Ja na wyjazd jestem zdecydowany. Samochód na wyjazd jest, urlopu sam sobie udzielę

To trochę zależy od Emilii , bo bym raczej na doczepkę jako ten zapasowy kierowca się pisałgrzesiek309 pisze:Nie zastanawiaj się, tylko decyduj sięKolejnej okazji może nie być
![]()
Ja na wyjazd jestem zdecydowany. Samochód na wyjazd jest, urlopu sam sobie udzielęNiestety jedyną kwestią decyzyjną są finanse. Przez tą cholerną zimę robota stoi i kasy nie ma
Tutaj muszę przyznać rację Rafałowi gdy mówi "zostaw teraz cabrio w spokoju, przygotuj diesel'a (co powinno być tańsze i prostsze) i pakuj się na tripa:) Będzie jeszcze sporo czasu by dokończyć tamten samochód. Właściwie to może nie dokończyć bo te samochody zawsze będą wymagały opieki i funduszy a doprowadzić do stanu tymczasowej kompletności:)PannaMilosza pisze:Aktualnie wszystkie pieniążki pochłania Carbiolet i wysysa ze mnie ostatnie grosze...
Slavko pisze:a jestem zdecydowany na zaatakowanie w maju słonecznej Italii i podbicie Sycylii
Alez slodko-gorzki fragment dyskusji. Z jednej strony radosc, z drugiej smutek. I jak to dobrac nastroj wypowiedzi?:)PannaMilosza pisze:Żałuję, ale odpadam.
Nie mówcie takich rzeczy! Nawet jak się nie jest na tripie (uczestnictwo w nim to super sprawa!) to czytanie relacji i oglądanie zdjęć jest super.Fox pisze:Tak jak mówi Grzesiek, tak jak mówię (pesymista) ja...może nie być kolejnej okazji na wyruszenie na taką wyprawę. Nie można takich rzeczy odkładać w nieskończoność.
a oto i odpowiedź:ja pisze: Ciao, sono di nuovo io:)
Le persone che vengono con noi si sono finalmente decisi. Non tutti, purtroppo, ma almeno la maggior parte di loro. Allora, ci sono 22 persone decise e 4 che non sono certi cento per cento e decideranno entro una settimana o due. Siccome non si puo aspettare infinitamente, rischiando di perdere la opportunita di allogiare da voi, vorrei mettere le cose in moto. Allora, se e possibile vorrei prenotare preliminarmente posto per 26 persone da 1 maggio a 3 maggio (due notti dal lunedi sera al merdoledi mattina) . Diro a tutti di trasferirmi i soldi per il avanzo per te e dopo una settimana, controllando quanti soldi avrai ammassato, vedro quante persone sono decise davvero. Allora ti daro un numero esatto. Va bene cosi?
Come dicevo la ultima volta che ci avevamo scritto, la mia proposta e di pagare 10 euro per persona in anticipo e aggiungere 30 euro per persona sul arrivo, in contanti. Penso che sia la offerta giusta, specialemente che e molto simile a quella que airbnb visualizza (che e di 21 euro per notte per persona quando si sceglie 16 persone adulte dal menu qui sopra) e, trattandosi di contanti, ti risparmia tasse del airbnb. Va bene cosi o non e possibile?
Sto aspettando la tua risposta, grazie
Michal
W skrócie, jest 29 miejsc (rozpiska pokoi myślę że jest zrozumiała dla każdego. 5 stanze per 2 persone to 5 pokoi 2 osobowych itp)Rosa da Napoli pisze: Che bello leggerti !
Ti posso dare queste disponibilità :
2 stanze per 5 persone
3 stanze per 3 persone
5 stanze per 2 persone
Voglio farti un prezzo speciale ma davvero non posso fare meno di 25 euro a persona al giorno (20 in anticipo e 30 all'arrivo)
Se mi scrivi sul telefono possiamo metterci d'accordo direttamente noi.
Prefisso Italia (+ tre nove) tre nove tre otto quattro nove none nove uno tre
Siamo felicissimi di ospitarvi
Saluti
Rosa