W sklepie ? watpie ze ja dostaniesz
A z uzywek to 100 z cala listwa najpredzej dostaniesz
Tyle macie tam tych gti podmien sobie z innym nie kopcacym (1,9 120< ) i bedziesz wiedzial co i jak.
Z tym moim autem to nigdy nie wiadomo. Jak ostatnio dwa tyg. temu go odpalalem to kopcil tylko przez chwile po czym przestal Pewnie przy podmiance by przestal kopcic, ale po powrocie do mojej listwy dalej by nie kopcil i nic bym sie nie dowiedzial:) W miare mozliwosci wolalbym wiec wymienic to na nowe i miec spokoj. 20 letnie uzywki zwykle nie poprawiaja sytuacji na dlugo tak czy siak. Zobaczymy wieczorem co mi w sklepie powiedza.
Lubomir pisze:
Napisu już nie ma, a kołpaki muszą zostać, lepiej wyglądają niż zardzewiałe metalowe felgi,
nie mogłem na nie patrzeć
Dzieki kolpakom, co roku felgi wygladaja coraz gorzej
W jedna niedziele mozna zdjac kola oczyscic rude, odtluscic i psiknac je w jakims cieplym miejscu renowka i do wiosny wytrzymaja
Taka operacja nie wchodzi w grę, mieszkam niestety w bloku i na parkingu tego się nie da zrobić,
jedyna mozliwość to po zamianie na letnie, jak wywalę z zimówek stare opony, oddać felgi gdzieś do renowacji i odmalowania
Nie ma czasem chętnych na części?, wiecie coś o tych autach? http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?f=2&t=20049
Fox, gdybyś coś dłubal przy aucie jutro, a będzie pogoda, daj znać,
A pytalem sie wczoraj czy masz. Powiedziales ze tak:) Mam chyba ze 3 w bagazniku - takie na podluzna wtyczke 6 czy 8 pinowa. Mam tez czujnik obrotow walu - bo pewnie jak nie modul to ten element bedziesz sprawdzal:)
Fox pisze:W miare mozliwosci wolalbym wiec wymienic to na nowe i miec spokoj. 20 letnie uzywki zwykle nie poprawiaja sytuacji na dlugo tak czy siak. Zobaczymy wieczorem co mi w sklepie powiedza.
to proponuje ci zalozyc sobie karte rabatowa w aso, albo wlozyc silnik 2.0 z xsary VTS 163 KM a czesci nowsze i bardziej wspolczesne
Fox pisze:A pytalem sie wczoraj czy masz. Powiedziales ze tak:) Mam chyba ze 3 w bagazniku - takie na podluzna wtyczke 6 czy 8 pinowa. Mam tez czujnik obrotow walu - bo pewnie jak nie modul to ten element bedziesz sprawdzal:)
Bo mam ale się okazało że nie działa chyba Fox to jak kiedy mam wpaść po moduł
Żaden nauczyciel nie da ci na to papieru - Bądź Człowiekiem Dla Człowieka Szacunkiem się Kieruj.....
Hmmm dzisiaj to moze byc ciezko bo bede w domu dopiero okolo 21 jesli nie pozniej. No chyba ze kolo 22 wpadniesz. Jak nie, to jutro od 8 rano smialo mozesz sie pojawiac.
moralez pisze:
to proponuje ci zalozyc sobie karte rabatowa w aso, albo wlozyc silnik 2.0 z xsary VTS 163 KM a czesci nowsze i bardziej wspolczesne
Jak na razie jeszcze wiele czesci zalega na magazynach i trzeba z tego korzystac. Odkad udalo mi sie kupic oslone termiczna nad tlumik i wszystkie plastiki do mocowania poszerzen to jestem pod tym wzgledem optymista:)
druan pisze:oki to jutro wpadnę tak tylko żebym Was nie obudził jakoś wcześniej to tak gdzieś koło 9-10 może być??
Jak Ci pasuje to możesz wpaść nawet wcześniej. Zwykle już od 7 jestem na nogach i idę po bułki do sklepu na przeciwko:)
Pytałem o ten regulator ciśnienia paliwa. Oryginał z ASO 490zł. Jest szansa na Boscha za ok 270 ale to się okaże w poniedziałek. Druan - ty nie masz przypadkiem takiego regulatora gdzieś na wierzchu żeby zrobić jakąś próbę zanim podejmę decyzję o ewentualnym zakupie?
druan pisze:oki to jutro wpadnę tak tylko żebym Was nie obudził jakoś wcześniej to tak gdzieś koło 9-10 może być??
Jak Ci pasuje to możesz wpaść nawet wcześniej. Zwykle już od 7 jestem na nogach i idę po bułki do sklepu na przeciwko:)
Pytałem o ten regulator ciśnienia paliwa. Oryginał z ASO 490zł. Jest szansa na Boscha za ok 270 ale to się okaże w poniedziałek. Druan - ty nie masz przypadkiem takiego regulatora gdzieś na wierzchu żeby zrobić jakąś próbę zanim podejmę decyzję o ewentualnym zakupie?
jak chcesz to mam częsci z tego miga mojego całą listwę wtryskowa nawet gdzieś ostatnio widzialem tylko nie jestem pewien czy ten regulator tam był
Żaden nauczyciel nie da ci na to papieru - Bądź Człowiekiem Dla Człowieka Szacunkiem się Kieruj.....
Chciałem dziś podmienić regulator ciśnienia wypożyczony od Druana, ale oczywiście zginęły mi gdzieś imbusy i nie miałem czym odkręcic. Tradżedi. Za to w ogóle zacząłem się zastanawiać czy ten gruchot kopci w ogóle benzyną czy nie przypadkiem płynem chłodniczym...Jakoś dzisiaj nie czułem benzyny w tym dymie, a odkryłem że zbiorniczek wyrównawczy mam prawie pusty. Jakby się okazało że to woda to byłaby w ogóle zagadka. Przecież nigdy nie kopcił, a teraz nim w ogóle nie jeżdżę. Od samego stania na mrozie chyba uszczelka pod głowicą nie powinna strzelić. Załamka ogólnie:(