Witam,
po około 1,5 roku przymierzam się do odpalenia gada.
Mam dwa następujące problemy może ktoś się z nimi spotkał.
1. Poskładałem wszystko do kupy kręcę rozrusznikiem i nic, nawet w wydech nie strzela ani w dolot.
Paliwo podaje, iskra na świecach jest. Teraz moje pytanie jak powinny być ustawione kable na rozdzielaczu bo niestety kopułka nie jest opisana. Jaki może być inny powód braku rozruchu motoru ??
2. Po włączeniu zapłonu bardzo często pompa non stop pracuje i przekaźnik cyka jakby nie mogła napełnić układu. Czasami od razu po przekręceniu pompa włącza się na sekundę dwie i już się wyłącza.
Ktoś ma jakiś pomysł ??
Kręciiiiii i nic.
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Kręciiiiii i nic.
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kręciiiiii i nic.
Zadam głupie pytanie
Sprawdziłeś czy paliwo idzie na wtryski, czy stwierdzasz to na podstawie pracy pompy? Dlaczego pytam, miałem podobną sytuację, pompa pracowała a paliwa nie pompowała 


Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...

Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko

-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: Kręciiiiii i nic.
Też na to wpadłem, ze iglice na wtryskach mogły się zastać jednak nie. Wtryski z listwą wyjąłem na zewnątrz i sprawdziłem czy podają.
Mam w baku jakieś 3 litry paliwa może mieć to wpływ na pracę pompy ??
Mam w baku jakieś 3 litry paliwa może mieć to wpływ na pracę pompy ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
- TymczaS
- Uzalezniony
- Posty: 657
- Rejestracja: 15 cze wt, 2010 8:09 pm
- Posiadany PUG: lepiej nie wiedzieć :P
- Numer Gadu-gadu: 3402152
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kręciiiiii i nic.
tak może to mięć wpływ, ale auto powinno się przynajmniej zakrztusić. 

-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: Kręciiiiii i nic.
A jak powinny być zapięte kable na kopułce ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)
- dexen
- Junior
- Posty: 453
- Rejestracja: 23 paź ndz, 2011 4:12 pm
- Posiadany PUG: XS '91r; Xsara VTS '00r
- Numer Gadu-gadu: 3222175
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Kręciiiiii i nic.
W etzoldzie masz opisane jak ustawić rozdzielacz od zera; generalnie ustawiasz znak na kole zamachowym równo z pierwszym znakiem do regulacji wyprzedzenia i wtedy palec powinien kierować iskrę na cylinder 1 == podłączasz kabel od cylindra 1 do pinu na który wskazuje wtedy palec.
Cylinder nr 1 to ten od strony koła zamachowego. Kolejność zapłonu (KOREKTA) 1-3-4-2.
Cylinder nr 1 to ten od strony koła zamachowego. Kolejność zapłonu (KOREKTA) 1-3-4-2.
return -ENOCOMPREHEND; || my other ride is a Kerbal Space Program rocket ^^
-
- Junior
- Posty: 473
- Rejestracja: 20 lut sob, 2010 6:10 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI
- Numer Gadu-gadu: 6928887
- Lokalizacja: zdecydowanie Podkarpacie
Re: Kręciiiiii i nic.
A ktoś się spotkał z moim drugim problemem jak jest u was ??
Sprzedam dużo części do skrzyń biegów BE1/BE3 (dzwony, korpusy, koła zębate, dyferencjały itd)