Stagnacja
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Stagnacja
Kamkiler - coś pisałeś że masz silnik z GTi w garażu ?!
Remontuj i wrzucaj do auta pod Motronic
Remontuj i wrzucaj do auta pod Motronic

- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
Re: Stagnacja
Dla chcącego nic trudnego, w czym problem?
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Stagnacja
tylko po to kupilem Gti , ale zajechany silnik pokrzyzował mi plany rozebralem i sprzedalem ,zezlomowalem.
I w tej chwili jedyna alternatywą bedzie generalka , a w tej chwili pełna regulacja silnika ,
I w tej chwili jedyna alternatywą bedzie generalka , a w tej chwili pełna regulacja silnika ,
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Stagnacja
Ustawiłem Kat wyprzedzenia zapłonu i spalanie minimalnie spadło , moc wzrosła .
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Florek2b
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2196
- Rejestracja: 10 gru pn, 2007 5:34 am
- Posiadany PUG: 205 GR 1,9 (jak ktoś jeszcze ma 1,9 w 5 drzwiach niech da znać :D)
- Numer Gadu-gadu: 1958447
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Stagnacja
kurcze to na następnym spocie ja sobie ustawie zapłon
tylko sie boje ze moc może mi spaść bo na razie jest zajebiście jak na 1,1




- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: Stagnacja
tylko ze ja z 0* powininem mieć 8* , swoją drogą dziwne jest ze samochody z tymi silnikami do pewnego nr seryjnego powinny miec 0* a od pewnego nr 8*, ja mialem 0* róznica jest wyczuwalna tylko ciekaw jestem czym te silniki sie różniły ,ze kąt wyprzedzenia zapłonu był tak różny ....i to nie wszystko wg ksiazki powinienem mierzyc kąt przy 950obr/min , w innych danych technicznych 850obr/min ,a sam gaznik ma wolne obroty mieć ustawione na 850-900obr/min ,kazda zmiana obrotów to inny kąt wyprzedzenia ..... i teraz ,do jakich obrotów mam sie ustosunkować ,hmm
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl