Strona 3 z 4

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 29 maja wt, 2012 1:01 am
autor: marcpol
Grzesiek masz te 309 w Białystoku? Jeśli tak, to pomogę.

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 30 maja śr, 2012 8:38 pm
autor: grzesiek309
Stoi w Supraślu.

EDIT:
Krzyska podsunął pomysł aby sprawdzić czujnik temperatury.

Wypiąłem kostkę, wyczyściłem i dogiąłem konektory, sprawdziłem przejście do kompa i nic to nie dało.

Wygrzebałem z garażu drugi czujnik i po wymianie to samo :evil:
Oba czujniki w temperaturze ok 15 st. wykazują opór ok 890 omów.

Pug nadal odpala od strzała, powoli sam wkręca się na ok 1,5k obr., po czym łagodnie gaśnie.

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 31 maja czw, 2012 10:14 pm
autor: krzyska
skoro to motronic to jakie błędy wywala??

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 04 cze pn, 2012 2:31 pm
autor: grzesiek309
Dziś upłynął kolejny dzień na walkę z pugiem :( Mam już dosyć :cry:
Dokładne oględziny silnika wykazały, że jeden króciec podciśnienia w przepustnicy nie był zaślepiony. Ucieszyłem się nawet z tego powodu, myśląc, że to to jest przyczyną.
Zaślepiłem króciec i... doopa :shock: nic to nie dało 8)7
Opryskałem jeszcze raz cały dolot plackiem i nie nie ma nieszczelności :N Wymieniłem lambdę i też nic nie dało. Może mam pomylone kostki? Niebieska jest podpięta do niebieskiej :wink:
Wymieniłem kopułkę, palec i kable na stare, świece na nówki NGK i też nic 8)7

Teraz zmieniły się tylko objawy. Odpala, pracuje niezbyt dobrze a na wciśniecie gazu reaguje bardzo źle- strzela, prycha itp. Teraz kręci się tylko do 2k obr 8)7

Przy pierwszej próbie czytania błędów wywalił jakiś kosmos- 1-8-2, 9-2, 9-4 :? Później nie wywalił ani jednego błędu nawet na LPG 8)7

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 04 cze pn, 2012 2:41 pm
autor: pawel
Rozrząd na 100% ok?

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 04 cze pn, 2012 2:47 pm
autor: grzesiek309
Tak, ustawiony na dwa sposoby. Dla świętego spokoju chyba do niego zajrzę raz jeszcze :wink:

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 04 cze pn, 2012 7:08 pm
autor: marcpol
Co to znaczy rozrząd ustawiony na dwa sposoby? Jest jeden poprawny sposób synchronizacji napędu rozrządu.

Sonda lambda zupełnie nie ma nic do problemu, nawet sonda z grzałką zaczyna pracować dopiero kilka minut po uruchomieniu silnika.

Naprawiając auto w ten sposób niedługo wymienisz większość sprawnych podzespołów, wydasz mnóstwo pieniędzy, a problem zostanie nierozwiązany.

Sprawdź zasilania i masy na sterownik, rezystancje czujników, czujnika zamknięcia i pełnego otwarcia przepustnicy itp sprawdzaj na kostce sterownika.

Napisz też, jak wystąpił problem.

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 04 cze pn, 2012 7:15 pm
autor: grzesiek309
Rozrząd ustawiony po znakach na pasku i na kółkach :wink:

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 04 cze pn, 2012 9:51 pm
autor: krzyska
a z wtyczką od przepływomierza jest wszystko OK? jak i samym przepływomierzem??

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 05 cze wt, 2012 8:57 am
autor: grzesiek309
Przepływki testowałem dwie w tym jedną regenerowaną przez TRW. Sprawdziłem kostkę i wszystkie piny mają przejście do kompa.

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 09 lip pn, 2012 10:27 am
autor: pawel
i jak Grzesiek z autem?

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 09 lip pn, 2012 4:00 pm
autor: grzesiek309
Na razie nic nie udało się zdziałać-brak czasu :(

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 09 lip pn, 2012 7:24 pm
autor: zmac
Grzesiek musisz zorganizowac jakis zlot w Białymstoku, po zlocie w Białej Kuby gti ożyło :D

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 09 lip pn, 2012 7:25 pm
autor: grzesiek309
Jestem otwarty na propozycje :mrgreen: W przyszłym tygodniu może uda się go przywieźć do domu :wink: Teraz nie mam czasu i ochoty jeździć te 23km :N

Re: ustawienie zapłonu XU9JAZ

: 29 sie śr, 2012 2:45 pm
autor: Zywik
Grzesiek masz Motronika - napisz jak u Ciebie są podłączone kable na wtyczce do przepływomierza?