30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Tutaj umawiamy się na spotkania klubowe, informujemy o odbywających się zawodach i imprezach sportowych i tuningowych.
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4587
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: woocash » 09 wrz wt, 2014 9:07 am

ale my możemy spokojnie spotkać się w bełchatowie ;)

sugeruję jednak powstrzymać wodze fantazji o profi nagłośnieniu ,hostessach, przekąskach dmuchanych zamkach dla dzieci i tak dalej...

chyba nie w tym problem był.. czytając że organizuje to pietrzak oczekiwaliśmy powyższego, ale to chyba nie znaczy, że sami tego potrzebujemy... było wiele zlotów organizowanych na dziko, i było zaje..fajnie bez tych wszystkich akcji i karetki stojącej nieopodal czekającej na wypadek na torze czy lotnisku.

mi brakowało WSPÓLNEGO parkingu /choć ja stałem - nie wiem dlaczego - na górze ;)/ kibla, dystrybutora z wodą albo tony zgrzewek i kawałka trawy gdzie możnaby rozłożyć kocyk i umieścić dzieci jeśli właśnie nie są zajęte odrywaniem komuś lusterka czy coś.

chyba stawiacie poprzeczkę zbyt wysoko, w ogóle spotkajmy się we frakach, no i nie wypada przyjeżdżać na "proszony zlot" plebejskim samochodem, więc pugi zostawmy w domu...

takie moje 3 grosze, i obiecuje że przedostatnie.

PS - i zabrakło mi jak zwykle identyfikatorów, czy coś.. bo ja ludzi kojarzę "z puga" albo "z avatara" a nie z twarzy.... miło byłoby jakoś tak zsychchronizować nicki z imionami masowo.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]

Awatar użytkownika
Fox
Peugeot 205 Master
Posty: 2047
Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
Numer Gadu-gadu: 6433729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: Fox » 09 wrz wt, 2014 9:51 am

robson pisze: Foxiu pamiętasz choć by takie coś :W
Pamietam. Duzo bylo dobrych zlotow pelnych wydarzen. Kiedys jezdzilismy na zloty na slask i wracalismy z rumiencami na twarzy. Pamietam zlot na ktorym jezdzilismy po jakims opuszczonym torze i na ktorym wpadlem w poslizg i tylem przelecialem pomiedzy dwoma drzewami cudem nie rozbijajac auta. Potem byl przejazd przez slask kolumna samochodow z ryczeniem silnikami w jakims tunelu i final nad jeziorem Naklo czy Chechlo...Wszystko bylo za darmo a tyle co tam doswiadczylismy radosci to do teraz sie lezka w oku kreci. Nie pamietam kto to wtedy ogarnial. Pewnie z tamtej ekipy zostal tylko Woocash.

Belchatow ma swoja renome i zbiera chyba same pozytywne komentarze. Mam nadzieje ze kiedys bedzie mi dane na niego dotrzec. Propozycja toru nie byla zamachem na Belchatow. Po prostu liczylem ze wyjatkowo, z okazji 30 lecia odbedzie sie cos wiekszego, cos co nie zdarza sie co roku i co mozna wspominac latami. Raz na 10 lat moznaby spiac poslady i zrobic cos wielkopomnego.
Nie wiem co sie sklada na koszt imprezy, ktory 2mouse wyliczyl na 10k. Jak dla mnie to moglibysmy zamiast 3 nagrod pienieznych dla wybranych wynajac ten tor na 3h. Wiecej nam nie trzeba. Jak ktos bedzie chcial jezdzic wiecej to dorzuca 20zl i wjezdza na tor na kolejna godzine indywidualnie. Camping kazdy oplaca tak samo jak tutaj bylo z hostelem, jedzenie kazdy na grilla przywozi we wlasnym zakresie. Do tego wystarczy zamowic wizytowki, koszulki itp. Cala reszta juz we wlasnym zakresie. Co kto moze dorzucic od siebie to przywozi. Wydaje mi sie ze mozna to spokojnie zrobic po taniosci. Karetka chyba na torze jest zapewniona przez organizatorow. Nie jest tak? Tam kazdy moze wjechac i za 20zl sobie pojezdzic. Tak chyba funkcjonuja tory na calym swiecie. Tak jak nurburngring. Placisz albo za godzine albo za okrazenie i jezdzisz niczym sie nie przejmujac. Nie chodzi mi nawet o to zeby sie scigac tylko zeby miec ten tor dla siebie i zrobic po nim kolumna samochodow pare kolek krecac filmik promocyjny. Na ulicach to ciezko zrobic po prostu. Na torze mozna ustawic kamere na zakretach, zrobic pare ujec z jakiegos drona itp. 60 samochodow jezdzacych w kolumnie ( najlepiej ustawionych kolorami ) robi bez porownania wieksze wrazenie niz zaparkowanych przez sklepem ( zwlaszcza ze nikt nie zadbal chociazby o mozliwosc wejscia na dach celem zrobienia fotek ). Po prostu moglo to wygladac inaczej niz 6 godzin stania na upale na betonie a potem 2 kolejne pod zamknietym hostelem.
woocash pisze: PS - i zabrakło mi jak zwykle identyfikatorów, czy coś.. bo ja ludzi kojarzę "z puga" albo "z avatara" a nie z twarzy.... miło byłoby jakoś tak zsychchronizować nicki z imionami masowo.
Dokladnie tak. to podstawa. Oprocz ludzi powinny byc jeszcze podpisane samochody - ktory jest czyi. Wystarczy mala kartka w rogu szyby tak aby kazdy zainteresowany jakims detalem wiedzial do kogo sie zwrocic.

