406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Forum na którym możecie rozmawiać o wszystkim co nie związane jest z 205. Lub też chcecie prowadzić sobie jakieś dyskusje na niezwiązany temat.
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: Pieraś »

Hej. Tak sie zastanawiam jak wyglada eksploatacja 406 z silnikiem 1.8. Oraz przyjemnoscia z jazdy. Ktos ma jakies dosw.?
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: kubas »

co ja moge powiedziec mega wypas akurat z wtryskiem lpg mamy. Luksus jak nigdzie zawieszenie mega wypasne super wygodne. Przez dwa lata wymieniany byl olej dwa razy paski tarcze i klocki to wszystko z elementow eksploatacyjnych a z tego co sie popsulo to jedynie lacznik w tylnym zawieszeniu ale kosz tego to jakies grosze bylo 70 zl chyba. Ogolnie polecam ten samochod jest mega mega fajny :D
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: Orfister »

Mi się wydaje ze silniczek troszkę za mały do dynamicznej jazdy...masa zabija osiągi tego silnika..ale nie jeździłem nie wiem, nie znam sie...jedynie teoretycznie mówię..
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: Pieraś »

no coz kazdy by chcial super dynamike to nie GTI :) ale mysle ze 115 to takie minimum akceptowalne, skoro ja moge pugiem 1.1 zredukowac przy 80km/h do 3 jak jade sam i przycisnac i jeszcze jakos wyprzedzic to mysle ze w takim pugu redukcja do 3 czy zostawuenie na 4 da mozliwosc depniecia.

chodzi mi tylko o to ze jak chce wyprzedzic i dam podloge to zeby w miare zwawo wysunal sie do przodu.

bmw 318 tez ma 115km ale mysle ze ma mniejsze oplywy jak 406ka

poza tym 406 dla mnie to cud stylistyki nadwozia
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
kubas
Maniak
Posty: 1183
Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
Posiadany PUG: rallye
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: kubas »

do setki ma kolo 11 sekund takze jak na taka fure to chyba nie malo fakt ze w wyzszym zakresie obrotow ta moc jest ale ogolnie git. Hah orfister przeciez ty nie lubisz szybkiej jazdy to o co chodzi ? Za maly to by byl 1,0 ten jest ok. Chociaz 3,0 v6 200 km kusi :D
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: Orfister »

kubas pisze: Hah orfister przeciez ty nie lubisz szybkiej jazdy to o co chodzi ?
chodzi o to że czasem lubię depnąć... :twisted:

ale masz racje..raczej jeżdżę "nie sportowo"
Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: krzycho-g »

kazdy wie ze w 406 1.8 to trza sie nogami odpychać a V6 to jako tako sie kula ;-)
i w takim razie jak nazwać jazde 205 Junior na LPG ;-) hiehiehie

bedzie jezdzić ale 11 sek to nei ma napewno bo 10,5 to ma 406 2.0 Turbo 155 km ;-)
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)
Awatar użytkownika
_carlos-
Junior
Posty: 168
Rejestracja: 13 lis wt, 2007 9:03 pm
Posiadany PUG: 205 junior 1.0ccm gaźnik
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: ZABRZE

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: _carlos- »

Pieraś pisze:no coz kazdy by chcial super dynamike to nie GTI :) ale mysle ze 115 to takie minimum akceptowalne, skoro ja moge pugiem 1.1 zredukowac przy 80km/h do 3 jak jade sam i przycisnac i jeszcze jakos wyprzedzic to mysle ze w takim pugu redukcja do 3 czy zostawuenie na 4 da mozliwosc depniecia.

chodzi mi tylko o to ze jak chce wyprzedzic i dam podloge to zeby w miare zwawo wysunal sie do przodu.

bmw 318 tez ma 115km ale mysle ze ma mniejsze oplywy jak 406ka

poza tym 406 dla mnie to cud stylistyki nadwozia
Mam bmw 318, środek ciężkości nisko osadzony, szeroki rozstaw osi, trzyma się idealnie jezdni (prawie!) Napęd tył wogóle nie dociążony, przy 30 km/h można wpaść w poślizg!!! Trzeba umieć tym jeździć :Y _O_ . Wpaść PEUGEOTem 205 w poślizg- trzeba umieć!!! :mrgreen:
JUNIORObrazekObrazek Obrazek
gres
Junior
Posty: 409
Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
Posiadany PUG: :( ni mo :(
Numer Gadu-gadu: 2667907

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: gres »

ja tak bmw jezdizlem z 4ką pijanych kumpli ( ja trzezwy zeby nie było!!)
To tragedia nei jazda
Ale jak wysiedli ooooo to sie juz dalo poslizgac ladnie- rwd!!!

A wracajac to puga - naprawde 150 konna wersja ma ponad 10;> Przeciez to wazy ok 1300 ja moje oko , a żeby auto 1.3t do setki ponizej 10 rozpedzic to jakies 130 konie wystarczaja:D
Awatar użytkownika
rallye
Uzalezniony
Posty: 834
Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
Numer Gadu-gadu: 3612169
Login tlen: fastadi
Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: rallye »

_carlos- pisze: Wpaść PEUGEOTem 205 w poślizg- trzeba umieć!!! :mrgreen:

Chyba nie jeździłeś nigdy GTi :)
Fast Garage ... in progress
gres
Junior
Posty: 409
Rejestracja: 03 wrz pn, 2007 6:15 pm
Posiadany PUG: :( ni mo :(
Numer Gadu-gadu: 2667907

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: gres »

zwłaszcza wybebeszonym :D
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: Sebek »

_carlos- pisze:
Pieraś pisze: Wpaść PEUGEOTem 205 w poślizg- trzeba umieć!!! :mrgreen:
jest bardzo prosto, juz nie raz leciałem bokiem ze strachem w oczach...
a juz w gti to jest codziennosc.. jak ktos lubi sobie depnac.. nie tylko na prostej
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: Pieraś »

Sebek cos Ci sie cytaty walnely ... ja nie pisalem tego co masz zacytowane tylko Carlos :)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
camel
Nowicjusz
Posty: 75
Rejestracja: 24 maja pn, 2004 8:24 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Polska

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: camel »

rozwiązanie lepsze to 2.0, opłaty te same koników więcej spalanie porównywalne.
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

Post autor: Pieraś »

jak patrzylem na strone http://testy.autocentrum.pl/spalanie/peugeot/406/ to roznie ludzie raportuja spalanie, ale faktem jest ze mam takie dziwne przeswiadczenie ze im wyzsza pojemnosc to wieksze koszta (paliwo i oplaty) ... chyba trzeba by dryndnac do swojej firmy ubezp. i zapytac jak stawki w zaleznosci od pojemnosci wygladaja
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
ODPOWIEDZ