406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
Hej. Tak sie zastanawiam jak wyglada eksploatacja 406 z silnikiem 1.8. Oraz przyjemnoscia z jazdy. Ktos ma jakies dosw.?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
co ja moge powiedziec mega wypas akurat z wtryskiem lpg mamy. Luksus jak nigdzie zawieszenie mega wypasne super wygodne. Przez dwa lata wymieniany byl olej dwa razy paski tarcze i klocki to wszystko z elementow eksploatacyjnych a z tego co sie popsulo to jedynie lacznik w tylnym zawieszeniu ale kosz tego to jakies grosze bylo 70 zl chyba. Ogolnie polecam ten samochod jest mega mega fajny 

- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
Mi się wydaje ze silniczek troszkę za mały do dynamicznej jazdy...masa zabija osiągi tego silnika..ale nie jeździłem nie wiem, nie znam sie...jedynie teoretycznie mówię..
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
no coz kazdy by chcial super dynamike to nie GTI
ale mysle ze 115 to takie minimum akceptowalne, skoro ja moge pugiem 1.1 zredukowac przy 80km/h do 3 jak jade sam i przycisnac i jeszcze jakos wyprzedzic to mysle ze w takim pugu redukcja do 3 czy zostawuenie na 4 da mozliwosc depniecia.
chodzi mi tylko o to ze jak chce wyprzedzic i dam podloge to zeby w miare zwawo wysunal sie do przodu.
bmw 318 tez ma 115km ale mysle ze ma mniejsze oplywy jak 406ka
poza tym 406 dla mnie to cud stylistyki nadwozia

chodzi mi tylko o to ze jak chce wyprzedzic i dam podloge to zeby w miare zwawo wysunal sie do przodu.
bmw 318 tez ma 115km ale mysle ze ma mniejsze oplywy jak 406ka
poza tym 406 dla mnie to cud stylistyki nadwozia
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
do setki ma kolo 11 sekund takze jak na taka fure to chyba nie malo fakt ze w wyzszym zakresie obrotow ta moc jest ale ogolnie git. Hah orfister przeciez ty nie lubisz szybkiej jazdy to o co chodzi ? Za maly to by byl 1,0 ten jest ok. Chociaz 3,0 v6 200 km kusi 

- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
chodzi o to że czasem lubię depnąć...kubas pisze: Hah orfister przeciez ty nie lubisz szybkiej jazdy to o co chodzi ?

ale masz racje..raczej jeżdżę "nie sportowo"
- krzycho-g
- Junior
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
kazdy wie ze w 406 1.8 to trza sie nogami odpychać a V6 to jako tako sie kula 
i w takim razie jak nazwać jazde 205 Junior na LPG
hiehiehie
bedzie jezdzić ale 11 sek to nei ma napewno bo 10,5 to ma 406 2.0 Turbo 155 km

i w takim razie jak nazwać jazde 205 Junior na LPG

bedzie jezdzić ale 11 sek to nei ma napewno bo 10,5 to ma 406 2.0 Turbo 155 km

kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...

- _carlos-
- Junior
- Posty: 168
- Rejestracja: 13 lis wt, 2007 9:03 pm
- Posiadany PUG: 205 junior 1.0ccm gaźnik
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: ZABRZE
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
Mam bmw 318, środek ciężkości nisko osadzony, szeroki rozstaw osi, trzyma się idealnie jezdni (prawie!) Napęd tył wogóle nie dociążony, przy 30 km/h można wpaść w poślizg!!! Trzeba umieć tym jeździćPieraś pisze:no coz kazdy by chcial super dynamike to nie GTIale mysle ze 115 to takie minimum akceptowalne, skoro ja moge pugiem 1.1 zredukowac przy 80km/h do 3 jak jade sam i przycisnac i jeszcze jakos wyprzedzic to mysle ze w takim pugu redukcja do 3 czy zostawuenie na 4 da mozliwosc depniecia.
chodzi mi tylko o to ze jak chce wyprzedzic i dam podloge to zeby w miare zwawo wysunal sie do przodu.
bmw 318 tez ma 115km ale mysle ze ma mniejsze oplywy jak 406ka
poza tym 406 dla mnie to cud stylistyki nadwozia



JUNIOR




-
- Junior
- Posty: 409
- Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
- Posiadany PUG: :( ni mo :(
- Numer Gadu-gadu: 2667907
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
ja tak bmw jezdizlem z 4ką pijanych kumpli ( ja trzezwy zeby nie było!!)
To tragedia nei jazda
Ale jak wysiedli ooooo to sie juz dalo poslizgac ladnie- rwd!!!
A wracajac to puga - naprawde 150 konna wersja ma ponad 10;> Przeciez to wazy ok 1300 ja moje oko , a żeby auto 1.3t do setki ponizej 10 rozpedzic to jakies 130 konie wystarczaja:D
To tragedia nei jazda
Ale jak wysiedli ooooo to sie juz dalo poslizgac ladnie- rwd!!!
A wracajac to puga - naprawde 150 konna wersja ma ponad 10;> Przeciez to wazy ok 1300 ja moje oko , a żeby auto 1.3t do setki ponizej 10 rozpedzic to jakies 130 konie wystarczaja:D
- rallye
- Uzalezniony
- Posty: 834
- Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
- Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
- Numer Gadu-gadu: 3612169
- Login tlen: fastadi
- Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
_carlos- pisze: Wpaść PEUGEOTem 205 w poślizg- trzeba umieć!!!
Chyba nie jeździłeś nigdy GTi

Fast Garage ... in progress
-
- Junior
- Posty: 409
- Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
- Posiadany PUG: :( ni mo :(
- Numer Gadu-gadu: 2667907
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
zwłaszcza wybebeszonym 

- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
jest bardzo prosto, juz nie raz leciałem bokiem ze strachem w oczach..._carlos- pisze:Pieraś pisze: Wpaść PEUGEOTem 205 w poślizg- trzeba umieć!!!
a juz w gti to jest codziennosc.. jak ktos lubi sobie depnac.. nie tylko na prostej
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
Sebek cos Ci sie cytaty walnely ... ja nie pisalem tego co masz zacytowane tylko Carlos 

Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- camel
- Nowicjusz
- Posty: 75
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Polska
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
rozwiązanie lepsze to 2.0, opłaty te same koników więcej spalanie porównywalne.
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?
jak patrzylem na strone http://testy.autocentrum.pl/spalanie/peugeot/406/ to roznie ludzie raportuja spalanie, ale faktem jest ze mam takie dziwne przeswiadczenie ze im wyzsza pojemnosc to wieksze koszta (paliwo i oplaty) ... chyba trzeba by dryndnac do swojej firmy ubezp. i zapytac jak stawki w zaleznosci od pojemnosci wygladaja
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.