Kręciiiiii i nic.

Dyskusje na temat napraw silnikow XU 8v,16v.
cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Kręciiiiii i nic.

Post autor: cienki »

Witam,
po około 1,5 roku przymierzam się do odpalenia gada.
Mam dwa następujące problemy może ktoś się z nimi spotkał.
1. Poskładałem wszystko do kupy kręcę rozrusznikiem i nic, nawet w wydech nie strzela ani w dolot.
Paliwo podaje, iskra na świecach jest. Teraz moje pytanie jak powinny być ustawione kable na rozdzielaczu bo niestety kopułka nie jest opisana. Jaki może być inny powód braku rozruchu motoru ??
2. Po włączeniu zapłonu bardzo często pompa non stop pracuje i przekaźnik cyka jakby nie mogła napełnić układu. Czasami od razu po przekręceniu pompa włącza się na sekundę dwie i już się wyłącza.
Ktoś ma jakiś pomysł ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
grzesiek309
Peugeot 205 Master
Posty: 5502
Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Kręciiiiii i nic.

Post autor: grzesiek309 »

Zadam głupie pytanie :P Sprawdziłeś czy paliwo idzie na wtryski, czy stwierdzasz to na podstawie pracy pompy? Dlaczego pytam, miałem podobną sytuację, pompa pracowała a paliwa nie pompowała 8)7
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia... :D
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko ;) https://www.facebook.com/205renovation/
cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: Kręciiiiii i nic.

Post autor: cienki »

Też na to wpadłem, ze iglice na wtryskach mogły się zastać jednak nie. Wtryski z listwą wyjąłem na zewnątrz i sprawdziłem czy podają.

Mam w baku jakieś 3 litry paliwa może mieć to wpływ na pracę pompy ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
Awatar użytkownika
TymczaS
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 15 cze wt, 2010 8:09 pm
Posiadany PUG: lepiej nie wiedzieć :P
Numer Gadu-gadu: 3402152
Lokalizacja: Lublin

Re: Kręciiiiii i nic.

Post autor: TymczaS »

tak może to mięć wpływ, ale auto powinno się przynajmniej zakrztusić. :wink:
cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: Kręciiiiii i nic.

Post autor: cienki »

A jak powinny być zapięte kable na kopułce ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
Awatar użytkownika
dexen
Junior
Posty: 453
Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
Numer Gadu-gadu: 3222175
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kręciiiiii i nic.

Post autor: dexen »

W etzoldzie masz opisane jak ustawić rozdzielacz od zera; generalnie ustawiasz znak na kole zamachowym równo z pierwszym znakiem do regulacji wyprzedzenia i wtedy palec powinien kierować iskrę na cylinder 1 == podłączasz kabel od cylindra 1 do pinu na który wskazuje wtedy palec.

Cylinder nr 1 to ten od strony koła zamachowego. Kolejność zapłonu (KOREKTA) 1-3-4-2.
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
cienki
Junior
Posty: 473
Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
Posiadany PUG: 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 6928887
Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie

Re: Kręciiiiii i nic.

Post autor: cienki »

A ktoś się spotkał z moim drugim problemem jak jest u was ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
ODPOWIEDZ