Strona 1 z 1

Dylemat GTI 1.9

: 16 maja pt, 2008 2:51 pm
autor: kris_rally
Dylemat...
Nie mogę nigdzie znależć bloku silnika do GTI 1.9 128 KM... A stary nie nadaje sie do niczego pozostale mi jedynie glowica, kolektor wiazka skrzynia i wszystko inne procz bloku co znajduje sie w tej wersji pod maska itp...
I teraz pytanie czy to wszystko mozna oprzec na bloku z CTI badz wersji Export ?
Prosze o szybka odpowiedz...
Pozdro :)

Re: Dylemat GTI 1.9

: 16 maja pt, 2008 8:03 pm
autor: Banita
Blok jest ten sam.

Re: Dylemat GTI 1.9

: 16 maja pt, 2008 8:39 pm
autor: kris_rally
Tak więc, którtkie pytanie czy uzyskam na takim bloku z tamtymi podzespolami 128 KM ?

Re: Dylemat GTI 1.9

: 16 maja pt, 2008 8:47 pm
autor: martinop
PODOBNO , bo tego nie robiłem a dowiadywałem się od Kaktusa, przy dole z CTi i glowicy z 128 km wersji ( musi być nie ruszana, w stanie oryginał nie planowana) uzyskasz sprężanie na poziomie 1:10,6 więc dużo. Z powodu tego że Jetronic jest troche mniej zaawansowany od motronica musiałbyś lać tylko 98 oktanową benzynę.

Re: Dylemat GTI 1.9

: 16 maja pt, 2008 10:26 pm
autor: Banita
martinop pisze:PODOBNO , bo tego nie robiłem a dowiadywałem się od Kaktusa, przy dole z CTi i glowicy z 128 km wersji ( musi być nie ruszana, w stanie oryginał nie planowana) uzyskasz sprężanie na poziomie 1:10,6 więc dużo. Z powodu tego że Jetronic jest troche mniej zaawansowany od motronica musiałbyś lać tylko 98 oktanową benzynę.

Z tym, ze ja twierdze, ze blok jest taki sam, a nie bebechy...

Re: Dylemat GTI 1.9

: 16 maja pt, 2008 10:46 pm
autor: kris_rally
Moge lac nawet 102 oktany paliwa lotniczego, auto ma sluzyc do KJS.

Re: Dylemat GTI 1.9

: 16 maja pt, 2008 11:05 pm
autor: martinop
Banita, ja nie twierdze, że blok jest inny.
Na pewno wiesz lepiej, bo ja niedługo w tym wszystkim siedze.
Po prostu jakąś wiedzę posiadam na temat silnika z CTi i chciałem się nią podzielić :)

Re: Dylemat GTI 1.9

: 17 maja sob, 2008 12:08 pm
autor: Banita
martinop pisze:Banita, ja nie twierdze, że blok jest inny.
Na pewno wiesz lepiej, bo ja niedługo w tym wszystkim siedze.
Po prostu jakąś wiedzę posiadam na temat silnika z CTi i chciałem się nią podzielić :)
Przeciez masz racje :wink:

Re: Dylemat GTI 1.9

: 17 maja sob, 2008 12:37 pm
autor: Para
kris_rally pisze:Dylemat...
Nie mogę nigdzie znależć bloku silnika do GTI 1.9 128 KM... A stary nie nadaje sie do niczego pozostale mi jedynie glowica, kolektor wiazka skrzynia i wszystko inne procz bloku co znajduje sie w tej wersji pod maska itp...
I teraz pytanie czy to wszystko mozna oprzec na bloku z CTI badz wersji Export ?
Prosze o szybka odpowiedz...
Pozdro :)
Szukasz bloku do GTI 128KM XU9JA , blok z XU9J1 (102KM) ,XU9JAZ (120KM) jest ten sam wiec nie powinno byc problemow z podpasowaniem gory. Te silniki roznily sie glownie wtryskiem i stopniem sprezania.

Re: Dylemat GTI 1.9

: 17 maja sob, 2008 1:15 pm
autor: kris_rally
NO wlasnie ale czy zdolam osiagnac na takim bloku te przyslowiowe 128 KM ?

Re: Dylemat GTI 1.9

: 17 maja sob, 2008 3:22 pm
autor: Banita
Tak

Re: Dylemat GTI 1.9

: 21 maja śr, 2008 2:02 pm
autor: kris_rally
Teraz podobne pytanie tyle, że co do bloku z 1.6 GTI ? Tłoki wiem, że są takie same, czy mozna to wszystko spasować z góra z 1.9 GTI ?

Re: Dylemat GTI 1.9

: 21 maja śr, 2008 2:34 pm
autor: Para
Przestudiuj ten temat, tam cos podobnego bylo. Ktos mial silnik poskladany z dwoch http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.ph ... ni&start=0

Re: Dylemat GTI 1.9

: 21 maja śr, 2008 10:49 pm
autor: Banita
Glowica w 115km jest taka sama jak w 128km