V6 a lpg I gen
- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
V6 a lpg I gen
Jak to działa w praktyce>? 2.5 v6 i Igen lpg. Auto które planuje kupic jest właśnie z taka instalacja- ew sam dołozył bym blosa.
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: V6 a lpg I gen
Działać będzie ale słabo zależy też od miksera czy nie zamały lub za duży. Blos na pewno będzie lepszym wyjściem.
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re: V6 a lpg I gen
wszedzie co czytam w necie kazdy pisze ze sekwencja tylko do V. Z tym ze w moim przypadku to odpada.
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: V6 a lpg I gen
Montuj blosa, katuje gti i automatica na blosie i nie narzekam, nie martwie sie o strzelanie.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: V6 a lpg I gen
a ja chyba rzeklbym v6 i lpg I gen. to profanacja 

Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- gti&green
- Junior
- Posty: 220
- Rejestracja: 11 sie śr, 2010 2:17 pm
- Posiadany PUG: był RG 1.4 1991r, GTi 1.9 1991r, był green 1.1 zeswapowany na 1.4 1991r i nowy nabytek XS 1.4 1991r
- Numer Gadu-gadu: 5809515
Re: V6 a lpg I gen
Mnie silnik R4 1.9 na blosie strzelił podczas przegazowania, a że miałem maskę otwartą to rurki od powietrza fruwały, a huk był taki że wszyscy sąsiedzi do okien wyszli
Ja jestem za sekwencją, w moim mono jetronicu mam 2 gen, czyli instalacja z emulatorem, krokowcem, podpięta pod potencjometr przepustnicy, do tego rozpręzacz z potężnym zapasem mocy, auto na gazie idzie jak rakieta

Ja jestem za sekwencją, w moim mono jetronicu mam 2 gen, czyli instalacja z emulatorem, krokowcem, podpięta pod potencjometr przepustnicy, do tego rozpręzacz z potężnym zapasem mocy, auto na gazie idzie jak rakieta

205... i wszystko inne zostaje w tyle
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
Technik konserwacji zabytków, w pracy i w garażu :p
- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Re: V6 a lpg I gen
Zen, a czemu sekwencja odpada ? Co to za autko?
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 

- zen81
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 15 lip pt, 2005 11:45 pm
- Posiadany PUG: Clio
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Re: V6 a lpg I gen
sekwencja nie odpada ale wiekszość aut z v6 lpg ma 1 gen. A ja nie kupie auta za 6k i sekwencji za 4k dokładac nie mam zamiaru
Ewentualnie jak to jest zeby do 1 gen w sumie dołozyc sterownik i jakoś zrobić 2 gen.

Ewentualnie jak to jest zeby do 1 gen w sumie dołozyc sterownik i jakoś zrobić 2 gen.
Zero łaski, zero wzruszeń..
-------------------------
-------------------------
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: V6 a lpg I gen
mam dostęp do sekwencji za 2tyś zł z montażem, normalnie niech kosztuje ze 3tyś. Dlaczego liczysz że ma Cię kosztować 4tyś
może lepiej kupić sobie jakieś 1.4 i nie będzie problemu ze spalaniem

może lepiej kupić sobie jakieś 1.4 i nie będzie problemu ze spalaniem

Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: V6 a lpg I gen
Sekwencja do v6 to ok 3-3.5k a jeździ to zdecydowanie lepiej niż I lub II gen. Sebek za ile załatwiłbyś instalkę do 4 cyl.?
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: V6 a lpg I gen
do 2 tyś zł, jeden z moich klientów prowadzi warsztat i się tym zajmuje. Instalacja włoska z tego co pamiętam
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Re: V6 a lpg I gen
Przypuscimy ze robisz sam. Kupujesz samochod z LPG, zostawiasz butle i miedz, wiec trzeba zalozyc przód czyli reduktor,sterownik i wtryskiwacze. Elektronika: okolo 800 zl, dobre wtryski kolo 700 i reduktor\reduktory od 150 do 300 w zaleznosci od mocy autka. Za 1800 zl masz wszystko co trzeba zalozyc zeby samochod jezdzil. Robota prosta choc czasochlonna.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 

-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: V6 a lpg I gen
Całą sekwencję do v6 można kupić już za 1300zł bez butli 

Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Re: V6 a lpg I gen
A jakie podzespoły bo uwierz sekwencja sekwencji nie rowna.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 
