Scigalem sie z R5 Turbo w KJS'ach i niestety 2 razy dostalem niewielkie baty

Ale spoko spoko

Mialem jaja z silnikiem! Ktory jechal od 2000 do 3500... pozniej strzelal w wydech... wiec wiecie

Jak to sie jedzie hehe. Nie mowiac juz o tym ze mi sie Pug przegrzewal itp, no i ze chlopaki z R5 Turbo mieli duzo wieksze doswiadczenie odemnie.
Natomiast jak juz wreszcie sie uporalem z elektronika to co petle chlopaki z R5 Turbo przychodzili do mnie i pytali mnie o czasy, i o to jak ja jade, bo oni ciagle mnie gonia... i nie wiedza co sie dzieje

Jednak i tym razem przegralem caly rajd z nimi, ale nie wiele bo tylko o 0,2 sekundy. Zgubila mnie glupia jazda pod publike, skladanie na szutrze autka na 3 do slupkow itp

Poprostu bylem olsniony

silniczkiem ktory na 2 da rade zerwac przyczepnosc itp

A wczesniej jezdzilo sie jak maluchem hehe.
Lecz prawde mowiac najwiecej stracilem na jednej probie gdzie zatrzymalem sie na mecie... a gosc powoli podszedl, zapukal w okienko... ja otworzylem drzwi, a on do mnie - Chlopaki podjedzcie bo prawym kolem nie przejechaliscie mety, i czas nadal leci!! KU#$%#$A !!! Mogl machac albo cos!! Bym podjechal, a slupki byly krzywo ustawione!! Nie byly ustawione tak jak byc powinny. Z lewej strony slupka mialem na wysokosci drzwi, a z prawej na wysokosci kola....
Stracilem dobre 8-9 sekund
Takie juz sa KJS'y hehe.
Ale ten R5 Turbo ladnie szedl! Jezdzil gosc na oponach 175x50xR13 !! Przyspieszalo to to niezle!
Ale porownujac dane fabryczne itp, mysle ze na 1,4 mili nie mialo by to szans z 1.9 GTI! A do 1.6 nie ma co porownywac nawet, bo jak autko ma turbine to jego pojemnosc tak naprawde jest liczona w nastepujacy sposob: pojemnosc silnika 1.3 pomnozona przez wspolczynnik 1.7 - czyli wychodzi nam 2,2 litra! Ale tak jest liczone tylko w sporcie
Z 1.6 Gti mysle ze szlo by to leb w leb. Oczywiscie na starcie by stracilo, pozniej moglo by nadgonic.
Trzeba bedzie kiedys sie zmierzyc

Ja niestety odpadam, bo moj silniczek seryjny juz nie jest...