Sprowadzenie samochodu

Forum na którym możecie rozmawiać o wszystkim co nie związane jest z 205. Lub też chcecie prowadzić sobie jakieś dyskusje na niezwiązany temat.
krynio
Junior
Posty: 135
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
Numer Gadu-gadu: 1023304
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: krynio »

Zajebisty ciekawe skąd jest gośc który go sprzedaje i czy da się go zarejestrować w kraju. Warto by zmienić samochodzik :lol: :twisted:
Zmiana 205 na 406 :) ALE KOLOR BEZ ZMIAN ;)
niuszka

Post autor: niuszka »

no myśle ze nie bałdzo bo to jest 92' więc pozostaje tylko opcja "Para" :twisted: :twisted: :twisted:
krynio
Junior
Posty: 135
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
Numer Gadu-gadu: 1023304
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: krynio »

Fajnie brzmi "patent ala Para". A tak wogule to znaczy że nie można legalnie sprowadzić 205 i jej zarejestrować w kraju. To skąd ja do diabła mam wziąść samochód, bo właśnie zamieżam sprzedać swojego usilnie i kupić coś z większm motorkirm a ten 1.9 hhmmmmmmmmmmmmm MARZENIE.
Zmiana 205 na 406 :) ALE KOLOR BEZ ZMIAN ;)
niuszka

Post autor: niuszka »

znaczy sie mała poprawka, z nowych wieści to oprócz dokumentów o któreych pisał Janek, opłata za takie autko od 8lat wzwyż to:podatek akcyzowy 65% wartości autka(nie mylić z wartością kupna) +22% vat no więc zajebiście dużo wychodzi łącznie :twisted: :twisted: :twisted: Najlepiej mieć dobrego speca od przebitki nr na ramie, bo na silniku i tak policja nie patrzy!!
Piasek
Junior
Posty: 176
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 10:31 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piasek »

ja tam numerów na swoim silniku nigdy nie widziałem i jeżdzę. W wydziale komunikacji powiedzieli mi, że mam jeździć a jak pójdę na przegląd to mi może nabiją
205XS (leżaczek) - hamulce już zrobione - teraz gaźniki a potem... kto wie co wyjdzie potem
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

akurat numer na silniku to najmniejszy problem...jest to blaszka przyczepiona na 1 nit...
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

numerow raczej sie nie przebija (jest bardzo ciezko to zrobic) bo oryginalne numery wybijaja sie na spodzie rnienki i nawet malo wprawny czlowieczek z lusterkiem w reku przylozy lusterko pod rynienke (pod numery) i zobaczy jaki byl stary numer.Bardzo wiele juz tak widzialem.Niektorzy dla niepoznaki szlifuja rynienke od spodu...ale wtedy wiadomo ze jak cos tam szlifowane to bylo kombinowane.
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

jesli tak bardzo chcecie ladnego GTI to powiedzcie :) moze da sie cos zalatwic (chodzi oczywiscie na bialych) koszt ladnego,igielki (takiego jak moja beleczka ktora przyjechala z Francji,LUdka widziala jaka :) ) to ok 3500 PLN
piotrek

Post autor: piotrek »

czy niema innego sposobu na zarejetrowanie autka na białych blachach????a teraz pytanie do pary,np.ja kupie 205 na białych to co, mozemy sie dogadac z twoimi kumplami napisz mi jak to wyglądało dokładnie u ciebie i jak by to ewentualnie wyglądało u mnie, musiałbym kupic jeszcze jednego p205 jakiegos grata???ja sie na tym wogóle nie znam!! pozdrawiam :D
majpio

Post autor: majpio »

piotrek poprostu to się nazywa popularnie szczep musiz posiadac drugie auto z papierami polskimi i sprawa załatwiona nitujesz tabliczke przebijasz numery nadwozia i jazda
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

numerow sie nie przebija (juz to mowilem) bardzo latwo dojsc do tego ze tak sa zrobione...
majpio

Post autor: majpio »

janek a co lepiej wyciąć i wspawać tę część nadwozia z numerami w sumie na jedno wychodzi jak ktoś bardzo chce to i tak dojdzie ze to szczepuś
Janek_A_S
Junior
Posty: 149
Rejestracja: 26 cze czw, 2003 1:41 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Janek_A_S »

tak ale po wspawaniu (u dobrego mechanika) jest to znalezc ciezko.Po przebiciu numerow,ja moge powiedziec ci po 5 minutach czy szczep czy nie.Na 20 aut ktore kupujemy (glownie francuskie) 50 % to przespawane :P .Teraz mam 405 przespawana (troche nieudolnie) z 88 roku 1,9 diesel b.ladna za 2800...
majpio

Post autor: majpio »

janek auto przespawane też mozna bez problemu rozpoznać wiem coś na ten temat
Awatar użytkownika
Marshal
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 17 cze wt, 2003 2:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marshal »

Janek_A_S pisze:Na 20 aut ktore kupujemy (glownie francuskie) 50 % to przespawane :P .Teraz mam 405 przespawana (troche nieudolnie) z 88 roku 1,9 diesel b.ladna za 2800...
Tzn. z papierami ona jest?
205 XS 1.4 grafit metalik
ODPOWIEDZ