
Obiektywnie patrząc bardziej miarodajna jest analiza moc/masa/charakterystyka i parametry silnika niż subiektywne wrażenie po wyścigu 2 aut o których stanie i modyfikacjach niewiele wiesz.
Poza tym weź pod uwagę własności jezdne auta po przeróbce. Nie bez powodu w większości swapowanych 205 jest Mi16, nie S16. Co do potencjału miga - umów się ze Stefem na jazdę próbną, zobaczysz co potrafi "stara konstrukcja" inżynierów PSA

Na "+" S16 klasyczny żeliwny blok jeśli będziesz uturbiał i chcesz sporo dmuchnąć w suszarkę i lepsze smarowanie (w Mi koszt poprawy fabryki to max 500PLN). Jak dla mnie z S16 to tylko XU10J4RS z 306 GTI6 z fabryczną sześciobiegową skrzynią, ale to już biały kruk i kosztuje krocie

A porównanie silników atmosferycznych do turbo, szczególnie T16, jest delikatnie mówiąc nie na miejscu

