mam problem znowu ze swoim 205 gti zmienialem uszczelke pod glowica napierw przed rozebranie poznaczylem sobie wszystko co bylo mozliwe aparat tez, kiedy go zlozylem okazalo sie ze rozrzad jest przestawiony wiec ustawilem pojawilo sie jedno ale aparat kiedy ustawilem tak jak wczesniej zaczol sie mulic i nie chcial chodzic na wolnych obrotach wiec go troche obrucilem w strone kierowcy jest troszke lepiej ale to nie jest jeszcze to co wczesniej jak myslicie moze to byc wina aparatu albo zle ustawionego zaplonu ??? a moze czegos innego ???
bede chyba zmuszony go sprzedac bo mam same klopoty z nim !!!!!
Nie poddawaj się! każdy przez to przechodzi - auta już takie są - ja tam uznaję to za ich swojego rodzaju test - czy nadajesz się do bycia ich właścicielem... jak przez to przejdziesz to będziesz cieszył się niezawodnością auta.
Jarmarek pisze:Nie poddawaj się! każdy przez to przechodzi - auta już takie są - ja tam uznaję to za ich swojego rodzaju test - czy nadajesz się do bycia ich właścicielem... jak przez to przejdziesz to będziesz cieszył się niezawodnością auta.
wydaje mi sie czy nie dawno chciales sprzedac swoja 205 ?
Zapędzamy się w OT...
Po wymianie głowicy ważne jest też by dobrze złożyć rozrząd...nic nowego nie wymyśliłem, ale czasem przez nieuwagę można nie zgrać znaków na kole pasowym i na kole rozrządu..wtedy zmienią ci się fazy rozrządu i może być efekt jak opisałeś.
skoro tak to odpal poluzuj nakrętki i delikatnie przestaw zapłon jeżeli sie poprawi to spora szansa że to to
wtedy doradzałbym podjechać niech ci dobrze ustawią na lampe