Pech mnie nie opuszcza, ale to mogło być także przyczyną nierównej pracy silnika - wczoraj chciałem pojechać na spot 205 moim nowonabytym CTI (XU9J1), ale za 15 razem jak już zaczął pracować i nie gasnąc - wielkie problemy z 'porannym' odpalaniem - trzymałem go na obrotach i jak podkręciłem do 6 tyś. tylko poszedł smród i auto zgasło - po ponownym przekręceniu kluczyka totalny brak reakcji(rozrusznik nie kręci), dochodzą dziwne dźwięki z komputera (jetronic) i w momencie wydawania dziwnych dźwięków obrotomierz wkręca sie do 4 tysięcy obrotów(oczywiście bez zapłonu - obrotomierz 'sam' się wkręca)
Panowie ? co to może być ?
Obstawiam albo moduł albo komputer - ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić....
Czy oprócz podmieniania elementów na sprawne są jakieś inne sposoby na sprawdzenie cos się dzieje?
Może coś poradzicie mądre głowy ?
