Strona 1 z 1

nierówne przyśpieszanie... ;/

: 19 lut pn, 2007 6:09 pm
autor: grzechuuu205
Witam, ostatnio zauważyłem ze chyba cos jest nie tak :? na jedynce i dwójce auto jakby nierówno przyśpiesza (obroty idą równo w góre) ale auto tak jakby miało takie "spadki mocy" - poprostu nie ciągnie równomiernie (nie jest to bardzo odczuwalne ale jednak) - na na wyższych biegach tez jakoś jakby osłabł :( - ale podkreślam ze w.w przypadki pojawaiją sie nie raz, . Bywa tak że auto nieraz przyspiesza super, na niskich jak i wysokich biegach... Co to może byc? moze sprzęgło? :cry:

: 20 lut wt, 2007 9:26 pm
autor: szmergiel
Amortyzatory?? sprzęgło jak złapie poślizg to już się ślizga, a jak masz bardzo złe amorki z przodu to koło podskakuje i szarpie. a skąd ta pewność że obroty idą równo a auto nie?? masz gaźnik czy wtrysk?? mas LPG??

pozdro!!

: 20 lut wt, 2007 11:05 pm
autor: skola
mam cos podobnego i mysle ze to wlasnie sprzeglo, chodzi o to ze dajac na maksa w deche obroty ida do 3000 poczym zwalniaja i od 4000 idze juz do konca szybko, ja tak mam na 1 i 2 i 3. Wiecie o co chodzi samochod przyspiesza po czym sie zamula zwalnia i w chwile pozniej znow elegancko przyspiesza, jaj mam akurat na gazniku. Amaroki sprawdzane i sa dobre jeszcze

: 21 lut śr, 2007 2:32 am
autor: grzechuuu205
ja mam amorki sparwne i na wtrysku, znajmowy powiedziął mi ze moze czujnik położenia przepustnicy... hm... ale sprzęgło chyba by nie muliło auta na 5 biegu np. bo obroty nie ida w góre( nie ślizga sie sprzęgło ) i raczej sprzęgło chyba by tak smiesznie wyło lub piszało przy przyśpieszaniu...

: 21 lut śr, 2007 9:33 pm
autor: woocash
może masz częściowo :P sprawne podciśnieniowe przyspieszanie zapłonu, i do czasu dużęgo podciśnienia idzie, a potem gdzieś puszcza, i zapłon sie opóźnia i dlatego dupa... może też nawalać zaworek elektromagnetyczny tego regulatora

: 21 lut śr, 2007 9:34 pm
autor: TO-MI
jeżeli by to było sprzęgło to obroty silnika by wzrastały a prędkość nie
pozostaje jeszcze smród spalonej tarczy wyczuwalny na odległość :P po ślizgu na 3 kolejnych biegach :wink:

: 21 lut śr, 2007 9:49 pm
autor: Banita
tylko, ze sprzeglo slizga sie na wyzszych biegach

: 21 lut śr, 2007 11:42 pm
autor: TO-MI
Banita pisze:tylko, ze sprzeglo slizga sie na wyzszych biegach
zależy w jakim stanie to psięgło :lol: a może na wyższych biegach nie dają do dechy :P

: 21 lut śr, 2007 11:54 pm
autor: Banita
im bardziej zuzyte sprzeglo, tym na nizszym biegu sie slizga :)

: 21 lut śr, 2007 11:56 pm
autor: grzechuuu205
burzliwa rozmowa widze ze tu trwa :mrgreen: ale jezeli nie jest to sprzęgło? :> czy ten czujnik położenia przepustnicy moglby by6c winowajcą? :>

: 22 lut czw, 2007 12:03 am
autor: Banita
watpie
ja bym raczej stawial na cos z zasilaniem paliwem -np brudny wtrysk, woda w paliwie itd...

: 22 lut czw, 2007 12:18 am
autor: grzechuuu205
no wtrysk to ma cały w " maśle " takim... chyba go wyciągne i do nafty lub benzyny wrzuce

: 22 lut czw, 2007 12:45 am
autor: skola
ta a ja mam na gażniku wiec co to może byc?

: 22 lut czw, 2007 12:34 pm
autor: TO-MI
skola pisze: chodzi o to ze dajac na maksa w deche obroty ida do 3000 poczym zwalniaja i od 4000 idze juz do konca szybko, ja tak mam na 1 i 2 i 3. Wiecie o co chodzi samochod przyspiesza po czym sie zamula zwalnia i w chwile pozniej znow elegancko przyspiesza, jaj mam akurat na gazniku.
to coś z zapłonem <UFO i te sprawy> albo paliwem przybrudzony gaźnik
a może filtr powietrza sie przeterminował :D

a może po prostu VTEC ci sie nie przestawia :P :twisted:

: 22 lut czw, 2007 1:29 pm
autor: skola
filtr prawie nówka oO morze cos własnie w tym gazniku musze poszperac grr 8)7