Strona 1 z 2

406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 05 lis pn, 2007 6:08 pm
autor: Pieraś
Hej. Tak sie zastanawiam jak wyglada eksploatacja 406 z silnikiem 1.8. Oraz przyjemnoscia z jazdy. Ktos ma jakies dosw.?

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 05 lis pn, 2007 8:22 pm
autor: kubas
co ja moge powiedziec mega wypas akurat z wtryskiem lpg mamy. Luksus jak nigdzie zawieszenie mega wypasne super wygodne. Przez dwa lata wymieniany byl olej dwa razy paski tarcze i klocki to wszystko z elementow eksploatacyjnych a z tego co sie popsulo to jedynie lacznik w tylnym zawieszeniu ale kosz tego to jakies grosze bylo 70 zl chyba. Ogolnie polecam ten samochod jest mega mega fajny :D

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 06 lis wt, 2007 8:39 am
autor: Orfister
Mi się wydaje ze silniczek troszkę za mały do dynamicznej jazdy...masa zabija osiągi tego silnika..ale nie jeździłem nie wiem, nie znam sie...jedynie teoretycznie mówię..

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 06 lis wt, 2007 12:54 pm
autor: Pieraś
no coz kazdy by chcial super dynamike to nie GTI :) ale mysle ze 115 to takie minimum akceptowalne, skoro ja moge pugiem 1.1 zredukowac przy 80km/h do 3 jak jade sam i przycisnac i jeszcze jakos wyprzedzic to mysle ze w takim pugu redukcja do 3 czy zostawuenie na 4 da mozliwosc depniecia.

chodzi mi tylko o to ze jak chce wyprzedzic i dam podloge to zeby w miare zwawo wysunal sie do przodu.

bmw 318 tez ma 115km ale mysle ze ma mniejsze oplywy jak 406ka

poza tym 406 dla mnie to cud stylistyki nadwozia

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 06 lis wt, 2007 1:22 pm
autor: kubas
do setki ma kolo 11 sekund takze jak na taka fure to chyba nie malo fakt ze w wyzszym zakresie obrotow ta moc jest ale ogolnie git. Hah orfister przeciez ty nie lubisz szybkiej jazdy to o co chodzi ? Za maly to by byl 1,0 ten jest ok. Chociaz 3,0 v6 200 km kusi :D

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 06 lis wt, 2007 4:15 pm
autor: Orfister
kubas pisze: Hah orfister przeciez ty nie lubisz szybkiej jazdy to o co chodzi ?
chodzi o to że czasem lubię depnąć... :twisted:

ale masz racje..raczej jeżdżę "nie sportowo"

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 05 mar śr, 2008 5:52 pm
autor: krzycho-g
kazdy wie ze w 406 1.8 to trza sie nogami odpychać a V6 to jako tako sie kula ;-)
i w takim razie jak nazwać jazde 205 Junior na LPG ;-) hiehiehie

bedzie jezdzić ale 11 sek to nei ma napewno bo 10,5 to ma 406 2.0 Turbo 155 km ;-)

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 06 mar czw, 2008 10:56 am
autor: _carlos-
Pieraś pisze:no coz kazdy by chcial super dynamike to nie GTI :) ale mysle ze 115 to takie minimum akceptowalne, skoro ja moge pugiem 1.1 zredukowac przy 80km/h do 3 jak jade sam i przycisnac i jeszcze jakos wyprzedzic to mysle ze w takim pugu redukcja do 3 czy zostawuenie na 4 da mozliwosc depniecia.

chodzi mi tylko o to ze jak chce wyprzedzic i dam podloge to zeby w miare zwawo wysunal sie do przodu.

bmw 318 tez ma 115km ale mysle ze ma mniejsze oplywy jak 406ka

poza tym 406 dla mnie to cud stylistyki nadwozia
Mam bmw 318, środek ciężkości nisko osadzony, szeroki rozstaw osi, trzyma się idealnie jezdni (prawie!) Napęd tył wogóle nie dociążony, przy 30 km/h można wpaść w poślizg!!! Trzeba umieć tym jeździć :Y _O_ . Wpaść PEUGEOTem 205 w poślizg- trzeba umieć!!! :mrgreen:

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 06 mar czw, 2008 12:59 pm
autor: gres
ja tak bmw jezdizlem z 4ką pijanych kumpli ( ja trzezwy zeby nie było!!)
To tragedia nei jazda
Ale jak wysiedli ooooo to sie juz dalo poslizgac ladnie- rwd!!!

A wracajac to puga - naprawde 150 konna wersja ma ponad 10;> Przeciez to wazy ok 1300 ja moje oko , a żeby auto 1.3t do setki ponizej 10 rozpedzic to jakies 130 konie wystarczaja:D

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 07 mar pt, 2008 10:51 am
autor: rallye
_carlos- pisze: Wpaść PEUGEOTem 205 w poślizg- trzeba umieć!!! :mrgreen:

Chyba nie jeździłeś nigdy GTi :)

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 07 mar pt, 2008 12:24 pm
autor: gres
zwłaszcza wybebeszonym :D

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 07 mar pt, 2008 2:52 pm
autor: Sebek
_carlos- pisze:
Pieraś pisze: Wpaść PEUGEOTem 205 w poślizg- trzeba umieć!!! :mrgreen:
jest bardzo prosto, juz nie raz leciałem bokiem ze strachem w oczach...
a juz w gti to jest codziennosc.. jak ktos lubi sobie depnac.. nie tylko na prostej

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 10 mar pn, 2008 11:02 am
autor: Pieraś
Sebek cos Ci sie cytaty walnely ... ja nie pisalem tego co masz zacytowane tylko Carlos :)

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 10 mar pn, 2008 12:50 pm
autor: camel
rozwiązanie lepsze to 2.0, opłaty te same koników więcej spalanie porównywalne.

Re: 406, 1.8l - jak z awaryjnoscia tego itp?

: 10 mar pn, 2008 1:28 pm
autor: Pieraś
jak patrzylem na strone http://testy.autocentrum.pl/spalanie/peugeot/406/ to roznie ludzie raportuja spalanie, ale faktem jest ze mam takie dziwne przeswiadczenie ze im wyzsza pojemnosc to wieksze koszta (paliwo i oplaty) ... chyba trzeba by dryndnac do swojej firmy ubezp. i zapytac jak stawki w zaleznosci od pojemnosci wygladaja