Strona 3 z 4
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 29 maja wt, 2012 1:01 am
autor: marcpol
Grzesiek masz te 309 w Białystoku? Jeśli tak, to pomogę.
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 30 maja śr, 2012 8:38 pm
autor: grzesiek309
Stoi w Supraślu.
EDIT:
Krzyska podsunął pomysł aby sprawdzić czujnik temperatury.
Wypiąłem kostkę, wyczyściłem i dogiąłem konektory, sprawdziłem przejście do kompa i nic to nie dało.
Wygrzebałem z garażu drugi czujnik i po wymianie to samo
Oba czujniki w temperaturze ok 15 st. wykazują opór ok 890 omów.
Pug nadal odpala od strzała, powoli sam wkręca się na ok 1,5k obr., po czym łagodnie gaśnie.
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 31 maja czw, 2012 10:14 pm
autor: krzyska
skoro to motronic to jakie błędy wywala??
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 04 cze pn, 2012 2:31 pm
autor: grzesiek309
Dziś upłynął kolejny dzień na walkę z pugiem
Mam już dosyć
Dokładne oględziny silnika wykazały, że jeden króciec podciśnienia w przepustnicy nie był zaślepiony. Ucieszyłem się nawet z tego powodu, myśląc, że to to jest przyczyną.
Zaślepiłem króciec i... doopa
nic to nie dało
Opryskałem jeszcze raz cały dolot plackiem i nie nie ma nieszczelności
Wymieniłem lambdę i też nic nie dało. Może mam pomylone kostki? Niebieska jest podpięta do niebieskiej
Wymieniłem kopułkę, palec i kable na stare, świece na nówki NGK i też nic
Teraz zmieniły się tylko objawy. Odpala, pracuje niezbyt dobrze a na wciśniecie gazu reaguje bardzo źle- strzela, prycha itp. Teraz kręci się tylko do 2k obr
Przy pierwszej próbie czytania błędów wywalił jakiś kosmos- 1-8-2, 9-2, 9-4
Później nie wywalił ani jednego błędu nawet na LPG
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 04 cze pn, 2012 2:41 pm
autor: pawel
Rozrząd na 100% ok?
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 04 cze pn, 2012 2:47 pm
autor: grzesiek309
Tak, ustawiony na dwa sposoby. Dla świętego spokoju chyba do niego zajrzę raz jeszcze
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 04 cze pn, 2012 7:08 pm
autor: marcpol
Co to znaczy rozrząd ustawiony na dwa sposoby? Jest jeden poprawny sposób synchronizacji napędu rozrządu.
Sonda lambda zupełnie nie ma nic do problemu, nawet sonda z grzałką zaczyna pracować dopiero kilka minut po uruchomieniu silnika.
Naprawiając auto w ten sposób niedługo wymienisz większość sprawnych podzespołów, wydasz mnóstwo pieniędzy, a problem zostanie nierozwiązany.
Sprawdź zasilania i masy na sterownik, rezystancje czujników, czujnika zamknięcia i pełnego otwarcia przepustnicy itp sprawdzaj na kostce sterownika.
Napisz też, jak wystąpił problem.
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 04 cze pn, 2012 7:15 pm
autor: grzesiek309
Rozrząd ustawiony po znakach na pasku i na kółkach
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 04 cze pn, 2012 9:51 pm
autor: krzyska
a z wtyczką od przepływomierza jest wszystko OK? jak i samym przepływomierzem??
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 05 cze wt, 2012 8:57 am
autor: grzesiek309
Przepływki testowałem dwie w tym jedną regenerowaną przez TRW. Sprawdziłem kostkę i wszystkie piny mają przejście do kompa.
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 09 lip pn, 2012 10:27 am
autor: pawel
i jak Grzesiek z autem?
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 09 lip pn, 2012 4:00 pm
autor: grzesiek309
Na razie nic nie udało się zdziałać-brak czasu
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 09 lip pn, 2012 7:24 pm
autor: zmac
Grzesiek musisz zorganizowac jakis zlot w Białymstoku, po zlocie w Białej Kuby gti ożyło
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 09 lip pn, 2012 7:25 pm
autor: grzesiek309
Jestem otwarty na propozycje
W przyszłym tygodniu może uda się go przywieźć do domu
Teraz nie mam czasu i ochoty jeździć te 23km
Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ
: 29 sie śr, 2012 2:45 pm
autor: Zywik
Grzesiek masz Motronika - napisz jak u Ciebie są podłączone kable na wtyczce do przepływomierza?