czy były silniki 1.6 Mi16?
- joker
- Junior
- Posty: 109
- Rejestracja: 09 kwie pn, 2007 11:16 pm
- Posiadany PUG: brak
- Numer Gadu-gadu: 2028006
- Lokalizacja: Płock
czy były silniki 1.6 Mi16?
gość jeden twierdzi że ma w pugu silnik mi16 o pojemności 1.6 . Czy to możliwe, czy były jakiekolwiek pugi z taką pojemnościa?
Były : 205 GTi (Rajdówka)
Obecny : 208 GTi FL
Obecny : 208 GTi FL
- _GTI_
- Nowicjusz
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 lip śr, 2006 1:09 am
- Posiadany PUG: GTI
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
seryjnie nie
ale mozna na dol z 1.6GTI zalozyc glowice Mi16 i juz jest 1.6Mi16
jezdzil taki przynajmniej jeden w Rallycrossie kiedys
http://www.grabek.com/rallycross/
ale mozna na dol z 1.6GTI zalozyc glowice Mi16 i juz jest 1.6Mi16
jezdzil taki przynajmniej jeden w Rallycrossie kiedys
http://www.grabek.com/rallycross/
Ja widziałem dużo takich przeróbek dół od 1,6GTI góra głowica od MI16 i rację ma kolega który mówi 1,6 gti mi16 te fury miały i ponad 180 koników co sam widziałem nieraz na hamowni ale były za mocno wysilone i szybko padały do tego dochodził rozgrzebany komputer do granic możliwości.Na Raallycrossie było to normalne i powszechnie stosowane ja widziałem dużo tego w wyścigach górskich.Do tej pory lata tam jeszcze dużo tego sprzętu sam miałem kiedyś takiego z Czech.Co do przełożenia głowicy od Mi16 to musi zrobić to ktoś kto to robi i umie to zestroić ja wiem że robi to ktoś w Wałbrzychu tam wszyscy jadą do niego z takimi wynalazkami ale trzeba mieć grubą kasę bo głowica to niewszystko jest wiele innych rzeczy które trzeba do tego dołożyć.Jak znajdę namiar na Wałbrzych to podam.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Nie gadajcie glupot jak nie znacie tematu!
Po pierwsze nie byl to silnik zlozony z dolu 1.6GTi i glowicy mi16. Taki silnik musi bazowac na bloku, tlokach z mi16, aby zmniejszyc pojemnosc nalezy wymienic wal od 1.6. (natrysk na denka tlokow, blok przystosowany pod dwa walki rozrzadu) itp).
Zakladanie samej glowicy z mi16 do 1.6 nie da takich efektow. Poza tym jest to bardzo ciezko zrobic, zestroic, w ogole uruchomic.
180KM z 1.6 mi16 powiadasz. Moze masz jakies wykresy? Bo sam Grabek nie shamowal swojego silnika. Do tego mial calkiem inna elektronike i przede wszystkim dolot na dwoch przepustnicach i pisal o mocy ok. 170KM - a to tez jak wrozenie z fusow.
Uzyskanie 180KM z silnika 1.9mi16 to juz dobry wyczyn, aczkolwiek w Polsce jeszcze sie nie spotkalem z takim! Choc bylo kilka osob, ktore wymyslalo sobie takie moce, ale pozostalo to jedynie w sferze ich niespelnionych marzen.
Dlatego zanim cos napiszecie proponowalbym sie zastanowic lub zglebic dobrze temat, albo pozostac przy domyslach a nie twierdzeniach!
Po pierwsze nie byl to silnik zlozony z dolu 1.6GTi i glowicy mi16. Taki silnik musi bazowac na bloku, tlokach z mi16, aby zmniejszyc pojemnosc nalezy wymienic wal od 1.6. (natrysk na denka tlokow, blok przystosowany pod dwa walki rozrzadu) itp).
Zakladanie samej glowicy z mi16 do 1.6 nie da takich efektow. Poza tym jest to bardzo ciezko zrobic, zestroic, w ogole uruchomic.
180KM z 1.6 mi16 powiadasz. Moze masz jakies wykresy? Bo sam Grabek nie shamowal swojego silnika. Do tego mial calkiem inna elektronike i przede wszystkim dolot na dwoch przepustnicach i pisal o mocy ok. 170KM - a to tez jak wrozenie z fusow.
Uzyskanie 180KM z silnika 1.9mi16 to juz dobry wyczyn, aczkolwiek w Polsce jeszcze sie nie spotkalem z takim! Choc bylo kilka osob, ktore wymyslalo sobie takie moce, ale pozostalo to jedynie w sferze ich niespelnionych marzen.
Dlatego zanim cos napiszecie proponowalbym sie zastanowic lub zglebic dobrze temat, albo pozostac przy domyslach a nie twierdzeniach!