Strona 1 z 2

Bye bye 205

: 03 lis czw, 2005 10:19 am
autor: Ninja
Rozstaje sie z moim wysluzonym pugiem. Ostatnio juz troszke za duzo funduszy pochlanialy ciagle naprawy mniej lub bardziej uciazliwych usterek a do tego 80% calego przebiegu w ciagu kilku ostatnich miesiecy robilem w trasie (60-konny diesel nie jest najbezpieczniejszym narzedziem do wyprzedzania TIRow i PKSow :wink: ). Do tego zmienilem stan cywilny kilka miesiecy temu i za nastepnych kilka bede potrzebowal wieksze auto :wink: wiec koncze moja przygode z 205 :cry:

A kupilem (nie bijcie :lol: ) 5-drzwiowego VW Golfa z 2000 roku z silnikiem 1.9 TDI 110KM. Podobno sie nie psuje tak bardzo, oszczedny (niewiele wiecej pali niz pug 1.8d a jest prawie dwa razy mocniejszy), i naprawde szybki :twisted: (na kolegach z 205gti to nie robi wrazenia ale ja sie przesiadlem z 1.8d wiec roznice czuje:wink:)

Pozdrawiam :D

: 03 lis czw, 2005 11:32 am
autor: cheatoss
mam nadzieje ze nie opuscisz naszego gronai kupisz sobie koszulke co by w niej jezdzic golfem =]

co do golfa IV... moj kumpel mial IV z 1999 i nie narzekal, dopoki jakis kolo mu jej nie skasowal... potem kupil sobie druga, taka sama z 2001, tez w dieslu 1.9... i teraz narzeka, nie jest to wina wszystkich golfow, tylko tego konkretnego egzemplarza bo jest po prostu wadliwy =] zycze ci niewadliwego egzemplarza...

silniczek jest naprawde zwawy, jezdze takim, bo ojciec ma w audi ten sam motor... ciagniee niezle a to kombi, wiec w mniejszym golfie musi rzeczywiscie dawac rade =]

mogles kupic a3 =] ja przymierzam sie do jakiejs a3 z pierwszego wypustu... =]

pzdr

edit:

bym zapomnial - gratulacje na nowej drodze zycia =] =] =] =]

: 03 lis czw, 2005 11:39 am
autor: JoT_JoT
HEHE tak powodzenie :) szkoda że nie pug :) ale wybór Twój :) :D:) aby siem nie psuł :)

: 03 lis czw, 2005 11:46 am
autor: Pieraś
fajnie napisal .... na kolegach z GTI nie robi wrazenia hehe

: 03 lis czw, 2005 12:08 pm
autor: Ninja
Pieraś pisze:fajnie napisal .... na kolegach z GTI nie robi wrazenia hehe
No wiesz... koledzy w GTI pierwsza setke osiagaja w 8 sekund a taki golf potrzebuje 10,5s. Ale 205 diesel to z 14-15 sekund sie do setki bujal...

Cheatoss:
wlasnie zalezalo mi zeby to byl 110KM a nie 90KM - jest o wiele zrywniejszy a przy tym odczuwalnie mniej pali.

Jedyny problem z Golfem IV jaki do tej pory zauwazylem to strasznie nisko zawieszony przod - jak sie nie uwaza to mozna sobie niezle miske zmasakrowac na nierownosciach. Moj stary pug to przy golfie terenowka :wink: :lol: :lol:

: 03 lis czw, 2005 12:19 pm
autor: blaszka
JEZDZIŁEM KUMPLA GOLFEM III KOMBI 1,9 TDI BAJERA SIE JEZDZIŁO MIAŁO TO BUTA I BYŁO JAK NA NIEMIECKIE AUTO BARDZO WYGODNE . SILNIKI PSA TDI SIE CHOWAJA POD WZGLĘDEM ŻWAWOŚCI DO NIEMIECKICH MOTORÓW

: 03 lis czw, 2005 2:45 pm
autor: blaszka
NO NIE WIEM JAK Z TYMI SILNIKAMI DIESLOWSKIMI ALE JAK JEZDZIŁEM Z CHEATOSEM PO SZCZECINIE TO TA JEGO 205 W DIESLU NA TYCH SZEROKICH LACZKACH CAŁKIEM NIEZŁEGO KOPA MIAŁA AZ SAM BYŁEM ZDZIWIONY

: 03 lis czw, 2005 3:14 pm
autor: Ferguss
zastanawia mnie jedno: dlaczego gdy ktoś wspomni że kupuje inne auto niż 205, to od razu rozpoczyna się dyskusja porównująca 205tki z vw, bmw itd :roll: - nie nudzi Wam się ta ciągle powtarzająca rozmowa?
może jak ktoś "zjedzie" vw, to jest jakiś dowartościowany? :roll:

ps. i tak mam vw polo coupe 1,4D i jestem bardzo zadowolony z tego autka :)
4l/100km rulez :D

: 03 lis czw, 2005 3:35 pm
autor: JoT_JoT
Dobra prośze nie robić OT i rozpisywać sie nad BMW vs PUG itd itd :) Wiadomo sprawa mocy predkości przyspieszeń zalezna jest od bardzu wielu cynników nie tylko OD KM ale także od momentu przełożeń skrzyni rozmiaru kołk cieżaru i masy masy innych . Jak macie ochote podyskutowąc to prosze sobie utwoprzyć temat na po godzinach czy coś takeigo


