Było tak ze kostka zwana "przekaźnikiem pompy paliwa" taka brązowa posiadająca w sobie dwa styczniki co wywnioskowałem ze schematu który jest na nim była walnięta bo wtedy jak przekręcałem stacyjkę na poz 2 (kontrolki, bo 1 licze ściągnięcie blokady kier. a 3(rozruch) wracające kluczyk do poz 2 ) to od razu łapał rozrusznik ratowało zdjęcie klemy. na nowej kostce jest tak jak być powinno.
Pompka idzie tylko na krótko. w sobotę bede w garażu to sprawdzę miernikiem czy na wtyczce przed pompką paliwa jest 12V.
*cienki - świece kupiłem nowe NGK, jakby było coś nie tak z czujnikiem położenia wału to niebyłoby napewno iskry??
*TO-MI - sprawa z pozycją stacyjki w której miałby kręcić jest rozwiązana(mam taką nadzieję) poprzez to, że wymieniłem przekaźnik pompy paliwa z wygladu taki sam jak ten: (
http://adamex.iai-shop.com/product-pol- ... 40680.html) .
*macius205 - wykręce w sobotę wtryski i sprawdzę czy podają paliwo.