Kraków
Re: pogadajmy o dizelkach bo to fajne autka są ....
Wiem że multi/furgon były tylko wolnossaki temat wkońcu o dizelkach nie tylko o turbodizelkach i takiego też ciężko znaleźć choć parę projektórw 2.1TD jest w sieci
2.9 V6 ot co !
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: pogadajmy o dizelkach bo to fajne autka są ....
Podobno wystarczy do t-diesla dołożyć intercooler i podejdzie pod ok 100KM do tego mają fabryczny zawias z gti i można śmigać taniutko prawie gti. Mam taką małą wizję jak zrobić z tego szybki i ładny dupowozik
poza tym zawsze myślałem o takim ale jeszcze w życiu nie widziałem td w dobrym stanie
poza tym zawsze myślałem o takim ale jeszcze w życiu nie widziałem td w dobrym stanie
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- bananowiec
- Uzalezniony
- Posty: 610
- Rejestracja: 02 kwie śr, 2008 10:36 pm
- Posiadany PUG: 205 CTI TURBOGNÓJ , 205 1.8 dturbo forever
- Numer Gadu-gadu: 4940298
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: pogadajmy o dizelkach bo to fajne autka są ....
Czy z intercoolerem moc podniesiesz o 20 koni to bym się kłócił myślę, że max dojdziesz do 90 koni, dlatego nikt nie bawi się w podnoszenie mocy w 1,8 dturbo tylko od razu szuka silnika 1,9 z 306,406,405 seryjnie montowanego z intercoolerem tam bez większych problemów wykręcasz z seryjnej turbiny i pompy wtryskowej ok.110 koników montując większy intercooler pod zderzak.