Strona 1 z 2
306 S16...
: 17 lis śr, 2004 2:15 pm
autor: misiek22
...chodzi mi dokładnie jaka jest katalogowa moc/moment i przyspieszenie tego modelu no i może waga

wczoraj miałem przyjemność jechać ...za tym modelem

: 17 lis śr, 2004 3:54 pm
autor: samer
s16
1998ccm XU10J4
KM: 152/6500
Nm: 185/3500
1206kg
GTI-6
1998ccm XU10J4RS\L3
KM: 167/6500
Nm: 196/5500
1215kg
Strasznie duza masa , wyobrazcie sobie ten silnik w 205

, pewnie wazyl by z tym silnikiem 900kg

: 17 lis śr, 2004 4:13 pm
autor: misiek22
dzięki za odpowiedź,
tak masa rzeczywiście nie mała, a po włożeniu takiego silniczka do 205 ojeje

: 18 lis czw, 2004 1:46 am
autor: Michal gti
wczoraj miałem przyjemność jechać ...za tym modelem
Cześć, słyszałem

jechałeś za 1.4

: 18 lis czw, 2004 9:46 am
autor: 1.9 rally
za tym 1.4(psss)

: 18 lis czw, 2004 11:06 am
autor: misiek22
Michal gti pisze:wczoraj miałem przyjemność jechać ...za tym modelem
Cześć, słyszałem

jechałeś za 1.4

no co Ty poważnie

to jeszcze lepiej nieźle się wygłupiłem
nie miałem odwagi jechać szybciej

z tyłu zawias kiepsko sobie radzi na prostej a co dopiero w zakrętach(zawias tylni w rozsypce) po wczorajszej jeździe odstawiam samochód aż mechanior zrobi z nim porządek
ps. nie chce mi się wierzyć że siedzi tam czysty 1.4

: 18 lis czw, 2004 11:52 am
autor: Piweł
No czysty to on jest, tyle razy był rozbierany w ciągu ostatniego pół roku
Ale to dobrze, że się nie wygłupiałeś za bardzo przy nim

, bo mógłby zassssyczeć, parsknąć i uciec w popłochu
A wracając do tematu - 306 waży też dużo właśnie z powodu silnika - 2,0 były dużo cięższe od 1,9 przez żeliwny, bardziej konwencjonalny blok. Zresztą takie 1,9 16v można dużo łatwiej grzebnąć niż taką wydumę jak XU10J4RS.
Pozdro
Piweł
: 18 lis czw, 2004 12:05 pm
autor: misiek22
jeszcze życie mi miłe
a do tego to zassysanie

pozdrawiam
Michał

: 18 lis czw, 2004 2:15 pm
autor: robakkk
To co tam siedzi w tym 1.4 ??
: 20 lis sob, 2004 3:48 pm
autor: Para
pogadajcie z Winklem on ma przeciez S16
: 23 lis wt, 2004 12:20 pm
autor: Mav309
robakkk pisze:To co tam siedzi w tym 1.4 ??
jezeli moze zasssyczec to turbo

: 23 lis wt, 2004 12:20 pm
autor: Mav309
samer pisze:s16
1998ccm XU10J4
KM: 152/6500
Nm: 185/3500
1206kg
GTI-6
1998ccm XU10J4RS\L3
KM: 167/6500
Nm: 196/5500
1215kg
Strasznie duza masa , wyobrazcie sobie ten silnik w 205

, pewnie wazyl by z tym silnikiem 900kg

No i te 6 biegow...

: 03 sty pn, 2005 6:40 pm
autor: przemo
samer napisał:
s16
1998ccm XU10J4
KM: 152/6500
Nm: 185/3500
1206kg
GTI-6
1998ccm XU10J4RS\L3
KM: 167/6500
Nm: 196/5500
1215kg
no i cysterna paliwa na przyczepce...

: 02 lut pt, 2007 10:58 pm
autor: fan205
jaka jest roznica miedzy tymi dwoma jednostkami napedowymi ? i czy warto upierac sie na rs (moze roznica w dostepnosci czesci i cenie nie rekompensuje osiagow) ?
: 03 lut sob, 2007 2:45 am
autor: Przecinak
Ja bym sie upieral, jezdzilem tym i tym oraz s16 200KM ze szpera. "GTII-6" choc ten mial s16 na klapie to silnik byl 167KM oraz 6b skrzynia wymiatal naprawde fajnie (nie tak jak 205'ka no ale ..) natomiast N-grupa chodzila naprawde super.
"przemo" te auta tak naprawde przy spokojnej jezdzie nie wiele pala a juz napewno nie cysternami
