1,9 GTI remont silnika - potrzebne info
: 27 cze śr, 2007 2:09 pm
Witam,
niestety już raczej nie mogę łudzić się, że mi też padły łożyska w alternatorze. Diagnoza organoleptyczna - przekręcona panewka korbowodowa najprawdopodobniej na 3. względnie 4. cylindrze
Całą sytuację opisałem tu: http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... 7&start=15
Teraz pytanie czy remontować motor (górę kompleksowo robiłem w ubiegłym roku) czy ryzykować z kupnem kompletnego silnika. Jeśli remontować to co wymieniać, na jakie koszty części i robocizny muszę się nastawić? Z informacji które zebrałem u speca od sportowych silników który postawił diagnozę zrobić szlif wału wymienić panewki (korbowodowe czy główne też?) dla pewności od razu pierścienie i zregenerować korbowód (o ile będzie to możliwe po kjs-owych przejściach mojego silnika).
Dodam, że nie stać mnie w chwili obecnej na budowę super wysilonego silnika - potrzebuję przyspieszenia 7,5-8s i w miarę mocnego dołu. Obecnie w aucie XUJAZ 122KM z BXa, Motronic, brak kata, zbudowany przelotowy wydech, filtr K&N, od razu będzie złożona krótka skrzynia wg. forumowych standardów.
Z góry dzięki za wszystkie porady.
niestety już raczej nie mogę łudzić się, że mi też padły łożyska w alternatorze. Diagnoza organoleptyczna - przekręcona panewka korbowodowa najprawdopodobniej na 3. względnie 4. cylindrze

Całą sytuację opisałem tu: http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... 7&start=15
Teraz pytanie czy remontować motor (górę kompleksowo robiłem w ubiegłym roku) czy ryzykować z kupnem kompletnego silnika. Jeśli remontować to co wymieniać, na jakie koszty części i robocizny muszę się nastawić? Z informacji które zebrałem u speca od sportowych silników który postawił diagnozę zrobić szlif wału wymienić panewki (korbowodowe czy główne też?) dla pewności od razu pierścienie i zregenerować korbowód (o ile będzie to możliwe po kjs-owych przejściach mojego silnika).
Dodam, że nie stać mnie w chwili obecnej na budowę super wysilonego silnika - potrzebuję przyspieszenia 7,5-8s i w miarę mocnego dołu. Obecnie w aucie XUJAZ 122KM z BXa, Motronic, brak kata, zbudowany przelotowy wydech, filtr K&N, od razu będzie złożona krótka skrzynia wg. forumowych standardów.
Z góry dzięki za wszystkie porady.