Strona 1 z 1

Kręciiiiii i nic.

: 06 sty pt, 2012 7:02 pm
autor: cienki
Witam,
po około 1,5 roku przymierzam się do odpalenia gada.
Mam dwa następujące problemy może ktoś się z nimi spotkał.
1. Poskładałem wszystko do kupy kręcę rozrusznikiem i nic, nawet w wydech nie strzela ani w dolot.
Paliwo podaje, iskra na świecach jest. Teraz moje pytanie jak powinny być ustawione kable na rozdzielaczu bo niestety kopułka nie jest opisana. Jaki może być inny powód braku rozruchu motoru ??
2. Po włączeniu zapłonu bardzo często pompa non stop pracuje i przekaźnik cyka jakby nie mogła napełnić układu. Czasami od razu po przekręceniu pompa włącza się na sekundę dwie i już się wyłącza.
Ktoś ma jakiś pomysł ??

Re: Kręciiiiii i nic.

: 06 sty pt, 2012 7:08 pm
autor: grzesiek309
Zadam głupie pytanie :P Sprawdziłeś czy paliwo idzie na wtryski, czy stwierdzasz to na podstawie pracy pompy? Dlaczego pytam, miałem podobną sytuację, pompa pracowała a paliwa nie pompowała 8)7

Re: Kręciiiiii i nic.

: 06 sty pt, 2012 7:13 pm
autor: cienki
Też na to wpadłem, ze iglice na wtryskach mogły się zastać jednak nie. Wtryski z listwą wyjąłem na zewnątrz i sprawdziłem czy podają.

Mam w baku jakieś 3 litry paliwa może mieć to wpływ na pracę pompy ??

Re: Kręciiiiii i nic.

: 06 sty pt, 2012 7:18 pm
autor: TymczaS
tak może to mięć wpływ, ale auto powinno się przynajmniej zakrztusić. :wink:

Re: Kręciiiiii i nic.

: 06 sty pt, 2012 7:22 pm
autor: cienki
A jak powinny być zapięte kable na kopułce ??

Re: Kręciiiiii i nic.

: 06 sty pt, 2012 9:13 pm
autor: dexen
W etzoldzie masz opisane jak ustawić rozdzielacz od zera; generalnie ustawiasz znak na kole zamachowym równo z pierwszym znakiem do regulacji wyprzedzenia i wtedy palec powinien kierować iskrę na cylinder 1 == podłączasz kabel od cylindra 1 do pinu na który wskazuje wtedy palec.

Cylinder nr 1 to ten od strony koła zamachowego. Kolejność zapłonu (KOREKTA) 1-3-4-2.

Re: Kręciiiiii i nic.

: 06 sty pt, 2012 10:37 pm
autor: cienki
A ktoś się spotkał z moim drugim problemem jak jest u was ??