Peugeot 205 GTI vs Renault 5 Alpine Turbo
Peugeot 205 GTI vs Renault 5 Alpine Turbo
Jak w temacie ponieważ zobaczylem aukcje : http://www.motoallegro.pl/show_item.php?item=23530899 tak sie zastanawiałem co byłoby szybsze, lepiej przyspieszające!! Nie chodzi mi tu o ten konkretny wóz ale generalnie??
acha i nie chcemy wymieniac naszego!!!! tak po prostu sie zastanawiałem!!
acha i nie chcemy wymieniac naszego!!!! tak po prostu sie zastanawiałem!!
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Scigalem sie z R5 Turbo w KJS'ach i niestety 2 razy dostalem niewielkie baty
Ale spoko spoko
Mialem jaja z silnikiem! Ktory jechal od 2000 do 3500... pozniej strzelal w wydech... wiec wiecie
Jak to sie jedzie hehe. Nie mowiac juz o tym ze mi sie Pug przegrzewal itp, no i ze chlopaki z R5 Turbo mieli duzo wieksze doswiadczenie odemnie.
Natomiast jak juz wreszcie sie uporalem z elektronika to co petle chlopaki z R5 Turbo przychodzili do mnie i pytali mnie o czasy, i o to jak ja jade, bo oni ciagle mnie gonia... i nie wiedza co sie dzieje
Jednak i tym razem przegralem caly rajd z nimi, ale nie wiele bo tylko o 0,2 sekundy. Zgubila mnie glupia jazda pod publike, skladanie na szutrze autka na 3 do slupkow itp
Poprostu bylem olsniony
silniczkiem ktory na 2 da rade zerwac przyczepnosc itp
A wczesniej jezdzilo sie jak maluchem hehe.
Lecz prawde mowiac najwiecej stracilem na jednej probie gdzie zatrzymalem sie na mecie... a gosc powoli podszedl, zapukal w okienko... ja otworzylem drzwi, a on do mnie - Chlopaki podjedzcie bo prawym kolem nie przejechaliscie mety, i czas nadal leci!! KU#$%#$A !!! Mogl machac albo cos!! Bym podjechal, a slupki byly krzywo ustawione!! Nie byly ustawione tak jak byc powinny. Z lewej strony slupka mialem na wysokosci drzwi, a z prawej na wysokosci kola....
Stracilem dobre 8-9 sekund
Takie juz sa KJS'y hehe.
Ale ten R5 Turbo ladnie szedl! Jezdzil gosc na oponach 175x50xR13 !! Przyspieszalo to to niezle!
Ale porownujac dane fabryczne itp, mysle ze na 1,4 mili nie mialo by to szans z 1.9 GTI! A do 1.6 nie ma co porownywac nawet, bo jak autko ma turbine to jego pojemnosc tak naprawde jest liczona w nastepujacy sposob: pojemnosc silnika 1.3 pomnozona przez wspolczynnik 1.7 - czyli wychodzi nam 2,2 litra! Ale tak jest liczone tylko w sporcie
Z 1.6 Gti mysle ze szlo by to leb w leb. Oczywiscie na starcie by stracilo, pozniej moglo by nadgonic.
Trzeba bedzie kiedys sie zmierzyc
Ja niestety odpadam, bo moj silniczek seryjny juz nie jest...



Natomiast jak juz wreszcie sie uporalem z elektronika to co petle chlopaki z R5 Turbo przychodzili do mnie i pytali mnie o czasy, i o to jak ja jade, bo oni ciagle mnie gonia... i nie wiedza co sie dzieje




Lecz prawde mowiac najwiecej stracilem na jednej probie gdzie zatrzymalem sie na mecie... a gosc powoli podszedl, zapukal w okienko... ja otworzylem drzwi, a on do mnie - Chlopaki podjedzcie bo prawym kolem nie przejechaliscie mety, i czas nadal leci!! KU#$%#$A !!! Mogl machac albo cos!! Bym podjechal, a slupki byly krzywo ustawione!! Nie byly ustawione tak jak byc powinny. Z lewej strony slupka mialem na wysokosci drzwi, a z prawej na wysokosci kola....

Stracilem dobre 8-9 sekund

Takie juz sa KJS'y hehe.
Ale ten R5 Turbo ladnie szedl! Jezdzil gosc na oponach 175x50xR13 !! Przyspieszalo to to niezle!
Ale porownujac dane fabryczne itp, mysle ze na 1,4 mili nie mialo by to szans z 1.9 GTI! A do 1.6 nie ma co porownywac nawet, bo jak autko ma turbine to jego pojemnosc tak naprawde jest liczona w nastepujacy sposob: pojemnosc silnika 1.3 pomnozona przez wspolczynnik 1.7 - czyli wychodzi nam 2,2 litra! Ale tak jest liczone tylko w sporcie

Z 1.6 Gti mysle ze szlo by to leb w leb. Oczywiscie na starcie by stracilo, pozniej moglo by nadgonic.
Trzeba bedzie kiedys sie zmierzyc

