Tutaj możemy rozmawiać o Peugeocie 205. Nie postować o sprawach technicznych.
-
Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Kaktus »
Czesc!!
Na stronke wrzucilem nowe fotki:
http://www.krawczyk.peugeot205.pl/galeriazdjec.htm
5 pierwszych fotek
Zapraszam do ogladania!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
Mav309
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: Mav309 »
Faktycznie tracisz na zawieszeniu, ciekawym eksperymentem bedzie mocniejszy stabilizator od 309(hic!) GTI
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
-
Demo84
- Junior
- Posty: 155
- Rejestracja: 04 gru czw, 2003 11:27 pm
- Numer Gadu-gadu: 3082188
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontakt:
Post
autor: Demo84 »
Ciekawe jak na nowym zawiasie by poszedł na tym zakręcie

-
Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Kaktus »
Na pewno szybciej... ja chcialem szybciej ale ani zawias ani motor na to nie pozwalal
Zobaczymy jak bedzie na tym wyscigu w 2004 roku

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
WINKiel
- Uzalezniony
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
- Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: WINKiel »
Kaktus pisze:Czesc!!
Na stronke wrzucilem nowe fotki:
Zapraszam do ogladania!
Tak naprawdę to w bagazniku była tesciowa i przód uniosło hehe... żart oczywiscie. Jaka to była mniej wiecej prędkość?
-
Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Kaktus »
Przed zakretem w granicach 150 (dokrecone 4) w zakrecie mialem dokrecone 3 wiec okolo 120 na wyjsciu moglo byc okolo 130
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
WINKiel
- Uzalezniony
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 cze ndz, 2003 2:51 am
- Posiadany PUG: 205GTI -> 306S16 -> 406coupeV6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: WINKiel »
<szczena>
-
Mav309
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: Mav309 »
WINKiel pisze:<szczena>
Pojezdzisz troche na slicku...to zrozumiesz...
Ja bylem w szoku...Fakt ze technika sie zmienia bo sie jezdzi na oponie...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"