Wiele rzeczy wymienionych w tym watku to male detale, ktore w wiekszosci albo nic albo niewiele kosztuja. Wystarczy troche pomyslunku, doswiadczenia i checiu sluchania propozycji.

2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: 2mouse » 09 wrz wt, 2014 10:07 am

Fox pisze:Nie jest tak? Tam kazdy moze wjechac i za 20zl sobie pojezdzic.
Niestety, informacje z Twojego linku, są mocno nieaktualne, z prostej przyczyny: NIE MA WOLNYCH TERMINÓW. Zwykle 2-3 stycznia jest zabukowany cały kolejny rok. Jedyna możliwość jaka jest (w weekend oczywiście, bo w tygodniu możliwości jest więcej... :( )to zorganizowanie imprezy, lub szkolenia. Główną częścią mojej propozycji jest szkolenie z jazdy defensywnej wg programu SJS-u i w tym mamy cały teren do dowolnej dyspozycji. Można manipulować oczywiście zakresem i ilością uczestników (optimum to 36-40 uczestników szkolenia) ale poniżej pewnego zakresu wypadniemy poza możliwość szarogęszenia się na całym obiekcie. I stracimy możliwość pojechania próby na odcinku leśnym, co nie ukrywam, chciałem zachować na koniec, jako tą wisienkę na torcie... :) Kończę wstępny (rozszerzony o integrację) projekt z kalkulacją i myślę jutro będę mógł go udostępnić, pod szerszą dyskusję.

Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4587
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: woocash » 09 wrz wt, 2014 10:14 am

czek dis --> http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 82o#p75552


tak to się wtedy organizowało.. :mrgreen:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]

robson
Peugeot 205 Master
Posty: 2904
Rejestracja: 03 paź wt, 2006 6:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: robson » 09 wrz wt, 2014 10:20 am

Fox pisze:
robson pisze: Foxiu pamiętasz choć by takie coś :W
Pamietam. Duzo bylo dobrych zlotow pelnych wydarzen. Kiedys jezdzilismy na zloty na slask i wracalismy z rumiencami na twarzy. Pamietam zlot na ktorym jezdzilismy po jakims opuszczonym torze i na ktorym wpadlem w poslizg i tylem przelecialem pomiedzy dwoma drzewami cudem nie rozbijajac auta. Potem byl przejazd przez slask kolumna samochodow z ryczeniem silnikami w jakims tunelu i final nad jeziorem Naklo czy Chechlo...Wszystko bylo za darmo a tyle co tam doswiadczylismy radosci to do teraz sie lezka w oku kreci. Nie pamietam kto to wtedy ogarnial. Pewnie z tamtej ekipy zostal tylko Woocash.

