Został kupiony nowy fabrycznie, wg kilku katalogów sprawdzany i krosowany Bosch 0 227 100 123 z dopiskiem MTR01, Made in USA. Ponoć wyłącznie taki obecnie jest dostępny.
Różnice? Numerek petitem 250 i 7 pinów zamiast 6.
Efekty? Na pozór żadnych różnic, do osiągnięcia 4200 obr/min, kiedy następuje ostre wachlowanie wskazówką obrotomierza i zapłon potrafi czknąć (wygląda to tak, jakby wypadły po kolei wszystkie cylindry). Wachluje tak do 5000 i się wszystko uspokaja, to znaczy ciągnie jak trzeba. Podczas wachlowania ciągnie mułowato.
Wydaje mi się, że problem jest w tym 7 pinie. Zmasowany (co pierwsze przychodzi na myśl) blokuje zapłon i silnik nie odpala.
Nie mogę nigdzie znaleźć opisu wyjść wersji 7 pinowej. 6 pinów znam już dobrze. Czy ktoś wie czym się one różnią?...
W sumie jak kupiłem nowy moduł, to wolałbym na nim jeździć, a nie na wykopanej używce, która nota bene działa idealnie...
