czy były silniki 1.6 Mi16?

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
Awatar użytkownika
joker
Junior
Posty: 109
Rejestracja: 09 kwie pn, 2007 11:16 pm
Posiadany PUG: brak
Numer Gadu-gadu: 2028006
Lokalizacja: Płock

czy były silniki 1.6 Mi16?

Post autor: joker »

gość jeden twierdzi że ma w pugu silnik mi16 o pojemności 1.6 . Czy to możliwe, czy były jakiekolwiek pugi z taką pojemnościa?
Były : 205 GTi (Rajdówka)
Obecny : 208 GTi FL
Awatar użytkownika
_GTI_
Nowicjusz
Posty: 81
Rejestracja: 26 lip śr, 2006 1:09 am
Posiadany PUG: GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: _GTI_ »

seryjnie nie
ale mozna na dol z 1.6GTI zalozyc glowice Mi16 i juz jest 1.6Mi16
jezdzil taki przynajmniej jeden w Rallycrossie kiedys
http://www.grabek.com/rallycross/
Awatar użytkownika
joker
Junior
Posty: 109
Rejestracja: 09 kwie pn, 2007 11:16 pm
Posiadany PUG: brak
Numer Gadu-gadu: 2028006
Lokalizacja: Płock

Post autor: joker »

tak też myślałem, ale się zastanawiałem co siedzi pod maską bo gość twierdzi że ma 1.6 i 160 koni,nie chciał maski otworzyć a fura śmigała niesamowicie i ciekawiło mnie czy założenie góry od mi16 da tak duże efekty..
Były : 205 GTi (Rajdówka)
Obecny : 208 GTi FL
dominik100

Post autor: dominik100 »

Ja widziałem dużo takich przeróbek dół od 1,6GTI góra głowica od MI16 i rację ma kolega który mówi 1,6 gti mi16 te fury miały i ponad 180 koników co sam widziałem nieraz na hamowni ale były za mocno wysilone i szybko padały do tego dochodził rozgrzebany komputer do granic możliwości.Na Raallycrossie było to normalne i powszechnie stosowane ja widziałem dużo tego w wyścigach górskich.Do tej pory lata tam jeszcze dużo tego sprzętu sam miałem kiedyś takiego z Czech.Co do przełożenia głowicy od Mi16 to musi zrobić to ktoś kto to robi i umie to zestroić ja wiem że robi to ktoś w Wałbrzychu tam wszyscy jadą do niego z takimi wynalazkami ale trzeba mieć grubą kasę bo głowica to niewszystko jest wiele innych rzeczy które trzeba do tego dołożyć.Jak znajdę namiar na Wałbrzych to podam.
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Post autor: stef »

Nie gadajcie glupot jak nie znacie tematu!

Po pierwsze nie byl to silnik zlozony z dolu 1.6GTi i glowicy mi16. Taki silnik musi bazowac na bloku, tlokach z mi16, aby zmniejszyc pojemnosc nalezy wymienic wal od 1.6. (natrysk na denka tlokow, blok przystosowany pod dwa walki rozrzadu) itp).

Zakladanie samej glowicy z mi16 do 1.6 nie da takich efektow. Poza tym jest to bardzo ciezko zrobic, zestroic, w ogole uruchomic.

180KM z 1.6 mi16 powiadasz. Moze masz jakies wykresy? Bo sam Grabek nie shamowal swojego silnika. Do tego mial calkiem inna elektronike i przede wszystkim dolot na dwoch przepustnicach i pisal o mocy ok. 170KM - a to tez jak wrozenie z fusow.
Uzyskanie 180KM z silnika 1.9mi16 to juz dobry wyczyn, aczkolwiek w Polsce jeszcze sie nie spotkalem z takim! Choc bylo kilka osob, ktore wymyslalo sobie takie moce, ale pozostalo to jedynie w sferze ich niespelnionych marzen.

Dlatego zanim cos napiszecie proponowalbym sie zastanowic lub zglebic dobrze temat, albo pozostac przy domyslach a nie twierdzeniach!
Obrazek
ODPOWIEDZ