Niestety tak, miejmy nadzieję, że nie będzie więcej ofiar.
Nigdy nie moge zrozumieć kibiców na rajdach, którzy stoją po zewnętrznej stronie zakrętu lub w niebezpiecznych miejscach nie lepiej stanąć w bezpieczniejszym miejscu , dalej ?.
Re: Rajd Dakar
: 03 sty ndz, 2010 6:25 pm
autor: Marin205
bo na świecie jest spory odsetek debili i głupków - jak i również osób, które niestety nie są świadome - a tu jest spora wina organizatorów - powinni mimo wszystko tłumaczyć że wbijając gwóżdz można trafić w palec
Re: Rajd Dakar
: 03 sty ndz, 2010 8:23 pm
autor: Para
Mialem okazje byc na paru rajdach i organizatorzy przestrzegaja zasady bezpieczenstwa i naprawde jak tylko moga to nie pozwalaja sie ustawiac na zakretach.
Swoja droga nie mozna ogrodzic rajdu od kibicow 20 metrow od drogi wielkim plotem bo cala idea rajdu straci sens...
Po takim wyskoku moze zdarzyc sie naprawde wszystko...
Re: Rajd Dakar
: 17 sty wt, 2012 1:59 pm
autor: levis
odgrzebię kotleta
Czy myślicie, że udałoby się dostosować 405 4x4 do rajdu dakar ??
jeżeli tak, to co należałoby zmodyfikować
Re: Rajd Dakar
: 17 sty wt, 2012 2:01 pm
autor: grzesiek309
Łatwiej byłoby zapytać co może zostać oryginalne
Re: Rajd Dakar
: 17 sty wt, 2012 5:05 pm
autor: Florek2b
Na początek zmienił bym napęd na prawdziwe 4x4 a nie system oparty na Torsenie ja kto jest stosowane w 405
Re: Rajd Dakar
: 17 sty wt, 2012 5:59 pm
autor: Martinoo
A wracajac do rajdów, to z racji że troche sedziuje na takich imprezach to sie wypowiem.
Trasy rajdowe są zawsze odgraniczone taśmą i ochrona jest porozstawiana po trasie. Lecz "bydło" w postaci bezmyslnych ludzi jest na tyle bezmyslne że naciągajac taśme włażą prawie na trase a jak zwróci sie takim uwage to jeszcze tekstują że sa za tasmą i sa bezpieczni.
Re: Rajd Dakar
: 17 sty wt, 2012 7:44 pm
autor: leon
levis pisze:odgrzebię kotleta
Czy myślicie, że udałoby się dostosować 405 4x4 do rajdu dakar ??
jeżeli tak, to co należałoby zmodyfikować
dałoby się, w latach 90 405 startowała w Dakarze:
takie prototypy nie miały nic wspólnego z serią poza znaczkiem Peugeota, więc zmodyfikować trzeba by...wszystko
Re: Rajd Dakar
: 17 sty wt, 2012 11:55 pm
autor: levis
4x4 dałoby się zaspawać na stałe, no ale co z samym zawieszeniem
te dakarowe mają chyba jakieś dużo większe skoki...
Re: Rajd Dakar
: 18 sty śr, 2012 8:58 am
autor: 2mouse
levis pisze:4x4 dałoby się zaspawać na stałe, no ale co z samym zawieszeniem
te dakarowe mają chyba jakieś dużo większe skoki...
Ohlins, OME, albo Reiger. Co do napędu, podłubał bym w ofercie Quaife, a na pewno zapytał się ich, bowiem pewno mogą zrobić najnormalniej w świecie.
Panowie, przeróbka na dakarówkę, to wg mnie około kilkadziesiąt tys euro jeśli mówimy na poważnie.
Re: Rajd Dakar
: 18 sty śr, 2012 9:12 am
autor: grzesiek309
2mouse pisze:Panowie, przeróbka na dakarówkę, to wg mnie około kilkadziesiąt tys euro jeśli mówimy na poważnie.
Chyba chciałeś napisać kilkaset Gdzieś czytałem, że volvo xc60, które spłonęło w tegorocznym rajdzei było warte 200 tys euro