Belchatow ma swoja renome i zbiera chyba same pozytywne komentarze. Mam nadzieje ze kiedys bedzie mi dane na niego dotrzec. Propozycja toru nie byla zamachem na Belchatow. Po prostu liczylem ze wyjatkowo, z okazji 30 lecia odbedzie sie cos wiekszego, cos co nie zdarza sie co roku i co mozna wspominac latami. Raz na 10 lat moznaby spiac poslady i zrobic cos wielkopomnego.
Nie wiem co sie sklada na koszt imprezy, ktory 2mouse wyliczyl na 10k. Jak dla mnie to moglibysmy zamiast 3 nagrod pienieznych dla wybranych wynajac ten tor na 3h. Wiecej nam nie trzeba. Jak ktos bedzie chcial jezdzic wiecej to dorzuca 20zl i wjezdza na tor na kolejna godzine indywidualnie. Camping kazdy oplaca tak samo jak tutaj bylo z hostelem, jedzenie kazdy na grilla przywozi we wlasnym zakresie. Do tego wystarczy zamowic wizytowki, koszulki itp. Cala reszta juz we wlasnym zakresie. Co kto moze dorzucic od siebie to przywozi. Wydaje mi sie ze mozna to spokojnie zrobic po taniosci. Karetka chyba na torze jest zapewniona przez organizatorow. Nie jest tak? Tam kazdy moze wjechac i za 20zl sobie pojezdzic. Tak chyba funkcjonuja tory na calym swiecie. Tak jak nurburngring. Placisz albo za godzine albo za okrazenie i jezdzisz niczym sie nie przejmujac. Nie chodzi mi nawet o to zeby sie scigac tylko zeby miec ten tor dla siebie i zrobic po nim kolumna samochodow pare kolek krecac filmik promocyjny. Na ulicach to ciezko zrobic po prostu. Na torze mozna ustawic kamere na zakretach, zrobic pare ujec z jakiegos drona itp. 60 samochodow jezdzacych w kolumnie ( najlepiej ustawionych kolorami ) robi bez porownania wieksze wrazenie niz zaparkowanych przez sklepem ( zwlaszcza ze nikt nie zadbal chociazby o mozliwosc wejscia na dach celem zrobienia fotek ). Po prostu moglo to wygladac inaczej niz 6 godzin stania na upale na betonie a potem 2 kolejne pod zamknietym hostelem.
woocash pisze: PS - i zabrakło mi jak zwykle identyfikatorów, czy coś.. bo ja ludzi kojarzę "z puga" albo "z avatara" a nie z twarzy.... miło byłoby jakoś tak zsychchronizować nicki z imionami masowo.
Dokladnie tak. to podstawa. Oprocz ludzi powinny byc jeszcze podpisane samochody - ktory jest czyi. Wystarczy mala kartka w rogu szyby tak aby kazdy zainteresowany jakims detalem wiedzial do kogo sie zwrocic.

Wiele rzeczy wymienionych w tym watku to male detale, ktore w wiekszosci albo nic albo niewiele kosztuja. Wystarczy troche pomyslunku, doswiadczenia i checiu sluchania propozycji.
Foxiu przecież auta były poustawiane kolorami tylko kolorami tęczy :D
Załączniki
20140906_131716.jpg
20140906_131705.jpg

2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: 2mouse » 09 wrz wt, 2014 10:28 am

woocash pisze:czek dis --> http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... 82o#p75552
tak to się wtedy organizowało.. :mrgreen:
Pomysł z ustawieniem Pugów rządkiem i skarbonką przed nimi uważam za przedni... :twisted:

Awatar użytkownika
Fox
Peugeot 205 Master
Posty: 2047
Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
Numer Gadu-gadu: 6433729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: Fox » 09 wrz wt, 2014 10:46 am

Ankieta w tym temacie pokazuje dobitnie co to byl za klimat tamtych czasow:). To byl najlepszy zlot jaki pamietam i w ogole to byly zlote lata tego fanklubu wg mnie. Bylo bidnie i studencko ale caly czas sie cos dzialo, wszystko bylo obmyslone tak aby nie bylo chwili nudy. Boje sie myslec ze to dlatego ze wtedy bylismy mlodsi i kazdy mial adhd a teraz juz tylko starosc przed nami:(

Awatar użytkownika
Paka
Junior
Posty: 188
Rejestracja: 30 wrz ndz, 2007 11:56 am
Posiadany PUG: 1.9 GTI16, 1,4 look xsi, Partner Teppe 1,6
Numer Gadu-gadu: 9032621
Lokalizacja: Kielce

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: Paka » 09 wrz wt, 2014 11:19 am

A ja moge załatwić profesionalny pomiar czasu taki jaki jest na SuperOes :)
Paka Rally Team

2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: 2mouse » 09 wrz wt, 2014 1:27 pm

Paka pisze:A ja moge załatwić profesionalny pomiar czasu taki jaki jest na SuperOes :)
W moim projekcie jest w cenie. O-) Ale to baardzo istotna informacja... :)

robson
Peugeot 205 Master
Posty: 2904
Rejestracja: 03 paź wt, 2006 6:27 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: robson » 09 wrz wt, 2014 3:58 pm

