pytanie o silnik 1,6

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Awatar użytkownika
papej19
Nowicjusz
Posty: 56
Rejestracja: 05 mar pn, 2007 4:33 pm

pytanie o silnik 1,6

Post autor: papej19 »

witam mam male pytanko co moze byd z silnikiem nie tak gdy obroty na biegu jalowym dochodza do 5tys. a zas gdy jade dochodza do 4tys. i silnik nie ma tej mocy co powinien miec niezbiera sie tak jak powiniena i ibroty do ilu powinny dochodzic silnik 1,6 :(
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Najprawdopodobniej walek rozrzadu juz szlak trafil, robilismy juz kiedys takie jedno auto ktore tez nie chcialo sie wkrecac wiecej niz do 5000obr.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
joker
Junior
Posty: 109
Rejestracja: 09 kwie pn, 2007 11:16 pm
Posiadany PUG: brak
Numer Gadu-gadu: 2028006
Lokalizacja: Płock

Post autor: joker »

Nie wiem który masz rok produkcji ale ja miałem podobne objawy w fordzie i okazało się że katalizator szlag trafił, zapchał się i nie było dobrego wydechu i spaliny wracały się, silnik nie miał mocy i nie wkręcał się na wysokie obroty...
Były : 205 GTi (Rajdówka)
Obecny : 208 GTi FL
Awatar użytkownika
papej19
Nowicjusz
Posty: 56
Rejestracja: 05 mar pn, 2007 4:33 pm

Post autor: papej19 »

jak poznac ze walek jest do kitu :|
Awatar użytkownika
JASIEK1
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: JASIEK1 »

Zdjąc dekiel z glowicy i zobaczyc jak wygląda wałek. Jeśli jest wytarty to od razu widać. Można sobie porównać krzywki między sobą, jesli będą różnice w wysokości to wałek jest do bani.
Awatar użytkownika
papej19
Nowicjusz
Posty: 56
Rejestracja: 05 mar pn, 2007 4:33 pm

Post autor: papej19 »

sciagnelem dekiel od zaworow i na pierwszym cylindrze od strony paska rozrzadu pierwsza krzywka jest nizsza niz reszta ,a jak wymienie walek to bedzie juz dobrze czyli tak jak powinien chodzic gti :? :D
Awatar użytkownika
Hypia
Junior
Posty: 116
Rejestracja: 09 kwie ndz, 2006 3:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Hypia »

O ile, to wina wałka, to tak :) Jeżeli masz katalizator, to jego też sprawdź.. Miałem u siebie podobne problemy, jak posypał mi się kat.. Jeżeli masz sonde lambda, to ją wykręć i zobacz, czy coś autku ulży ;)
Insane In The Brain!
Awatar użytkownika
papej19
Nowicjusz
Posty: 56
Rejestracja: 05 mar pn, 2007 4:33 pm

Post autor: papej19 »

a popychacze tez trzeba wymienic czy nie

:(
Awatar użytkownika
papej19
Nowicjusz
Posty: 56
Rejestracja: 05 mar pn, 2007 4:33 pm

Post autor: papej19 »

jakie wymiary powinny miec krzywki na walku rozrzadu
:? ??
Awatar użytkownika
papej19
Nowicjusz
Posty: 56
Rejestracja: 05 mar pn, 2007 4:33 pm

Post autor: papej19 »

dzieki ludzie za rade to jednak byl walek ale teraz chodzi fajnie moja 205tka :D :) :shock:
ODPOWIEDZ