Strona 1 z 2

koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 12:34 pm
autor: grzechuuu205
http://moto.onet.pl/1584175,1,koniec-sl ... tml?node=2

Peugeot postanowił wstrzymać produkcje Peugeotoów w serii GTI.... no cóż albo bedzie gorzej albo nasze auta staną się jeszcze bardziej pożądane :)

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 2:49 pm
autor: minta
Jednym z pionierów segmentu sportowych hatchbacków był model 205 GTI z lat 80. ubiegłego stulecia.
Boszz jak to brzmi.

A niech kończą... te najnowsze pugi z serii ..7 czy .. 8 i tak nie mają duszy co samochody z lat 80-tych czy 90-tych.

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 2:51 pm
autor: grzechuuu205
minta1 pisze:
A niech kończą... te najnowsze pugi z serii ..7 czy .. 8 i tak nie mają duszy co samochody z lat 80-tych czy 90-tych.
no co do tego masz absolutnie racje

PS> a więc niektórzy mają teraz w garażach pionierów :) :P

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 2:55 pm
autor: Dervozavilus
Takie info można chyba od razu na stronę wrzucić do newsów...

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 5:06 pm
autor: RafGentry
A ja czytam, czytam, patrzę i dziwię się, że pod tekstem na onecie http://moto.onet.pl/1584175,1,koniec-sl ... tml?node=2 jest tak mało naszych komentarzy...
Panowie, co jest? Do boju! Pokażmy, że żyjemy i nasze 205 wciąż dobrze się mają. Niech dobre imię Puga 205 nie zginie!
Nie będzie golfiarz pluł nam w dokładkę! Avantiii!!!! :twisted:

OGŁASZAM NALOT NA FORUM ONETU :mrgreen:

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 5:08 pm
autor: grzechuuu205
no wiem, ale niewiedziałem do konco do kogo sie z tym odezwac :) Para czy Misiek (czy kto tam sie newsami zajmuje) pewnie juz to zauwazyli i dadzą chyba

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 6:19 pm
autor: Para
Damy damy, dobre info.

Swoja droga , trudno mi w to uwierzyc ze koncza z GTI. Teraz tylko VW zostanie z ta nazwa

aha i jedno pytanie. DLACZEGO ?

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 6:49 pm
autor: grzechuuu205
for money zapewne

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 6:56 pm
autor: Pieraś
dlaczego .... bo ktos za biurkiem siedzi i nie wie co dobre :-)
wazne, ze z GTI wymienia sie 205 jako ideal tego typu auta ...

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 6:59 pm
autor: grzechuuu205
no i basta :P

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 11 lis śr, 2009 7:40 pm
autor: Pluto
Jak GTI to tylko 205 GTI. Teraz większa mobilizacja by kupic pionierskie auto :wink:

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 12 lis czw, 2009 3:35 pm
autor: pszemeq
Podobnierz jest z Garrosem teraz zamiast pana Rolanda jest jakiś holand&holand czy jakoś takoś.

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 12 lis czw, 2009 3:55 pm
autor: levis
Odnośnie tego pozwolilem sobie wyslac emaila do PEUGEOT'a. Pewnie i tak nie dotrze do waznych osob albo go zignoruja, ale co tam, sprobowac warto.
Narobilem troche bledow, ale to wersja robocza, a ta poprawiona wyslalem :P

Hi there.
When I saw an information about that Peugeot wants to resign from building sportive GTI versions I was dissapointed.
Unfortunately I knew it will be like that. Why ? Let me explain it to you.
In late 80's and early 90's Peugeot 205 GTI was an icon in GTI class.
After this time only one car was fast enought but didn't give enought fun from ride - Peugeot 306 gti-6.
Each next version of GTI you produced was worse... low power, to heavy, to many additional components.
What was the problem - people just prefered to buy faster cars, more aggressive than your gti or even RC...
If you look closly you'll see, that nowadays on some racetracks modified peugeot 205 GTI are one of the fastes cars .
Do you know why is that ? Don't think so, because each new model got bigger, have a/c, navigation - who needs that in a GTI - it's a sports car...

Let me explain to you how GTI should looks like:

1. Low weight - that's very important, in my opinion it shoudn't weight more than 2400 lbs (with 4x4)
2. Powerfull engine - In my opinion there should be engine 2.2 THP generating something beetween 270-320hp
3. 4x4 (like in subaru impreza, 4 wheels getting full power all the time, no electronics)
4. Hard, and low suspension to get more grip
5. No additional equipment - power windows, power stearing wheel (like in 405 where you can feel it,
not like in 406 where it is just to light) eventually ABS. That's it. No AC, navigation, airbags, additional accident support etc...
If somebody have an accident in car whitch makes 200km/h in 11 seconds, no airbags or supporting won't help... so it's just a waiste of weight...

In my opinion there should be a project of Peugeot Rally:

Should looks like peugeot 205 (ofcourse a little bit more modern) with all 5 points mentioned before. With this project, you would dominate market.

If this car would cost something like 18000 EUR I would buy it myself... Probably I would have to stand in line because people would be massively
interested in such a machine.

I hope that Peugeot will come back with a great Peugeot Rally and will beat every other companies like subaru, mitsubishi, bmw etc...

Take care.
Bartosz Kowalewski

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 12 lis czw, 2009 4:34 pm
autor: pszemeq
To troche tak jakbyś uczył ojca dzieci robić, takie poprostu są wymagania rynku zbytu i konsumentów, Gti produkowane dzisiaj kupują ludzie których stać jest na więcej niż jeden samochód, a powiedzmy sobie szczerze ze niktby nie dał w dzisiejszych czasach prawie 100 tysięcy za samochód bez klimy bez nawigi bez wspomy, takie dziś mamy realia, chcesz sie utrzymać to musisz sie dostosować.

Re: koniec serii GTI Peugeota

: 12 lis czw, 2009 4:59 pm
autor: levis
Ja ich nie chce uczyc, ale to ich wina, ze kazde kolejne GTI po 306 GTI6 bylo wolniejsze od VW... WSTYD