Było tam też Ferrari 8)
Załączniki
20140906_092950.jpg
20140906_093228.jpg

Awatar użytkownika
Alimantado
Uzalezniony
Posty: 597
Rejestracja: 04 cze pn, 2012 9:51 am
Posiadany PUG: 205 XS 1,4 leżak
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: Alimantado » 09 wrz wt, 2014 4:51 pm

Ja jak coś mogę spóbować załatwić karetkę z ratownikami.
"Bądź zmianą, jaką chciałbyś widzieć na świecie"

Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: xtrack » 09 wrz wt, 2014 6:10 pm

a ja załatwie msze żałobna i stype...

witam wszytkich

to był naprawde pracowity łikend i troche muslielismy sie narobic zeby przygotowac sie do tej imprezy ...
bardzo sie ciesze ze mogłem poznac osobiscie Altowiolistke i Kamkilera oraz ich córeczke.Miło rowniez sie gawedziło z Pawełkiem z czarnego Rs'a i Haku.swietnie tez było znow zobaczyc Bananowca i Slavko...
osobiscie odczuwam niedosyt bo czasu było rzeczwiscie mało zeby wszytkim poswiecic uwage...
Nawet nie zamieniłem zdania z Jozkiem ani Druanem, ich auta podobały mi sie najbardziej jesli chodzi o kondycje i zgodnosc z oryginałem...auto Duńczyka i Rafała tez nalezały do tych ktore zwacaja na siebie uwage...
ogolnie jestem zaskoczony przyjzdem tylu 205 w jedno miejsce...slowa uznania należa sie tez dla Martino za pokonanie takich odleglosci, i co najwazniejsze Jego auto wyglada naprawde okazale po ostatnich modyfikacjach.

wielkie podziekowania należa sie Bartkowi(Loen) za udostepnienie auta

według mojej oceny salon dał dupy i tyle...wiecej nie trzeba tu pisac ani sie rozwodzic nad tematem...
wyjazd jak najbardziej był udany...jesli ktos chce najesc sie i napic do syta w restauracji Magdy Gessler, latac F16 z Jamsem Bondem a na koniec poszalec w nocy z nieswoja panna jak to robia chlopaki z brazzers to zapraszam na spot oraganizowany przez Pana Piotra Kubata....on jest najlepszy!

Jestem zaskoczony zachowaniem Robsona tu na forum...bo w realu wyglada na konkretnego dojrzałgo faceta z pasją ale chyba tak do konca nie jest...takze sorry.

natomaist PAAAAAN Piotr Kubat jak 4 miesiace wczesniej wiedział ze impreza bedzie bez jego udziału siegała dna to wspanialomysle niczym wrózbita mogłby nam biednym niewykształconym ludziom przepowiedziec ze nie bedzie WC po godzinie 14...ale chyba nie chciał sie podzielic z nami tym odkryciem bo jest wyczesanym do ganic mozliwosci PROFESJONALISTOM...trudno.skoro wiedziałes wczesniej tez mozesz czuc sie winny ze wyszło jak wyszło.wystarczył jeden telefon ....Michał widze przyszłosc. kibla nie bedzie. zalatw toitoi'a, załaduj na busa i przywieź do Kato!

PIOTREK!!! jeżeli masz organizowac przyszły spot, impreze masowa, urodziny córki, babki, szczura czy kogo tam masz ochote to zacznij PROSZE WCZESNIEJ, bo jak bedziesz to robił w takim tempie jak płacisz za czesci czy naprawiasz lewy blotnik w swojej Pchełce to lepiej swa tajemna potezna wiedze na temat organizowania imprez masowych przekaz swojemu pierworodnemu badź wnukom...bo nie dasz rady za życia.


Dziekuje i pozdrawiam.
do zobaczenia na imprezie u Piotrka!

2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: 2mouse » 09 wrz wt, 2014 6:59 pm

xtrack pisze:a ja załatwie msze żałobna i stype...
Michał, nie za specjalnie rozumiem skąd taka agresja w moim kierunku. Wydawało mi się, że jest ok miedzy nami? Ale czuję wpływ kozojebcy, który ma zamiar Twoimi rękami załatwiać, to czego nie potrafi sam... :P Zostawmy to.