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Silnik R5 GTT miał jedną wieeeelką zaletę - bardzo, ale to bardzo mocny dół silnika!
Na stronach angoli wyczytałem, że zakładając hybrydę T3/T4 chłopaki wykręcali po 200 KM i to szło jak przecinak!
Problwmy mieli tylko ze skrzyniami, które po prostu mieliło, ale i na to znaleźli sposób.
Myślę, że co do seriyjnych samochodów - zakładam teoretycznie, że nowych - wyglądałoby to tak:
R5 GTT vs. 1,6 GTi: git lekko wyhyla się na starcie a później w GTT załącza się turbawa i po zawodach... pozostałaby kewstia maksymalnej prędkości i czasu dochodzenia do niej.
R5 GTT vs. 1,9 GTi: początek jw., bieg 2 i 3 - GTT z przodu, później git odrabia zaległości i jedzie z przodu.
Co do 400m - istotny nie będzie czas 0-100 km/h tylko czas do osiągnięcia wyższych prędkości, powiedzmy 160-170 km/h. Weźcie pod uwagę to, że "piątkę" zapinamy w takim aucie koło 200-250 metra drogi... i tutaj szalę może przechylić właśnie czas osiągnięcia maksymalnej prędkości.
I jeszcze jedno - o czym świetnie wie Kaktus - na co nie zwracacie uwagi: moc i stosunek masy na 1 KM to wartości WZGLĘDNE!!! Odnoszą się tak naprawdę do konkretnego auta a nie do jakiegoś stałego wyznacznika. Na 400m (poza umiejętnościami kierownika
) istotne będzie zestopniowanie skrzyni! O tym bardzo często zapominamy, zachwycając się liczbami takimi jak moc, moment czy stosunek masy do mocy...
Na stronach angoli wyczytałem, że zakładając hybrydę T3/T4 chłopaki wykręcali po 200 KM i to szło jak przecinak!

Myślę, że co do seriyjnych samochodów - zakładam teoretycznie, że nowych - wyglądałoby to tak:
R5 GTT vs. 1,6 GTi: git lekko wyhyla się na starcie a później w GTT załącza się turbawa i po zawodach... pozostałaby kewstia maksymalnej prędkości i czasu dochodzenia do niej.
R5 GTT vs. 1,9 GTi: początek jw., bieg 2 i 3 - GTT z przodu, później git odrabia zaległości i jedzie z przodu.
Co do 400m - istotny nie będzie czas 0-100 km/h tylko czas do osiągnięcia wyższych prędkości, powiedzmy 160-170 km/h. Weźcie pod uwagę to, że "piątkę" zapinamy w takim aucie koło 200-250 metra drogi... i tutaj szalę może przechylić właśnie czas osiągnięcia maksymalnej prędkości.
I jeszcze jedno - o czym świetnie wie Kaktus - na co nie zwracacie uwagi: moc i stosunek masy na 1 KM to wartości WZGLĘDNE!!! Odnoszą się tak naprawdę do konkretnego auta a nie do jakiegoś stałego wyznacznika. Na 400m (poza umiejętnościami kierownika

ARIEL PEWNIE MASZ NA MYŚLI TEGO GOŚCIA Z R5 TURBO Z OSTRÓDY!!! HŁOPAKI TEGO SIĘ NIE DA DOGONIĆ
APROPO NIEPOZORNY FIAT PUNTO 1,4 TURBO BEZ PRZERÓBEK vs 180 KONNA LANCIA WCALE NIE TAKA CIĘŻKA!!! FIAT JĄ PO PROSTU ZDEKLASOWAŁ. WŁAŚNIE DLATEGO SAMOHODY Z TURBINĄ MAJĄ TAKI PRZELICZNIK W SPORCIE. JEŚLI COŚ MA TURBINĘ TO JA SWOIM LŻEJSZYM O PODOBNEJ MOCY PO PROSTU NIE PODJEŻDZAM POZDRO

dokładnie Mateo... Łukasza Renówka jest zajebiba... Wymiata niesamowicie... W Szymanach przegonił na 400m nawet Porsche 944 turbo!! I super strzela zawór upustowy... Wygląd też super - czarna, fele allesio, spoilery alpine... Jednym zdaniem - SUPER ZABAWECZKA - tylko eksploatacja droga... Pozdro dla ŁukaszaMATEO pisze:ARIEL PEWNIE MASZ NA MYŚLI TEGO GOŚCIA Z R5 TURBO Z OSTRÓDY!!! HŁOPAKI TEGO SIĘ NIE DA DOGONIĆAPROPO NIEPOZORNY FIAT PUNTO 1,4 TURBO BEZ PRZERÓBEK vs 180 KONNA LANCIA WCALE NIE TAKA CIĘŻKA!!! FIAT JĄ PO PROSTU ZDEKLASOWAŁ. WŁAŚNIE DLATEGO SAMOHODY Z TURBINĄ MAJĄ TAKI PRZELICZNIK W SPORCIE. JEŚLI COŚ MA TURBINĘ TO JA SWOIM LŻEJSZYM O PODOBNEJ MOCY PO PROSTU NIE PODJEŻDZAM POZDRO
