1.9 GTI... kilka pytań.
: 08 cze pt, 2007 12:01 pm
Witam.
Jestem właścicielem 205 1.9 GTI, którgo używam do kjsów i podobnych ścigawek.
Mam z nim kilka problemów.... ale najpierw napiszę coś o autku:
- typ motoru DFZ PTC 1CW24 - 102KM,
- rok produkcji 1988, 265 tyk. km przebiegu - silnik raczej nigdy nie remotowany,
-poprzedni właściciel zamontował w nim stożek firmy Jacky.
Problemy:
- jak jest zimy to źle zapala - nie chodzi na wszystkie cylindry i nie może utrzymać obrotów - często gaśnie,
- na ciepłym z kolei nie chce zapalić za każdym razem ale jak już zapali to pracuje poprawnie,
- przy ciepłym silniku spada ciśnienie... raz nawet zapaliła się czerwona lampka,
- z dołu dobrze się zbiera ale nie jedzie szybciej niż 155 km/h,
- w aparacie zapłonowym jest jajkowaty otwór po jakiejś wtyczce lub zaślepce - wiecie może co tam było?
Co myślicie o tym wszystkim?
Opłaca się robić remont silnika?
Jakie mogą być przyczyny opisanych przeze mnie usterek?
Znalazłem 205 1.9 Automatique w przyzwoitym stanie technicznym - ewentualny SWAP motoru sprawi problemy?
Jeśli tak to jakie?
Jestem właścicielem 205 1.9 GTI, którgo używam do kjsów i podobnych ścigawek.
Mam z nim kilka problemów.... ale najpierw napiszę coś o autku:
- typ motoru DFZ PTC 1CW24 - 102KM,
- rok produkcji 1988, 265 tyk. km przebiegu - silnik raczej nigdy nie remotowany,
-poprzedni właściciel zamontował w nim stożek firmy Jacky.
Problemy:
- jak jest zimy to źle zapala - nie chodzi na wszystkie cylindry i nie może utrzymać obrotów - często gaśnie,
- na ciepłym z kolei nie chce zapalić za każdym razem ale jak już zapali to pracuje poprawnie,
- przy ciepłym silniku spada ciśnienie... raz nawet zapaliła się czerwona lampka,
- z dołu dobrze się zbiera ale nie jedzie szybciej niż 155 km/h,
- w aparacie zapłonowym jest jajkowaty otwór po jakiejś wtyczce lub zaślepce - wiecie może co tam było?
Co myślicie o tym wszystkim?
Opłaca się robić remont silnika?
Jakie mogą być przyczyny opisanych przeze mnie usterek?
Znalazłem 205 1.9 Automatique w przyzwoitym stanie technicznym - ewentualny SWAP motoru sprawi problemy?
Jeśli tak to jakie?