Wiesz, w zasadzie wzruszyłbym ramionami i co najwyżej pocmokał z niedowierzania. Ale nie raz i nie dwa pracowałem z większymi nieco instytucjami i niemal zawsze jest tak samo. Jak nie podpiszesz papiera, albo się naprawdę bardzo dobrze nie dogadasz, to cię oleją. Gdybym nie wtrącał nosa i nie zwracał uwagi Rafała i Philippe na ten drobiazg... Ale zwracałem, po to, żeby się coś takiego nie wydarzyło... Obydwaj są dorośli i wzięli odpowiedzialność za tą imprezę. Nie uważałem, żebym miał powód się wtrącać w ich pracę.
Tak, ja jeśli byłby problem z kontaktem z partnerem, zapewniłbym backup. Bo zawsze tak robiłem, jeśli miałem wątpliwości. I dwa tysiące przeszkolonych przeze mnie osób nigdy nie miało problemu z sikaniem. A w różnych miejscach się pracowało. I tyle mam na ten temat do powiedzenia.

Awatar użytkownika
Agnieszka
Uzalezniony
Posty: 998
Rejestracja: 31 mar pn, 2008 9:51 pm
Posiadany PUG: 205 Forever
Lokalizacja: Marki (koło Warszawy)
Kontakt:

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: Agnieszka » 09 wrz wt, 2014 7:05 pm

Drodzy wszyscy :)

To WY sprawiacie, że chce się jeździć kilkaset kilometrów, żeby spędzić z Wami trochę czasu.
I żaden Pietrzak czy inni "hejterzy" nie wpłyną na chęć spotykania się z Wami.
Nawet brak kibla na to nie wpłynie 8)7

Po długiej forumowej nieobecności, dziś chcę z tego miejsca podziękować całej warszawskiej ekipie za wspólną podróż, wszystkim posiadaczom białych GTI (jedyny słuszny kolor) za przybycie, a tym samym dostarczenie mi najlepszych estetycznych wrażeń, xtrack'owi i całej ekipie Prowork za przywiezienie czegoś, co stanowiło jednocześnie tort i wisienkę na nim oraz sprzedawcy w białym fartuchu, który uciekł z mięsnego, żeby zorganizować pugowy event ;)
Jednak najbardziej dziękuję Haku i Marioo - bez Was nie byłoby mnie tam i teraz pewnie wylewałabym z tego powodu łzy ;)

Przydałoby się jakieś after party... :D

Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4587
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Re: 30 lat GTI. Katowice, 6 września 2014

Post autor: woocash » 09 wrz wt, 2014 7:32 pm

2mouse - nie bryluj, bo nawet jeśli organizujesz tip-top "iwenty" to z twoim podejściem pies z kulawą nogą nie przyjedzie na coś co byś chciał organizować bo siejesz zły klimat - ja w każdym razie już się zniechęciłem.

coś mi się wydaje, że ciężka sprawa takie przejście z etapu "poproszę za 10 złotych i jadę na spota na parking marketu" na to, co teraz można by robić na zlotach... powoli w tym wątku zaczyna to wyglądać jak spory /2mouse/ przerost formy nad treścią a chyba nikt się dobrze bawić nie będzie na takim zlocie - jestem przekonany, że takie przedsięwzięcie się nie uda...

nie rozumiem podejścia Philippe - dlaczego nie zaprosił kogoś do pomocy przy organizacji - nie wiem... rozumiem, że Raf oficjalnie nie chciał być organizatorem bo nie mógłby powiesić sobie w pokoju dyplomu za Grand Prix /przynajmniej by chyba nie wypadało/ ale klub nie liczy 5 osób na krzyż, i chyba to się najbardziej zemściło.

tak jak pisał Philippe - jak się robi profesjonalnie takie coś, to każdy trzęsie portami przed odpowiedzialnością i nawet konkursu zmiany koła się nie zrobi, bo a nuż coś spadnie, ktoś się przetnie czy uderzy i już dożywocie gotowe :wink:

myślę, że po prostu widząc reklamę w automobiliście, firmowanie zlotu przez salon kolesia z wieloooma zerami na koncie wyobraziliśmy sobie że może będzie o wiele lepiej - ale nie sądzę, że komuś potrzeba więcej do szczęścia niż kawałek prostej, spory parking, kawałek trawy :wink: , i dobre towarzystwo.

dobra, już więcej nie piszę, bo to już chyba kolejny post po moim "przedostatnim słowie" :W pozdrawiam jeszcze raz wszystkich, chętnie pomogę w organizacji kolejnych zlotów ile będę mógł :)
Ostatnio zmieniony 09 wrz wt, 2014 9:32 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]

ODPOWIEDZ