EOT

: 03 lis czw, 2005 3:43 pm
autor: cheatoss
jj, usun tez reszte poczynajac od doczepliwosci ramzesa, poprzez wszystkie posty na ten temat, zgodze sie z toba co do tego co napisales... ze szczegolnym podkresleniem na MASE...

wracajac do tematu... uturbione silniki diesla z koncernu audi/vw sa bardzo udane... ze spalaniem racja ninja... ojciec zmienil z audi na audi... wczesniej bylo 2.5TDI 115KM (5 garow) palil w granicach 7-8 i naprawde ciezko jest przekroczyc granice 8 litrow... co do 110KM w 1.9TDI jest podobnie, pomimo iz silnik troszke slabszy, to lepiej napedza a4 avant'a niz kolubryne c4 avant... gorzej z vmaxem =]

c4 byla jednak lepsza na trase, ojciec dorobil 6 bieg (to nie zaden monster garage, po prostu fabryczna skrzynia miala zaslepke w miejscu gdzie w wersji 6 biegowej znajdowala sie zebatka na szosty bieg i na trasie przy predkosci 210 auto szlo na 3000obrotow/min...

stad moje zamilowanie do tych silnikow, mam z nimi stycznosc, pugiem mam zamiar pojezdzic poki sie nie rozleci, lub poki nie bedzie mnie stac na a3 z 1.9tdi na pokladzie =] sylwetka a3 tez mi odpowiada...

: 03 lis czw, 2005 4:24 pm
autor: Ninja
cheatoss pisze: stad moje zamilowanie do tych silnikow, mam z nimi stycznosc, pugiem mam zamiar pojezdzic poki sie nie rozleci, lub poki nie bedzie mnie stac na a3 z 1.9tdi na pokladzie =] sylwetka a3 tez mi odpowiada...
Ja tez lubie "ti-di-aje" od VW/Audi ale A3 to juz niezla inwestycja. Mi zalezalo na aucie 5-drzwiowym a 5-drzwiowe A3 z tego rocznika, z takim silnikiem i wyposazeniem co moj Golf sa o dobre 5 tysiakow drozsze niz ja dalem za swojego.

: 03 lis czw, 2005 10:31 pm
autor: BubuPN
noo te Volkswagenowskie 1,9 TDi są świetnymi silnikami (jezu, na prawdę napisałem, że coś niejapońskiego jest świetne? :mrgreen: ) oby Ci długo i bezawaryjnie służył, a co do wypowiedzi Ozzi'ego to hmmm..... nie czuję się w żaden sposób dyskryminowany pomimo, że 205 nie mam już od yyyy lutego jeśli mnie pamięć nie myli

: 04 lis pt, 2005 10:58 am
autor: bipi
najwazniejsze zeby spelnial swoje zadanie. skoro juz kupiles auto 5drzwiowe to chyba masz inne priorytety.
powodzenia na nowej drodze zycia.

: 04 lis pt, 2005 12:51 pm
autor: krzycho
blaszka pisze:JEZDZIŁEM KUMPLA GOLFEM III KOMBI 1,9 TDI BAJERA SIE JEZDZIŁO MIAŁO TO BUTA I BYŁO JAK NA NIEMIECKIE AUTO BARDZO WYGODNE . SILNIKI PSA TDI SIE CHOWAJA POD WZGLĘDEM ŻWAWOŚCI DO NIEMIECKICH MOTORÓW
To nie do końca prawda bo mamy w firmie Octawie 1.9 TDi i Partnera HDi
obydwa 90km.
Octawia ma strasznego kopa z niskich obrotów ale potem szybk słabnie - tak naprawde męcząca charakterystyka dla osoby która chce jeździć spokojnie a tym cieżko jest spokojnie ruszyć - no i strasznie warkoli.Ale dla ściganta - niezły, rzadko co jest mu w stanie dać rade spod świateł

HDi to znów oaza spokoju - cichutko mięciutko ale jak co do czego przyszło to sie okazało że jak taki Partner siadł Octawi na ogon na Katowickiej to jej nie odpuścił do 175 km/h - potem daje o osbie znać powierzchnia czołowa Partnera zbliżona do autobusu.


A ja dziś odbieram 405 Mi16x4........bedzie sie działo ;-)
[/url]

: 08 lis wt, 2005 9:12 pm
autor: numerik
Zrobiłem ponad 300kkm 2.5 TDI w A6 do momentu dachowania, nie wiem jak ty Ninja ale ja tam odrazu sie na chipa bym pisał, z twojego silniczka można spokojnie wycisnąc 150KM i jezcze zapisać dwie mapy w kompie na cywilne wyjazdy z rodziną i samotne podróże. Dla mnie te TDI to rewelka, jest taki gość Marek vel Masters jeździ na 1/4 mili VW Lupo, ma na Alejach przy stacji Lotosu warsztacik z hamownią i sprzętem do chipowania, robi naprawe cuda, ja ze swoich 140 KM wymodziłem 180 KM bez straty na trwałości, a autem jeździłem prawie od nowości jak sprzedwałem to miał 380kkm. Nie baw sie żadne tunninigi spojlery felgi niebieskie diody, ładuj chipa i będziesz miał naprawde kupe frajdy z dieselka.