A chodzi o użycie kutych korbowodów od XU10J4 do XU9JAZ, ew. XU9J1. U Niemców te pierwsze zdecydowanie mają sympatyczniejszą cenę
Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
Jak w temacie, interesują mnie różnice w wymiarach, masie, możliwości wymiennego stosowania... 
A chodzi o użycie kutych korbowodów od XU10J4 do XU9JAZ, ew. XU9J1. U Niemców te pierwsze zdecydowanie mają sympatyczniejszą cenę
			
			
									
						
										
						A chodzi o użycie kutych korbowodów od XU10J4 do XU9JAZ, ew. XU9J1. U Niemców te pierwsze zdecydowanie mają sympatyczniejszą cenę
- Kamkiler
 - Maniak
 - Posty: 1279
 - Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
 - Posiadany PUG: 205 TCTi
 - Numer Gadu-gadu: 3470719
 - Lokalizacja: Łomianki
 
Re: Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
Przede wszystkim ważny jest wymiar panewek i swarznia ,później długość korbowodu .Jadąc z uszczelniaczami do szlifierzy mogę się tego dowiedzieć .
W XU10J4 Średnica swożnia 22 mm. Długość korbowodu 152 mm
			
			
									
						
							W XU10J4 Średnica swożnia 22 mm. Długość korbowodu 152 mm
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
			
						Re: Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
Porządkując stare sprawy mogę podać że nie idzie podmienić. JAZ, JA i J1 to 147mm
			
			
									
						
										
						- marcinpug
 - Junior
 - Posty: 442
 - Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
 - Numer Gadu-gadu: 2052464
 
Re: Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
Powiem tak : nie ma sensu ruszać korbowodów , lepiej skupić (kasę ) na głowicy i wyważeniu silnika . Spokojnie można uzyskać 150KM na seryjnym wydechu .
			
			
									
						
										
						Re: Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
I do tego dążę. Mówiąc o wyważeniu myślisz o kompletach tłok-korbowód i wał-koło-docisk? U nas jest tak, że pary tłoków z korbowodami (jeden w górze, drugi w dole) mają masę identyczną ~1g, natomiast pomiędzy kompletami - 20g, reszta jest wyważona, a z koła jest zdjęte coś z 1,5 kg. Z wydechu tylko kolektor jest wygładzony, reszta jest do wymiany i będzie z nierdzewki. Waham się pomiędzy układem A-grupowym a N-grupowym, ale nikt nie był w stanie mi powiedzieć jakie w praktyce są różnice... Jednym słowem czy warto mieć głośniejszy czy nieco tańszy i pasujący do ory kolektora...  
			
			
									
						
										
						- marcinpug
 - Junior
 - Posty: 442
 - Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
 - Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
 - Numer Gadu-gadu: 2052464
 
Re: Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
homologacja A-grupy nie zezwala na wymianę kolektora wydechowego na rurowy .
			
			
									
						
										
						Re: Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
Czyli w 205 jest tożsamy z N-grupowym???...marcinpug pisze:homologacja A-grupy nie zezwala na wymianę kolektora wydechowego na rurowy .
- Marin205
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 3172
 - Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
 - Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
 - Numer Gadu-gadu: 4777015
 - Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
 - Kontakt:
 
Re: Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
a jakie są orientacyjne  koszty wyważania?
			
			
									
						
							http://www.katalogi.peugeot205.pl    Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.
http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
			
						http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Re: Róznice pomiędzy korbowodami z XU9 a XU10J4
Nie powiem Ci. Zestaw koło(nominał z XU9J1)-sprzęgło(Sachs)-docisk(Valeo, od Mi16) był robiony u znanego warszawskiego speca od sprzęgieł, p. Radzikowskiego, na ul. Burakowskiej 4. Szlif nowej bieżni o średnicy 215 mm (stąd mniejsza wagaMarin205 pisze:a jakie są orientacyjne koszty wyważania?