Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417 Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Post
autor: grzechuuu205 » 18 sty ndz, 2009 8:33 pm
witam co moze byc przyczyną grzania sie silnika 1.9 ? wiem ze uszczelka pod głowicą i pompa i termostat ale czy są moze jakies inne przyczyny? rzadziej spotykane? cieszylbym sie na jakas odpowiedz
pozdrawiam was wszytkich!
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
palpio
Junior
Posty: 479 Rejestracja: 08 mar sob, 2008 10:09 am
Posiadany PUG: PEUGEOT 309 Xs 1.6 105 KM juz go niema :( jest E36
Numer Gadu-gadu: 587970
Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: palpio » 18 sty ndz, 2009 8:37 pm
tak zapieczone pierścienie
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417 Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Post
autor: grzechuuu205 » 18 sty ndz, 2009 8:58 pm
a jaka jest przyczyna zapieczenia sie pierscieni? i czy ich wymiana likwiduje problem?
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 18 sty ndz, 2009 9:13 pm
Zle czyli w za duzej temperaturze otwierajacy sie termostat,w jetroniku zle ustawiony zaplon,za pozno wlaczany wentylator,zamulona chlodnica,zle ustawiony rozrzad,zuzyty walek rozrzadu....
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417 Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Post
autor: grzechuuu205 » 18 sty ndz, 2009 10:02 pm
zurzyty walek rozrzadu? z ciekawosci czemu ma byc przyczyna przegrzewania sie? :>
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 18 sty ndz, 2009 10:32 pm
Poprzez zmiane czasow otwarcia i zamkniecia zaworow w stosunku do przewidzianych przez producenta silnika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417 Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Post
autor: grzechuuu205 » 18 sty ndz, 2009 10:38 pm
czyli masz na mysi zurzyte krzywki (te łezki na wałku?) niewiem jak jest w 1.9 ale czy nie ma tam płytek na zaworach? mozna by nimi zmienic luz na zaworach i zniwelowac czas otw i zamk. co nie? aha silnik ma 170.000 km czy takie cos przy tych orzebiegach sie zdaza?
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 18 sty ndz, 2009 11:18 pm
Sa plytki ale nimi regulujesz wylacznie luz zaworowy,kat otwarcia zmienia sie zaleznie od luzow nieznacznie.
Przy mniejszych przebiuegach sie juz to zdaza,przewanie krzywki 2 i 3 cylinder.
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417 Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
Post
autor: grzechuuu205 » 19 sty pn, 2009 8:12 pm
a wiec koles mówi ze odpalal go bez termostatu i takze sie grzal dosyc szybko, załozył nowy termostat i jest ten sam objaw
Największa radość z jazdy
GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu
LZ_205
Junior
Posty: 133 Rejestracja: 20 mar czw, 2008 1:15 pm
Posiadany PUG: chwilowo nie posiadam ;/
Lokalizacja: ZAMOŚĆ (lubelskie)
Post
autor: LZ_205 » 19 sty pn, 2009 9:48 pm
Może po prostu pompa wody