Wagenwerks

Forum na którym możecie rozmawiać o wszystkim co nie związane jest z 205. Lub też chcecie prowadzić sobie jakieś dyskusje na niezwiązany temat.
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Wagenwerks

Post autor: Lord Devil »

Dla mnie osobiscie Golf I GTi to autko, ktore chcialbym miec, jest to protoplasta GTi i wg mnie jedyny konkurent 205 GTi natomiast Golf II i reszta to juz wozki, ktore nie maja tego czegos 8)
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
Dijx
Nowicjusz
Posty: 51
Rejestracja: 08 wrz czw, 2011 8:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wagenwerks

Post autor: Dijx »

Amen. Polo G40 też było fajne.
PrezesBednarz pisze:Znalazłem gazetę.

Porównanie dwulitrowych benzyn.

Skoda 129 200zł
BMW 180 600zł
Mercedes 199 000zł

Ja rozumiem płaci się za markę, ale mimo wszystko jakość BMW/Mercedesa jest inna niż skody.
Patrząc na to praktycznie, to kupując superba masz yeti gratis, jak dobrze ponegocjujesz. Tak duża różnica w cenie była uzasadniona 7-10 lat temu, obecnie moim zdaniem nie.
O meśkach nic nie powiem, bo nigdy mnie do nich nie ciągnęło, ale wśród bmw praktycznie się wychowałem, lubię, mam i chcę mieć dalej ale... to nie jest już ta sama marka, która wyprodukowała E30, E38 czy moje ukochane E31. Dzięki temu, jakie te samochody były mogłem kupić 10-cio latka z dobrym wyposażeniem w cenie sporo poniżej gołego kompakta i przez 3 lata koszt eksploatacji wyniósł mnie ~2500 licząc normalne wymiany (hamulce, amory etc.). Z rozmów z moim mechanikiem, prywatnie również miłośnikiem marki i (wcześniej) wieloletnim pracownikiem ASO wynika jednoznacznie, że patrząc na to, z czym ludzie przyjeżdżają, moją ostatnią 10-cio letnią trójką będzie E46 - po prostu nie będzie już 10-cio letnich bmw, które warto kupić. Czyli tendencja taka sama, jak w autach niższej klasy. Mógłbym dopłacić za auto, które mając 15 lat będzie trzymało klasę jak E38, ale jeżeli przed upływem 10 lat nie będzie się do niczego nadawać, to nie jest warte wiele więcej, niż auto, które pojeździ tyle samo, a kosztuje 70K mniej. Oczywiście rozumiem, że są kwestie prestiżu etc - ale ja nie należę do ludzi, dla których się to liczy.
Awatar użytkownika
PrezesBednarz
Maniak
Posty: 1517
Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
Lokalizacja: waw

Re: Wagenwerks

Post autor: PrezesBednarz »

fazi_pna pisze:ja mojego mam 5 lat wiec i o elektrykę trudno zadbać biorąc pod uwage że w Salonie mercedesa Zasady powiedzieli mi że największy problem w Mercach to zapadki w zamkach które wpływają na prace alarmów i centralnego. no i odwieczny problem z elektryka szyb masz widać młodziutkiego mercedesa wiec możliwe że wszystko sie zacznie ale tak jak mówie radzę zwracać uwagę na te dupsy jak zamek centralny i elektryka sterowania szyb no i w E w211 słyszałem że pompa od absu lubi odmówić posłuszeństwa w najmniej odpowiednim momencie . A jeszcze takie pytanie do Ciebie rdza sie pojawia ? tylna klapa okolice rejestracji, progi, słupek miedzy drzwiami, błotnik przedni dół okolice progu i przy wlewie paliwa ? Bo co jak co, mimo że wóz taksówkarski mnie sie osobiście ta E klassa bardzo podoba ;)
Auto nie młode. 2003 rocznik i 230tyś. nalotu. Kompletnie bez rdzy, wszystkie elementy które wymieniłeś są czyste, dlatego nie chce mi się wierzyć, że te auta rdzewieją.
Załączniki
_DSC0277.JPG
Awatar użytkownika
fazi_pna
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: 18 paź wt, 2011 8:43 pm
Posiadany PUG: 205 1.4 GT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Pszczyna

Re: Wagenwerks

Post autor: fazi_pna »

PrezesBednarz pisze:
fazi_pna pisze:ja mojego mam 5 lat wiec i o elektrykę trudno zadbać biorąc pod uwage że w Salonie mercedesa Zasady powiedzieli mi że największy problem w Mercach to zapadki w zamkach które wpływają na prace alarmów i centralnego. no i odwieczny problem z elektryka szyb masz widać młodziutkiego mercedesa wiec możliwe że wszystko sie zacznie ale tak jak mówie radzę zwracać uwagę na te dupsy jak zamek centralny i elektryka sterowania szyb no i w E w211 słyszałem że pompa od absu lubi odmówić posłuszeństwa w najmniej odpowiednim momencie . A jeszcze takie pytanie do Ciebie rdza sie pojawia ? tylna klapa okolice rejestracji, progi, słupek miedzy drzwiami, błotnik przedni dół okolice progu i przy wlewie paliwa ? Bo co jak co, mimo że wóz taksówkarski mnie sie osobiście ta E klassa bardzo podoba ;)
Auto nie młode. 2003 rocznik i 230tyś. nalotu. Kompletnie bez rdzy, wszystkie elementy które wymieniłeś są czyste, dlatego nie chce mi się wierzyć, że te auta rdzewieją.
nie nie o to mi chodziło że rdzewieje pytałem czy sie pojawia bo to było zmorą "okulara" bo np nowego ML'a w164 zjada nawet było o tym głośno że człowiek z krakowa obkleił auto i podstawił pod salon Mercedesa http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/ ... 798993.jpg i chciałem sie dowiedzieć czy w w211 też sie taki problem pojawia.
ODPOWIEDZ